BEJEGYZÉS RÉSZ: Interjú egy Drogossal 23. rész Egy személyem elleni keverés-ről beszélgetek Mr. X.-el...

INTERJÚ EGY DROGOSSAL 23. rész…

Egy személyem elleni keverés-ről beszélgetek Mr. X.-el...

Riporter:
Aki ismer, az tudja, hogy az Istenért nem tudok a problémáimról beszélni… Nem tudom miért… Sokszor jó lenne, de csak néha sikerül megnyílnom, akkor is csak 1-1 embernek…
És azt sem tudom megmagyarázni, hogy akkor pont, miért ép neki…
Führer egy „Barát, ki segít, a bajban…” Ez a kép nem véletlenül van kint mindenhol igazolvány képemnek… Egy Cintia nevű kiscsaj szerkesztette, és töltötte fel, myvip adatlapjára…
Nagyon jól esett ez az apró gesztusa, így letöltöttem, és végül mindenhol ez lett kirakva nálam…

Megtisztelő volt ez a dolog, mit talán avval érdemeltem ki, hogy érdeklődök az emberek dolgai iránt, és mindig próbálok nekik segíteni tanácsokkal, akár az éjszaka kellős közepén is. Sokan megnyílnak nekem, de én visszafele nem tudok így megnyílni…
Nem tudom elmondani, ha valami negatív történik velem, max. ha már nem fáj…

Ma, még is úgy érzem, hogy nem egy, hanem több száz embernek fogok megnyílni, és elmondani valamit, ami mélyen érintett…
Hogy miért?...
Nem tudom…
Csak elmondom mi történt…
Kezdem az elején…

Pár hete, egy gyönyörű lány jelölt be iwiw-en… Nem ismertem fel, hogy ki Ő, akárhogy törtem a fejemet… De ki ismer, ezen nem lepődik meg, mert arc, és név memóriám, sajnos nem az igazi, mi miatt elég gyakran kerülök kellemetlen helyzetbe…
Aztán végül avval nyugtattam magamat, hogy lehet, tényleg nem is ismerem, hisz mióta elkezdtem a weblapszerkesztést, nagy örömömre, sokan bejelölnek… ;-)

Aztán eltelt pár nap, néha láttam azt, hogy ír az üzenő falra, de nem volt időm jobban megismeri Őt…

Egyik nap végül, egy aranyos kis kép kommentárával hívta fel magára a figyelmet…

Akkor jobban utána néztem. Végig lapoztam az összes fotóját, és percről percre jobban érdekelt a lány…
Tökéletes alakja, szép bőre, gyönyörű arca… Teljesen elvarázsolt. : -)
A végén úgy döntöttem, hogy írok neki egy levelet, mi valami hasonló szöveget tartalmazott:

Szia X.Y. : )

„Először is, szeretnék Neked bevallani valamit, amit nagyon szégyellek, és remélem nem haragszol érte, de mióta bejelöltél, azóta gondolkozok azon, hogy valóban ismerlek e, s ha igen, honnan?!... Ezt ne vedd a szívedre, mert sajnos a név és az arc memóriám, azoknál sem mindig 100%-os, kikkel napi szinten találkozok...

Szóval segítesz nekem picit?!”
: )

Ezen kívül, hozzá tettem még azt is, (le röviditve és leegyszerűsitve irom most), hogy ha nem ismerem, ezt a hiányosságomat, szivesen pótolnám, és remélem erre, lesz lehetőségem! : )

Levelemre hamar választ kaptam! : ) Mibe ezt irta az aranyos lány:

„Kedves Führer!

Neked is szép estét...
Ne törd azt az édes, helyes buksidat, nem fog menni, hogy honnan ismersz. :-D

Mert tuti bizti, hogy sehonnan! Sehol nem találkoztunk, nem beszéltünk és még nem is láttuk a másikat...

A lehetőség adott előtted! Szeretnélek megismerni!!!...”
;-)

Így hát felvettük egymással a kapcsolatot msn-en, sms-ben, telefonon, s napról napra, jobban belopta magát a lány, a szívembe…

Tetszett benne az, hogy odaadó, és törődő! Folyton keresett, érdeklődött utánam… : )
És néhány, megnyilvánulása is nagyon jól esett…

Mint például az, amikor megjelent egy új verses video szavalásom…
Mi után megnézte, azt írta, hogy:
„ Nagyon ügyes vagy! Büszke vagyok Rád! (L) ” : )

Aztán eljött az első találkozó, első virág, ölelés, csók, mi annyi érzelmet hordozott magába, mintha már egy éve szerelmes lenne belém! : )

Imádom azokat a lányokat, kiknek arca, minden négyzet mini méteren mosolyog! : )
Na, Ő pont ilyen lány volt… Gyönyörű szemeivel, és kedvességével, egy pillanat alatt meg fogott! : )

Ezért, meg is kérdeztem, hogy szeretne e, a párom lenni?...

Ö csak halkan, azt súgta a fülembe, hogy:
„A Tiéd vagyok…” : )
És meg csókolt…

Egy csodálatos kapcsolat kezdete volt ez…
Aztán jött a de…

…De egy szép napon, vagy is inkább csúnyán… Elmúlt az érdeklödés… Nem keresett… Eltünt…

Nem értettem a dolgot…
Míg végül nagy nehezen elmondta, hogy mi a baj…

De csak nagy vonalakban…

A lényege az volt, hogy valakitől hallott valamit, és nem szertné, hogy a családja, veszélybe kerüljön miattam, ezért nem szeretne velem bele menni egy pár kapcsolatba…
Hozzá tette, hogy nagyon sajnálja, mert nincs baj velem, és érzi is azt, amit kellene, de sajnos nem fog menni… Ne haragudjak…

Szavai ledöbbentettek…
Még soha nem féltette senki amiatt magát, vagy családját, mert ismer! Sőt, boldogan mondhatom, hogy a barátaim, vagy a volt barátnőim is büszkén válallják azt, hogy ismernek, hogy közöm volt hozzájuk!...

Mindegyik barátom örült eddig, ha közös fotónkkat feltöltve iwiw-re, vagy facebookra ismertem el barátságunkat…

Mindegyik barátnőm, vagy Múzsám, örült, ha irtam Róla egy cikket a weblapomon, és büszkén adta nevét, és fényképét a bejegyzéshez!

Volt, aki azt irta, mikor megkérdezhetem, hogy irhatok e róla?!:

„Führer, ez számomra hatalmas megtiszteltetés, és örömmel járulok ahoz hozzá, hogy felhasználd a fotóimat, s a teljes nevemet, a cikked illusztrációja képpen! Kérdezned se kellett volna… Ez alap…”

Volt olyan lány akivel csak egy éve ismerjük egymást, de volt akivel 13 éve, és mindent tud rólam…

Mind szivesen felválalta a kapcsolatunkat… A weblapnak, már több mint 3 ezer látógatója volt, és fogadom, hogy egyikükben sem merült fel az, hogy bármi tréje lehetne azért, mert ismer engem…

Azóta is segitenek a weblapom reklámjában, mint az a 60-70 ismerősöm, kik ezen héten a kérésemre, vagy maguktól, kirakták az Üzenő falaikra a weblapom reklámját!

/Ez úton is szeretném ezt nekik megköszönni!
Nagy megtiszteltetés volt ez mindannyiuktól! A legnagyobb elismerések közé tartozik, és rengeteget segitettek vele nekem, és persze Natter Mc-nek, ki biztosan örülni fog, ha megmutatom neki, hogy milyen sok embernek tetszett annyira a cikk, hogy Ö is kirakta az Üzenő falára… Na és a nézetségi adatok ezen a héten, az Ő segitségük révén az egekbe szőktek! És rekordokat döntöttek! : -)
Nélkületek nem sikerült volna! ;-)
Még egyszer köszönöm…/

Néhányan, a sok segitőim közül! IWIW, Myvip, és FACEBOOK-on! ;-)






Szóval, én kaptam már sok mindent életemben, de ilyet még nem… :-S

Nem szoktam megosztani az emberekkel a gondjaimat, kivéve tegnap ICSI-nek meséltem el valamiért : -) Ki Londonból képes volt felviditani! : ) Ezer hála érte! Na és persze azért, hogy megmutatta azt a videot! Xd :-D KID, Noncsi! :-D Hihetetlenek vagytok! :-DDD

ICSI-n kívül, még Mr. X. barátomnak beszéltem erről személyesen, ki ezt mondta:

Mr.X.:
Hát Teso… Megint akadt egy rossz akarod, egy irigyed…
Bár, a lány nem mondta el pontosan, miért félti a családját, de feltételezem, ez az interjú sorozat az alapja…
Nagyon sajnálom, hogy a rendőrös kellemetleség után, mit pár hónapja olyan jól kezeltél, most egy ilyen kellemetlen dolgot is át kellett éljél!...

Már csak azért is, mert láttam rajtad, hogy tényleg megkedvelted azt a lányt, aki mellesleg, tényleg gyönyörű…

A lánynak üzenném, hogy semmi félni valója nincs… Se alvilági körökből, polgári körökből meg pláne…

Ezek a dolgok, mikről itt szó van, már lassan egy évtizedesek…
Nem érdeklik se az alvilágot, se a rendőrséget…
Elösször, volt egy kis felbojdulás, mindkét félről, de mindenki rájött arra, hogy ebből senkinek semmi parája nincs, meg arra, hogy nem sért semmilyen törvényt az, ami itt megjelenik…

Az interjú sorozat le lett védve jogi úton, ügyvéd által, igy a rendőrséget nem érdekli az egész már régen… Akkor is csak egy rossz akaró keverése miatt volt az a kis látógatásuk…

A cikk sorozat célja, hogy példával szolgáljon, és elrémisszen mindenkit attól, hogy kiprobálja a drogokat, vagy bűnőzzön…

A rengeteg pozitiv visszajelzés, és levél miatt folytajuk a mai napig!

Remélem az, aki körülötted kevert, nem egy rossz akaród volt, aki csak alád akart tenni, és féltékenységből szart akart keverni, hanem a lány, egy barátja, aki csak hirből, részleteket ismer az egészből, és az jött le, hogy ez para lehet neki, és pusztán jó indulatból szólt a lánynak…

Igazából, most biztos sok olyan olvasói levél lesz, amiben azt fogják irni, hogy kutassuk fel a szar keverő köcsögöt… Stb…

Biztositom a lányt, hogy ez a megldás fel sem merült…
Nem az illető kiléte az érdekes, hanem az, hogy pontosan mit mondott, és az lenne a legfontosabb, ha az egyik fél hall valamit a másikról, akkor azaz alap, hogy megkérdezi az párját, hogy figyelj, ezt hallottam, ez igaz?...

Remélem lesz lehtőséged tisztára mosni a nevedet… És megtudjátok beszélni a dolgota avval az aranyos lánnyal, és végül boldogok lesztek majd…

Riporter:
Ma biztositott róla, hogy ezt megbeszéljük majd…
Bánt, hogy igy érez…

Nyomj egy Tetsziket, ha ott van a fotod legelöl, akkor ezt már megtetted egy előző cikkemnél! ;)



Ui:
Ez a cikk, most elég rövid lett, és nem pont az amit vártatok, ezért hamarosan még irok egyet! ;-) Olyan szokásosat, olyat amilyet vártok! ;-)

Ez a cikk, kedden született, aki az utána történtekre kiváncsi, az irjon FACEBOOK-on, vagy IWIW-en privátba, és elmondom! ;)

Csumi…

Führinger Balázs –F-


UI: Mikor megirtam ezt a cikket, elbizonytalanodtam abba, hogy megjelentessem e! :) Két olvasóm, elolvashatta az cikk nyers anyagát FACEBOOK-on, és az Ö kommentjeik hatására jelent meg a mai irás! ;-)
Ezen a linken olvashatjátok a kommentjeiket! Ha nem lennétek fent FACEBOOK-on, a regisztráció egy perc alatt meg van! ;-)

http://www.facebook.com/?ref=home#!/balazs.fuhringer?v=wall&story_fbid=125339527482066
Osszátok meg cikkeimet IWIW, és FACEBOOK-> ÜZENŐ FALAITOKON, hadd jusson el eme tanulságos történet minnél több emberhez! ;-)
Író: Führinger Balázs –F-
Kattints a képre, és JELÖLJ BE (akár ismeretlenül is) Facebook-on, / vagy IWIW-en/ és emilben, IRJ levelet, vagy kommentáld a cikkeimet a Weblap ÜZENŐ FALÁN! ;)
Balázs Führinger

Névjegy létrehozása
Használd az ÜZENŐ FALAT,s ird le véleményedet a cikkről:
/Az ŰZENŐ FAL moderálásának a jogát fenttartom!.../








Nincsenek megjegyzések: