Interju, egy drogossal... 6.rész / A bongozás.../







Ezen a képen, a híres bong felszerelés látszik, miről Mr.X, ebben a cikkben mesél majd! ;-) Az elsőn, a bong mester húzza éppen fel az üveget, mit előtte, felül megtöltött zölddel, amit öngyújtóval izzít, s a vakum miatt, az összes füst, az üvegben gyűlik össze! Az éppen soron lévő ember, pedig alig várja, hogy leszívhassa a slukkját! : )

Ma folytatom az interjút Mr. X-el, mit néhány olvasóm már nagyon várt! : ) Ez úton is szeretném megköszönni a sok levelet, meg dicsérő sms-t, vagy szót, mit a blogom miatt kapok. Nagyon jól esik! Igyekszem mindegyikre a lehető leghamarabb reagálni! : )

Örülök, hogy sokan tanulságosnak tartjátok a riportot, s annak is, hogy érdekel Titeket a folytatás! : ) Úgy hogy nem is húzom tovább az időt! Íme, a riport! : )
Bevezetés:
/ Mr. X. szemeiben egy könnycsepp látszik csillogni, miközben Cirmossal átélt szép emlékeiről mesél… Eddig gyorsan sztorizott, kezeivel mutogatva magyarázott, s egyik témából nyergeltünk át a másikba.
De mióta Cirmos szóba jött, kicsit megnyugodott… Kezeivel sem hadonászik már oly szorgosan, hanem ölében, összekulcsolva pihenteti… Hátra dőlve ül a fotelban, gyakran elmerengve a távolba… Arcán pici mosoly, s néha talán még a hangja is elcsuklik… Látszik, hogy mély érzelmeit, az idő nem feledtette…./

Riporter:
Mennyire volt nehéz lekattanod a drogról?

Mr.X.:
Nagyon nehéz! Főleg az nehezítette meg, hogy körülöttem mindenki cuccozott, s bármikor hozzá férhettem volna én is, majdnem hogy csak ingyen… Akkoriban, nem volt egy hétköznapi barátom sem… Csak drogosokkal haverkodtam… Azokból volt pénzem, meg azokkal éreztem jól magamat igazán…
De kerültem őket, meg ök is kerültek engem talán… Kilógtam a társságból!

Riporter:
Nem próbáltak visszahúzni?

Mr.X.:
Nem… Mindenki tiszteletben tartotta a döntésemet, s mikor a cigit is letettem, látták, hogy az elhatározásom tényleg hatalmas! És valóban, az is volt!...

Riporter:
Melyik kábítószerről volt a legkönnyebb lekattanni, és melyikről a legnehezebb?

Mr.X.:
A legkönnyebb, talán az amfetamin származékokról volt! Mint a speed, a bogyó, ezeken csak akkor kattogtam nagyon, ha zenét hallottam… De ami igazán rossz volt, ha egy buliba keveredtem… A környezet, a zene, a tömeg, s a fények, akkora kattogást fejtettek ki bennem, mi szabályosan fájt belül…

Riporter:
Hol éreztél fájdalmat?

Mr.X.:
A lelkemben…
A mellkasomban…
E érzés elkerülése érdekében, kerültem a discokat…
Végül is, az Lsd-n sem kattogtam annyira! Bár a kedvenc kábszerem volt, de az annyira nem hiányzott…
De a fű… Az rettenetesen…
És ma már kérdezted, hogy okoz e függőséget a zöld!...
Hát, így kimondottan testi függőséget nem, ilyet csak a heroin, s a kokain okoz, de a többi is, csak máshogy!
A fű, hatalmas lelki függőséget okoz, s a lélek kihatással van a testre! Remegés, izzadás stb…
Mindegyik drognál a lelki függőség a legszörnyűbb, a testi, az 1-2 hét alatt teljesen elmúlik! De a lelki?!… Az talán soha…
Én azt szoktam mondani, hogy gyógyult szenvedély beteg nincs, csak tünetmentes… Több év után is visszazuhanhat a mélybe, ha nem vigyáz…

A speed-et, meg az ex-et, egy idő után, könnyű megutálni, mert olyan undorító mellék hatásai vannak már a vége felé, mikből rájössz, hogy ez nem jó Neked!
Pl: Szétrágod a szádat véresre… Vagy túladagolás esetén, sugárba hánynál. Egyik percben még beszélgetsz, aztán minden előzetes hányinger nélkül, sugárba kezdenél hányni, de mivel nem ettél semmit, s a folyadékot, mit beviszel a szervezetedbe, azt a test egyből felhasználja, így gyomrod full üres, s egy csepp hányadék sem jön ki. Csak görcsösen ráng a gyomrod, s öklendezve kapkodsz levegő után!... :-S
Volt, hogy hoztam rá evvel a frászt emberekre…
Ez a típusú hányás, mi előtt nincs hányinger, s hirtelen jön, azért van, mert a központi idegrendszerben, mérgezés tünetei mutatkoznak, s az agy, parancsot küld a gyomornak, hogy azonnal távolítsa el a maradék mérget, mi a gyomorban lehet még! Szegény agy nem tudja, hogy nem egy mérgező gombát ettünk, mit ki lehet hányni… : )

A másik rettenetes érzés, lecsúszni az ex-röl, vagy speed-röl… Hihetetlen pánik tud úrrá lenni az emberen, s mindegy mit, csak szereznie kell, nehogy múljon az érzés…

Na, és a haverom látványa a szilveszteri bulin… :-S
Hát, ezek így mind együttesen, hatalmas erőt adtak ahhoz, hogy ne szedjek be semmilyen amfetamin származékot!

De a füüüüü…..
Hát az más… Nincsenek mellék hatásai…
Ha speedezik az ember, szombaton egy buliban, akkor legkésőbb hétfőn vacsorakor tud normálisan enni… :-S És ez sem egy kellemes érzés…
De a zöldnél?!… : ) A kezdő füvesek, szívás után hatalmas zabálásba szoktak kezdeni, és úgy érzik, hogy egy íz sem volt addig ilyen finom…

Beszívva, szebbek a fények, az illatok, s a színek! Nevet tőle az ember… Ha akar, tud táncolni, de el is tud dögleni, s szállhat a nyugalom óceánja felett szabadon… : )

Aki már napi szinten, reggeltől éjjelig szív, az tudja irányítani. Ha akar, eszik, sőt zabál, de ha nem akar, nem eszik…
A kezdők, szívás után leszáradnak, s egyből inniuk kell. Az öregebbek, már nem igényli ezt sem, de ha van, akkor jól esően isznak Ök is!… : )
Ha vége a bulinak, fogja magát, s lefekszik aludni… Mi speeden, egy szombati party után, sokszor még vasárnap sem lehetséges, max pár órára, mi szintén nagyon tré dolog…

/komment:
Most, hogy eltereltem Cirmosról kicsit a témát, Mr. X. újra életre kapott, s egy cigire gyújtva, kezeivel gyors magyarázásba kezdett! : ) /

folytatás: (Mr.X.)
Szóval a zöld olyan drog, minek a használata minden napszakban jó! Minden élethelyzetben!
Buli, suli, sex, séta, beszélgetés, kaja előtt, kaja után, lefekvés előtt, stb… Nem tudnék olyat mondani, mit nem lenne kellemesebb beszívva csinálni… S a THC ( a fű hatóanyaga) hiánya a szervezetemből, nagyon megváltoztatta az életemet! Nehéz volt megállni, hogy nem szívok egy slukkot sem… De én, az a fajta ember vagyok, aki ha valamit megfogad, azt véghezviszi! Még ha bele is döglök, akkor is!…

Riporter:
De ha a zöld ilyen jó, akkor miért akartál arról is leszokni?

Mr. X. :
Azért, mert már nem önszántamból szívtam! Nem én irányítottam a dolgot! És erre jó idő után rájöttem… S próbáltam küzdeni ellene… De nem bírtam… Egyszer csak elkapott a hév, s addig intézkedtem, míg ingyen, vagy legalábbis nagyon olcsón tudtam szívni…
Alig vártam már, hogy megtömjük a bongot, s mindenkit félre lökve verettem le az első slukkot…

Mikor tiszta voltam, egyszer csak a semmiből, egy nyomás kezdett úrrá lenni az agyamon, mitől melegség töltötte el a testemet, s zsibbadni kezdett a fejem. Kicsit fullasztott is a dolog. Kezeim remegtek, s addig hajtottam, míg nem tudtam beverettni!

A harmadik, negyedik bong után, kezdett lejönni a nyomás az agyamról… Kezdtem megnyugodni.
A hatodik, és hetedik bong után, kezdett lassulni a pulzusom, de ahelyett, hogy mosoly keletkezett volna az arcomon, s őrült nevetésbe, meg táncba, vagy zabálásba kezdtem volna, mindig csak az ugrott be, hogy úr Isten… Már megint be vagyok szívva… Pedig én, nem is akartam… : (

Többen voltunk így a társaságból… Már nem akartuk volna, csak a nyomás a fejünkbe, s ahogy az minden sluk bonggal egyre lejjebb kúszott, úgy döbbentőnk meg azon, hogy mit is csinálunk…
A vége fele, nem is szoktunk már szólni, csak húztuk a következő bongot… Az alapon, hogy már úgy is mindegy…
Aztán mikor már full készek voltunk, elpakoltunk, s leültünk… Néha, egymás, véres szemébe néztünk… Szavak nélkül értettük egymást… Már mind bántuk… Nem voltunk már boldogok mikor beszívtunk… Nem okozott semmi örömet. Ritkán mosolyogtunk… Csak a sápadt arcunk, s véres szemeink, na meg a fűszagtól bűzlő ruhánk árulkodott arról, hogy beverettünk…
Viselkedésünk teljesen átlagos, nyugodt volt… Inkább szomorkás, mint boldog…
Tudtam, hogy itt már nagy gond van… Mikor már napi, 2-3 gramm fű sem tud boldoggá tenni, az azért már para …
Hát ezért akartam arról is leszokni…

Riporter:
Értem… És mi az a bong???

Mr.X.:
A bongot, még hívják vödrözésnek is! De mi nem vödörrel csináltuk! Hanem fogtunk, egy:
- 2 literes műanyag, colás üveget, aminek levágtuk a tetejét, utána
- egy 1,5 literes üvegnek pedig az alját. Ez a két üveg így, pont egymásba illeszthető volt…
- A 2 literes üveg lett az alja, amit telitettünk vízzel, a másfél literes üveg pedig a teteje, minek a nyílására, tettünk egy fém fejet, mibe elhelyeztünk egy pipa szűrőt. Abba tettük a zöldet, amit öngyújtóval izzítottunk…
-A 1,5l-es üveget, tetején az izzó füvel, ahogy felfelé húztuk, a füstje nem szállt szerte szét, hanem a víz keltette vákum miatt lefele a 1,5l –es üvegbe ment… Így semmi nem veszett kárba…
Pipánál, s a jointnál is, a zöld nagy része el füstöl a picsába, de itt, mind a flakonban ragad!
-Levettük a tetejéről a forró fejet, kiemeltük a 1,5l –es üveget kicsit a vízből s a száján keresztül, egy nagy szippantással kiszívtuk a füstöt! Mi akkorát ütött, hogy sok embernek elég volt 1-2 bong…
Ez a zöld legütősebb, s leghatékonyabb fogyasztási formája! S mivel mi mindig bongoztunk, így a joint elszívása, már szinte semmi hatással nem volt ránk! Hiába volt, hogy egy cigibe fél gramm füvet is bele tettünk…
Így már csak bongoztunk!!!
Reggelire, tízóraira, ebédre, vacsorára, uzsonnára, s lefekvés előtt… 5-6 bong alkalmanként… És a végén, már sehol egy nevetés, vagy öröm… Csak muszájból… S hát, ezt már nem élveztem annyira….
:-S

/Riporter:
Szerintem ma is sokat tudhattunk meg Mr.X.-töl! Mint például azt, hogy mi is az a bong! Remélem, nem próbáljátok azért most rögtön ki! Xd : ))))
Okosak legyetek, mert tudjátok, hülyéböl van sok! ;-) Xd : )))))))
Mr. X. élet történetének folytatása, hamarosan következik, addig is vigyázzatok magatokra! ;-)
Ja, és regisztráljatok ám rendszeres olvasómnak! ;-) Előre is, köszi…
: ))

Ha itt jártál, kérlek nyomj egy TETSZIKET Te is!Ha a fotód ott van legelöl, akkor ezt már megtetted egy korábbi cikkemnél! ;-) -->



Osszátok meg cikkeimet IWIW, és FACEBOOK-> ÜZENŐ FALAITOKON, hadd jusson el eme tanulságos történet minnél több emberhez! ;-)
Író: Führinger Balázs –F-

Használd az ÜZENŐ FALAT,s ird le véleményedet a cikkről:
/Az ŰZENŐ FAL moderálásának a jogát fenttartom!.../








Nincsenek megjegyzések: