INETRJÚ NatteR Mc.-vel! A gyönyörű, és tehetséges Rapper lánnyal!


Nyomj egy Tetsziket, ha ott van a fotod legelöl, akkor ezt már megtetted! ;)



Ki már régebb óta olvasóm, az tudja, hogy a hazai rapperek között, Mes-t tartom az egyik legtehetségesebbnek, s a tavalyi évemben, sokat hallgattam Tőle a Kincsem, vagy az Öcsémnek emlékül című számát.
Hogy ezt miért említem meg? Mert Mes-nek, s egy másik weblapon készült, rövid interjúnak köszönhető, hogy pár hete megismertem egy gyönyörű, és nagyon tehetséges Mc. lányt!

Először a fotója keltette fel a figyelmemet! : )
Aztán, elolvastam a vele készült rövid riportot, mi arra sarkalt, hogy megismerjem a zenéjét, s már az első pár szám hallatán elvarázsolt a hangja, magával ragadt a stílusa, és mikor felvettem vele a kapcsolatot, megfogott a személyisége is!

Ezért arra gondoltam, felajánlom neki, a weblapomon való bemutatkozást! : -)

Nagy örömömre, egyből elfogadta a felkérést, s most, lehetőségem van mosolyával, feldobni a weblapomat, s zenéjét megismertetni Veletek!

Hát akkor lássuk a beszélgetést! : )


Führinger Balázs -F-
-Szia NatteR Mc.! : )

NatteR Mc.:
-Szia Führer! : )

Führinger Balázs -F-
-A NatteR Mc. név, honnan jött, és mit jelent?

NatteR Mc.:
-A NatteR, angol eredetű szó, jelentése : Fecsegő.

Aki ismer, az tudja miért kaptam ezt a nevet...
Tudni kell rólam, hogy néha elég sokat beszélek, és nem a legkomolyabb oldalamról vagyok híres... :-D

Führinger Balázs -F-
-Akkor „fecsegj” nekünk kicsit az eddigi karrieredről! Xd :-D
Hol, és hogyan kezdődött, és mik voltak az eddigi fő állomásai?


NatteR Mc.:
-Egészen kicsi voltam, mikor belecsöppentem a hip-hop világába. Olyan régen volt, hogy nem is tudom megmondani, körülbelül mikor is kezdődhetett az egész. Viszont arra emlékszem, hogy az első rap-jeim kazettára voltak felvéve... :-D Ott kezdődhetett ez a rap dolog nálam. Onnantól nem volt megállás, de csak úgy poénból szövegeltem mindig. Nagyon tetszett a dolog. Később annyira belelendültem, hogy elkezdtem szövegeket írni, olyan 2007 körül, aztán utána már free alapokra vettem fel otthon a demókat.
(Persze, akkor már nem kazettára! :-D)
De ezek még, elég rossz minőségűek voltak.
Ismerősök, barátok, meg akiknek megmutattam a felvételeket, buzdítottak rá, hogy menjek stúdióba, mert ebből később még lehet valami...
Persze, Én akkor ezen mindig csak mosolyogtam egyet, nem vettem annyira komolyan… :- )

Közben, elkezdtem a zeneszerkesztő programokkal is ismerkedni, hátha kisülhet belőle valami jó. :)

Egy ideig párhuzamba írtam a dalszövegeket, és szerkesztettem a zenéket. Ez idő alatt a bátyám, otthonra beszerzett egy-két stúdió kelléket. Így ott vettem fel az első, hallgatható minőségű számomat, aminek a címe: "Hitted volna" lett. Ez után már több jó visszajelzést kaptam, (persze rosszat is, de ezzel számolni kell mindig :D ) és még nagyobb kedvet ahhoz, hogy tovább csináljam... Így már jöttek sorba a zenék egymás után.

Führinger Balázs -F-
- Hát igen! Negatív kritikát mindig kap az ember, akármilyen jót csinál! De, ha ezek a megjegyzések, nem építő jellegűek, nem is kell rájuk, még csak reagálni sem! ;-)

Melyik sikeredre vagy eddig a legbüszkébb?

NatteR Mc.:
-Hűű... Ez, egy jó kérdés! :)

Igazából, soha nem gondoltam volna anno, hogy idáig el fogok jutni!
Mivel, az elején nem is vettem ezt olyan komolyan. Azt meg főleg nem, hogy akár saját zenékkel, közönség előtt fogok reppelni...
És ennek nagyon örültem! Nagyon jó érzés... szeretem a közönséget! :D

Viszont ennek a nagy részét, Mes-nek köszönhetem, hogy mélyebben belevitt ezekbe a dolgokba. És amire talán a legbüszkébb vagyok, hogy olyan emberrel dolgozhatok együtt, mint Mes! Mivel amikor még nem is ismertük egymást, a rap-es időszakom kezdetén, már akkor szerettem a zenéit!

Führinger Balázs -F-
-Örök hála Mes-nek, hogy felfedezett, és segít Téged! ;-)
Mik a szakmai álmaid?

NatteR Mc.:
-Őszinte leszek! Nekem az álmaim, már valóra váltak!
Sokan szeretik a zenéimet, sokan elismernek (persze vannak rosszakarók, de kinek nincs? ), azt csinálom, amit szeretek, hiszen a "Zene az életem".

Nekem, ennél nem kell több, soha nem voltam nagyravágyó. :)

Führinger Balázs -F-
- Szerencsés vagy, hogy azt csinálhatod, amit szeretsz, ami az életed!...
Picit, na jó nem, nagyon irigyellek! :-D

És mik a magán életi álmaid?


NatteR Mc.:
-Nem nagyon szoktam álmodozni, szeretem így az életem, ahogy van. :)

Szerencsére a családdal, a szülőkkel a viszonyom nagyon pozitív. Mondhatni, akár még baráti is, és támogatnak mindenben.

Tervezni, (álmodozni) pedig nem szoktam soha, úgy vagyok ezzel, aminek jönnie kell, az jön úgyis. Legyen ez rossz, vagy jó dolog.
Minden jön majd szép lassan, egyelőre élvezem most azt, ami van...
A pillanat embere vagyok. :D


Führinger Balázs -F-
-Ebben, én pont az ellentéted vagyok! Egy örök álmodozó, és nagy terv gyáros! Az agyam mindig forog, s kombinál! Xd :-D
Milyen suliba jársz? Mi lesz a szakmád, ha végzel?



NatteR Mc.:
-Kaposváron, a TIT Közép suliba. Sima, érettségis osztályba járok.
2011-be végzek, ha minden jól megy… :)

Csúsztam 2 évet! Egyet magánéleti dolgok miatt, aminek az egyik oka, egy Londonba költözés volt. Aztán még 1 évet, mert volt egy rossz kislány időszakom is. :D

Aztán utána még nem tudom mi lesz, ahogy alakul.

Führinger Balázs -F-
-Nem is lennél igazi Mc. lány, ha nincs egy „rossz kislány” időszakod!;-)
Az iskolában a tanárok, s a diákok, hogy viszonyulnak a tehetségedhez, és a sikereidhez?

NatteR Mc.:
-Úgy vagyok ezzel a dologgal, hogy senkinek nem szoktam mondogatni, hogy nézd már, Én zenélek!...

Suliba, a haverok tudják, pár osztálytársam, meg hát, persze akikhez elértek ezek a hírek. A tanárok meg abszolút nem.
De a visszajelzéseikből leszűrve, csak pozitívan állnak ehhez az egészhez, hiszen itt nálunk nincs csaj Mc rajtam kívül (ha jól tudom).

Volt már olyan eset, hogy az egyik osztálytársam rám írt, hogy hé, te sztár vagy! (nem szeretem, ha ezt mondják!! :D)
Nem értettem, hogy mire fel, ez a kijelentés, aztán kiderült, hogy amikor a városba sétáltak, az egyik kocsiból az én zeném üvöltött. :D

De hát ez egy ilyen "szakma"! Ez a lényege, hogy hallgassanak. :)




Führinger Balázs -F-
-Igy van! ;-) És remélem jó érzés, ha tudod, pár hete, itt Fejér megyében, Enyingen is van egy rajongód, ki naponta meghallgatja 3 számodat munkába menet, s jövet a buszon! ;-)
Ezeket be is mutatom mindjárt, de ezek közül, kiemelnék egyet, ami a kedvenc számom Tőled! Az Egy könnycsepp, egy mosoly a címe… Mit egy szomorú dolog ihletett. Kérlek, mesélj erről nekünk.

NatteR Mc.:
-18 évesen írtam ezt a zenét… Egy barátnő halála, jobban mondva a temetése után.
A bátyám osztálytársa volt ő, és a legjobb barátnőm által ismertem meg jobban, és kerültünk közös társaságba.

Szörnyű volt belegondolni, hogy egy fiatal, széplány, 22 évesen rákban meghal, úgyhogy itt hagyja maga mögött a 3 éves kisfiát is, aki egy tündér.

Engem, annyira rosszul érintett ez az egész, hogy ahogy hazaértem a temetésről, leültem könnyes szemmel, és elkezdtem zenét, és dalszöveget írni.

Nem is emlékszem mennyi idő alatt lett kész ez a zene. Olyan mélyponton voltam. De 1-2 óránál, biztos nem volt több.
Ez, egy nagyon őszinte zene lett úgy érzem, és erre büszke vagyok, hogy saját kézből ezt kiadtam. Nagyon örülök neki, hogy sokaknak ez a kedvence!




Führinger Balázs -F-
-Büszkeséged jogos, mert nagyon szép alkotás! Régen fogott már meg így szám… Talán Mes- Öcsémnek emlékül c. száma óta nem is… Biztos nagyon sokat jelentett a lány családjának is, hogy ez a szám megíródott, és segít emlékezni a lányukra! Sajnálom, hogy ilyen szomorú esemény szülte e számot… Köszönöm, hogy elmesélted a történetét…

Mesélj a Krú-tokról! Mióta nyomjátok együtt, min dolgoztok most?


A Krú:
MES+NATTER+DJ YOKO


3-4 hónapja kezdtük el a közös munkálatokat.
Ugye hallhattátok már a lemez 3 promo dalát a "Miért hiszed"-et, a "Zene az életem"-et, és "Az élet határtalan"-t.
Nagyon sok jó visszajelzést kaptunk már erről a 3 zenéről is, úgy tűnik jó ötlet volt Mes részéről a közös zenélgetés. :)

Most csináljuk az albumot, ami remélem nyáron kész lesz! Nagyon várom már, hogy fogadja a közönség!
A Krú egyik száma: MES + NatteR - Az élet határtalan közr. DJ YOKO + Tsab



Führinger Balázs -F-

-Már én is nagyon várom, és biztos nagy sikere lesz a közös albumotoknak! Amint kész lesz, ígérem, segítek a promójában Nektek! ;-)
Mostanában hol láthatunk élőben fellépni?


NatteR Mc.:
-Az a baj, hogy még egyik dátum sem lefixált! Csak hónapokat tudok mondani, és helyszíneket.

Májusban, Komlón lenne egy fellépésünk.
Június 19-én Kaposmérőben, (ahol lakom, sajnos bővebb infót még nem tudok én sem).

Aztán, Mes benevezett minket Komlón, egy tehetségkutató versenyre, aminek Júliusba lesz a selejtezője, de ehhez sincs még pontos dátum fűzve, viszont ott, ha jól tudom a közönség szavazata is számít, úgyhogy gyertek majd minél többen és szavazzatok! :D

Führinger Balázs -F-
-Szivesen ott lennék én is, és szavaznék rátok! Majd szólj mikor lesz, s megpróbálok ott lenni! ;-)
Terveztek videoklip forgatást, és ha igen, melyik szám lesz az alapja?


NatteR Mc.:
-Igen tervezünk.

De úgy döntöttünk, hogy megcsináljuk először a lemezt, és amelyik szám a legjobban tetszik nekünk, vagy a közönségnek, abból lesz a klip.

Führinger Balázs -F-
-Már régóta várom Mes klipjeit, remélem, hamarosan összehozzátok, és minden várakozást felülmúl majd! ;-)
A zenélésen kívül, van más hobbid is?

NatteR Mc.:
-Hát, nem nagyon! Minden szabad percem a zene teszi ki.
De ha az alvás is annak vehető, akkor az a második hobbim! :-D

Führinger Balázs -F-
- Xd :-D Az alvás? :-D Ez aranyos volt! :-D
Kinek, vagy kiknek köszönhetsz a legtöbbet, úgy a magán életben, mint a zenében?

NatteR Mc.:
-A magánéletemben egyértelműen a családomnak köszönhetek nagyon sokat.

Hisz, ha nem állnának mellettem, akkor sokkal nehezebb lenne.
A zenében pedig Blastnak, (bátyámnak) aki mindig ott van mellettem, és még a felvételi lehetőséget is biztosítja! :D
Valamint Mes-nek is, hogy segít, és támogat mindenben! :)

Führinger Balázs -F-
-Szerencsés lány vagy, hogy az ég, tehetséggel, szerető családdal, és Mes segítségével megáldott! ;-)
Zárás képen mond el azt, vagy azokat a dolgokat, mik a kérdéseimből nem derültek ki, de Te szeretnéd megosztani az olvasóimmal! : )


NatteR Mc.:
-Zárásképp, szeretném megköszönni mindenkinek, aki eddig mellettem állt, és buzdított, valamint azoknak, akiktől sok jó visszajelzést kaptam, a közönség soraiból is, akik a segítségüket nyújtották mindig, és az összes hallgatónak/olvasónak hogy velem tartottak! :)


Führinger Balázs -F-
Mi köszönjük NatteR Mc. azt, hogy elfogadtad a beszélgetésre való meghívásomat! Ezen kívül, a közvetlen, és őszinte válaszaidat, mik által, valószínűleg sok olvasóm kedvelt meg Téged egy életre! ;-)

Bízom benne, hogy sok új rajongót tudtam Neked szerezni evvel a riporttal, s biztosítalak Róla, ahogy tudlak, segítelek a továbbiakban is! ;-)
Sok sikert kívánok Neked az olvasóim nevében is, és várjuk az új szóló, és krú zenéiteket, fellépéseiteket, na és a VIDEOKLIPPET! ;-)

Szia Te kis „Fecsegő”! :-D

NatteR Mc.:
Szia Balázs! :)

Kattints LIKE-old NatteR Mc. facebook-os oldalát!

Hallgassátok még meg, Natter Mc. két számát, miket nagyon sokat hallgatok! ;-)
Nyomj egy Tetsziket, ha ott van a fotod legelöl, akkor ezt már megtetted! ;)















Használd a megújult ÜZENŐ FALAT ird le véleményedet:




Nincsenek megjegyzések: