Kérdőív-Témája: Életfogytiglan börtönbüntetést a gyermeküket bántalmazókra. c. iwiw-es klub

A Kérdőiv kitöltése NÉVTELENÜL zajlik és nem muszáj feltétlenül minden kérdésre válaszolni. Köszönöm, hogy kitöltitek! Idővel az eredményeket, s az ötleteket itt a weblapomon olvashatjátok majd!

Egyik klub tagunk egy kérdő ivet készített, ennek kérdéseivel java részt egyetértettem, ezeket kiemeltem, s hozzá raktam néhányat én is! Köszönöm neki az alap ötletet!
Kérlek kattintsatok ide, s x-eljétek be a Nektek megfelelő választ, s ötleteitekkel járuljatok hozzá a klub fejlődéséhez! Köszönöm. Führinger Balázs-F-

kérdőív

Ha itt jártál, légyszi nyomj egy TETSZIKET Te is!Ha a fotód ott van legelöl, akkor ezt már megtetted egy korábbi cikkemnél! Köszönöm... ;-) -->

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Balázs! Kitöltöttem az ívet de az első kérdésre nem jelentek meg válaszlehetőségek így ide nem tudtam jelölni! Azt szeretném még leírni, hogy egy klubtag is várja írásban az ötleteket ami szintén petícióhoz kell! Bármit írjatok le amivel javítani lehetne a jelenlegi gyermekvédelmi rendszeren!címe a következő:volanpapa@citromail.hu Cseténé Márton Teri

Névtelen írta...

Szia Balázs!
Az első kérdésnél nekem se jelentek meg a válaszlehetőségek!

Unknown írta...

Köszönöm, hogy szóltatok! A hibát kijavítottam! (Elnézést kérek...)

Marcsi írta...

Szia Balázs!
Kitöltöttem a kérdőívet remélem tudtam segíteni. Gratulálok a kezdeményezésedhez!!

lovasz janosne írta...

Kedves Balázs A kislányom azt jelölte,hogy nem tetszik,azt meg kell írnom neked,hogy Krisztike 12 éves és még nem kapott a fenekére sem.Nagyon érzékeny egy lélek,az állatokat nagyon szereti és ha valamelyiket elveszíti nyagyon fáj neki.Nem szereti az erőszakos szörnyekkel teli filmeket.Nem érti,hogy mért vannak olyan emberek akik verik az állatokat,és a gyerekeket.Ő olyan mint egy érzékeny tündér.

Névtelen írta...

A klubbal kapcsolatosan,a "volanpapa@citromail.hu-ra várunk olyan ötleteket,javaslatokat,amiket a kormánypárti barátaimmal a parlamentbe,az ifjúsági törvény módosításával,be akarunk vezettetni,a gyermekek védelmébe,és a bántalmazások MEGELŐZÉSÉRE!!!!!
Már több klubtagunk írt,jő és megvalósítható ötletet.Természetesen a petíció először a klub honlapján lesz látható,mert,szerintem így fair,hogy minden klubtag /ha kell/még véleményezhesse.

SoseTuddMeg írta...

Balázs! Az alapötletet nagyon jónak tartom, de kérlek arra nagyon vigyázz, hogy mibe mégy bele kérdőív szinten - rendkívül könnyen válhat komolytalanná a kezdeményezés. Népszavazást és hasonló ötleteket nem tartom célravezetőnek,csak a szakszerű törvényalkotást. Ahhoz kell támogatókat találni a megfelelő helyen - és az, ha tetszik ha nem, a mindenkori kormánykörökben található. Azt kell megfelelő támogatással keresztülvinni, hogy egy használható és működőképes családjogi törvényünk legyen ami valóban védi a gyerekeket, és nem statisztikát lehet belőle gyártani. Pillanatnyilag úgy működik, hogy egy védőnő élete szerintem állandóan veszélyben van egy veszélyeztetett környezetben. És ezt lehetne még sorolni a végtelenségig. Sok sikert! Kati

Névtelen írta...

Szia Balázs
Kitöltöttem a kérdőívet, remélem tudtam vele segíteni

Névtelen írta...

Gratula a kezdeményezéshez, remek, reméljük el is érsz-érünk vele valamit.Sok sikert.