INERJÚ EGY DROGOSSAL 11.rész / Az az egy perc is megér annyi kockázatot…/



Sziasztok!
/A múltkori cikk, elég megdöbbentő volt a maga nemében, s remélem mindenki leszűrte magának a saját tanulságát!/

INERJÚ EGY DROGOSSAL 11.rész
/ Az az egy perc is megér annyi kockázatot…/

Riporter:
-Többször említetted már a „házi drogok” kifejezést! Ez mit takar? Beszélnél erről részletesen!

Mr.X.:
Persze! Házi drogoknak nevezzük, gyakorlatilag az összes olyan szert, mi legálisan megkapható az üzletekben! Fogyasztásuk, kábító hatású, és a törvény nem tiltja!

Ezek általában, még károsabbak is, mint az igazi drogok, mik a dillereknél kaphatóak!

Nagy előnyük, hogy nem kerülnek sokba! Sőt, néha semmibe, mert a gyerekek, könnyen hozzáférnek a háztartásban, s ellopva azt, használják!



Ilyen például, a talán leggyakrabban használt habpatron, mit egy üres, és száraz habszifonba kell bele tekerni. Esetleg egy szifonba 2-öt is!



Mi, amikor csóró napjainkat éltük, akkor két szifonnal jártuk az utcákat! Egy kisebbel, és egy nagyobbal! A nagyba 3-at tekertünk, a kicsibe 2-öt, és egymás után szívtuk el! Hatása nem tart sokáig, de annál ütősebb! Hatalmas zsongás érezhető a fejben, az egész testet elárassza egy furcsa, kellemes, meleg, zsibbadás. A látás, a hallás, az tér érzékelése megváltozik, és hatalmas jó kedvet ad! Hatása nem tart tovább 1 percnél! Attól függ hány patront teker be az ember egyszerre! Az átlagember egyszerre egyet szokott! De mi mindig túlzásokba estünk, és egy ember, 5-öt veretett egyedül egyszerre!
Volt, hogy elvágódtunk a hóba, s őrjöngve rángatóztunk a vízügyes parkba az örömtől, mit átéltünk!
Mikor verettük, alapszabály volt, hogy ne betonozott részen csináljuk ezt, mert szinte minden esetben elvágódtunk, s csak akkor tudtunk fel kelleni, mikor lecsúsztunk!



Egy ilyen patronozás után, mindig 1-2 hétig torokgyulladásunk volt, mert a hideg gáz, lefagyasztotta a torkunkat! Úgy, hogy a fogyasztása után, kívülről látszott, hogy piros a gégénk!
Mellesleg, nagyon vicces is ez a dolog, mert mivel elfagyassza a gáz a hangszállakat, így elmélyül a hang, de ilyen felismerhetetlenségig!
És nagyon nagy flesh közben beszélni! Xd : ))))
A héliummal töltött lufinál, meg pont az ellenkezője van! Ott elvékonyul a hang. Az talán még viccesebb! : )))
De a héliumnak, közel sincs olyan hatása, mit a habpatronnak!

FONTOS, hogy a szóda patron nem jó e művelet elvégzéséhez! Abba bele is lehet halni!!!!! SENKI KI NE PRÓBÁLJA!!!
Lehetőleg a habpatront se, mert elég sok káros mellék hatása van! Ugye mivel méreg, így a vesének, meg a májnak alapból nem jó, de ez még hagyjál is lenne, mert nem hinném, hogy sokkal károsabb lenne, mint a cigi, vagy az alkohol, DE! A habpatron, hihetetlen mód roncsolja az agysejteket! Szinte hallod, a fogyasztása közben, hogy durrognak szét a fejedben. Persze ez nem attól van, hanem mert az egekbe szökik a vérnyomásod, s el kezd pattogni a füled!
De a lényeg, hogy nagyon butit! A torok, és a tüdőgyulladás garantált, főleg ha kihevült állapotban fagyasztod le a torkodat, s a tüdődet!

És ami a legnagyobb veszélye az, hogy rendkívül nagy az agyvérzés veszélye! Hisz a vérnyomást, úgy felbassza, s olyan hirtelen, hogy néhány ér, lehet nem bírja el a terhelést az agyban, s ha egy rossz helyen elpattan, vagy megbénul az illető, vagy meghal… :-S

Persze, ennek a kockázatát tudja egy drogos, de az elvonási tünet, mi megőrjíti, elvonja a figyelmét róla, s nem érdekli, csak legalább egy percig ne érezze az a gyötrő hiányt! Az egy perc, is megér annyi kockázatot… :-S



Ilyen veszélyekkel jár még a freonozás! A freon-gáz, a Wc- frissítőkben található! Minek fogyasztása nagyon vicces, de sokkal jobb a hatása, mint a habpatronnak! Igaz sokkal gusztustalanabb, s trébb, de egy drogos, a saját szarát is megenné, csak ne érezze a kattogást, mi belülről majd őrületbe kergeti!

A WC spray, sokkal tovább tart, és sokkal intenzívebb! Nagy előnye, hogy nem kell folyton tekergetni.
Ezt a legjobb, max 3-an szívni, s körbe adva juttatni magunkat az őrületbe!
Vicces a fogyasztása, mert valakinek a zokniját mindig le kellett venni, és rá kell tenni a flakon tetejére, azon keresztül szívni be a gázt! Azért, mert különben teli megy habbal az ember pofája, s beokádik az undorító íztől!
Persze, ez a zoknis téma, nem 100 százalékos védelem, mert így is kell azért köpködni, de a semminél többet ér…

A poén az, ha azt a zoknit soha többé nem mosná az ember, akkor is fenyőfa, vagy citrom, (vagy éppen amilyen wc illatosítót használtunk) illata maradna! Meg a szánknak is! Xd : )))

Ez is ugyanúgy lefagyassza a torkot, és a tüdőt, sőt, ahogy a gombot nyomjuk, s habzik át a zokni, még az ujjunkon is kisebb fagyási sérüléseket szoktunk szenvedni! :-S

Egy palackkal, hárman, nagyból 15 perc alatt szívtuk el. Aztán folytatódott a kattogás, és honnan szerezzünk pénzt, meg mit csináljunk magunkkal című sztori!

A legnagyobb veszélye az, hogy mivel nem kell újra tölteni, (betekerni a patront) hanem az ember, folyamatosan szívhatja.
S ha el kezdi, addig szívja, míg össze nem esik, és el nem ejti a palackot! Vagy a másik oda nem megy, és addig üti, meg rugdossa az elborult agyával, míg oda nem adja!

Én mindig is jó erőben voltam, s tőlem nehezen vették el, így ha nem adtam mégis tovább, akkor inkább elejtettem… Egyszer volt, hogy a hátul a parkba, verettük azt a szart, egy csapat kis fiatal rappar társaságában, kik nagyokat röhögtek azon, mekkora állatok vagyunk!

Na, szóval akkor is úgy jártam, hogy ketten is ki akarták venni már a kezemből, de én nem eresztettem, csak mikor, már a földön voltam…

Túladagoltam…

Az elején nagyon élveztem, de a közepe felé kezdtem bepánikolni, mert a hatása, a szokásosnak többszöröse volt, s tudtam, hogy már rég le kellett volna, csússzak! Oly sokáig tartott az érzés, hogy kik utána szívtak, már rég lecsúsztak, amikor én még mindig a földön feküdtem, s annyira zsongott a fejem, hogy nem tudtam szólni sem! A mellkasomban szorítást éreztem, s alig kaptam levegőt! Már elkönyveltem magamban, hogy meg fogok halni, s hihetetlenül küzdöttem, hogy visszatérjek a valós dimenzióba! Kezdtem hallani, ahogy a többiek felfigyelnek arra, hogy én még mindig nem vagyok képbe, s szólongatni kezdenek!

Hangjuk oly távoli volt, mintha egy másik bolygóról jött volna!

Aztán, egyszer csak hirtelen visszazuhantam! Újra Fehérvár, újra Széchenyi utca, újra park…

Nem tudtam szólni sem…

Csak kapkodtam a levegőt! Nem kezdtem el magyarázkodni, csak azt mondtam, hogy én soha többet nem szívok ilyen szart, mi így is volt… A többiek volt, hogy néha még verettek, de én soha!

Szoktunk nevetni azon, hogy a többiek mesélték, hogy egy szarás alatt, van, hogy elveretnek egy fél flakonnal! És az anyjuk értetlenül áll a dolog előtt, hogy miért fogy ilyen hamar az illatosító! Xd : )))



A másik, elég közismert házi drog, a gáztöltő, és a hígító, mit hozzá teszek, egyikünk sem fogyasztott sosem! Talán azért se, mert volt egy hígítós brigád, kik néha át tévedtek a környékünkre, s ott cuccoztak! Undorodtunk tőlük! Volt, hogy az egyikük, a lépcsőnknél készítette be magát, s maga alá szart, meg huggyozott… : -S

Sokszor vitték el onnan a mentők! Ekkor általában megjelent a rendőrség is, mi mondanom sem kell, nekünk a későbbiekben hatalmas veszélyforrás volt! Így ezt, meg kellett szüntetni!
Egyszer, mikor ott szívtunk éppen, ö ott volt szarrá baszva!
Akkor elmagyaráztuk neki páran, hogy ez mi környékünk, és nem kéne idejönnie többé…

Elkövette azt a hibát, hogy visszakérdezett, és elborult aggyal, szétrugdostuk! Többet nem láttuk arra…
Legközelebb csak azt hallottuk, hogy lecsukták, mert néhány haverjával készen, leöntöttek egy hajléktalan, szellemi fogyatékos manyust hígítóval, s felgyújtották! A szerencsétlen, mondanom sem kell, hogy hatalmas szenvedések közepette meghalt! Nem rég azt a hírt kaptam, hogy már szabad a srác…

Szóval ilyen szart nem verettünk! Persze tudom, külsős szemmel azt mondjátok, a Wc-spray, vagy a habpatron sem különb, lehet igazatok is van, de higgyétek el, azért nem ugyanaz!




Van akkor még a szerecsendió, mi annyira undoritó, hogy engem a hányinger kerülgetett! A többiek úgy zabálták, mintha valami finomság lett volna! Magába, meg kell enni, minimum egy zacskóval! Az összes nyálat összegyűjti a szájba, s az íze… :-S

De a hatása hosszan tartó! Több órán keresztül kellemesen kész lesz tőle az ember! Mondanom sem kell, a gyomrot úgy kikészíti, mint az állat, s 2 napig olyan szorulása lesz az embernek, hogy majd megszakad!
Ez, és a rettenetes íze, sokakat visszatart a fogyasztásától…

A másik közismert drog a csattanó maszlag! Mi egy növény, s rengeteg helyen nő! Mi a gondűző kocsma mellől szoktuk, anno beszerezni! Ez egy nagyon erős hallucinogén mérget tartalmazó növény…



Szinte mindenhol nő! Termése tüskés, és ha azt szétvágjuk, az tele van kicsi bogyókkal. Minek színe, a fehér és a fekete között cikázik, attól függ, hogy milyen érési szakaszban van a növény!
A hatása is ennek megfelelően változik!

Egyszer történt:
Hogy elhatározta kis csapatunk, hogy nincs más, hát bemaszlagozunk! Hát úgy 10-en, elindultunk gondűző mellé szüretelni! Xd : )

Először a levelét kezdtük el legelni! UNDORITO IZE VAN! :-s Nagyon kényes vagyok az ízekre! Alig bírtam meg enni egy levelet…
Az összes nyál eltűnt a számból és öklendeztem… Volt, aki úgy zabálta, mint kecske a káposztát! Xd : )

Hát én nem bírtam…
Gyűjtöttünk levelet, meg termést is! Haza mentünk. A magokból, nem mertem sokat beveretni, mert tudtam, hogy simán meghalhatok, ha túladagolom! Nem tudtam melyik érési szakban van ép a növény! De azért bedobtam vagy 10 magot! A többi levélből, meg főztünk egy erős maszlag teát. Azt hittem, meginni könnyebb lesz!

Hát ne hidd! Hihetetlen, hogy az ember folyadékot tölt a szájába, de az mégis kiszárítja úgy, hogy szinte már fuldoklik tőle, meg öklendezik az undortól! :-S

Na, azért legurítottam egy pohárral, már csak azért is, hogy ne maradjak szégyenbe, mert a többiek úgy itták, mint a málnaszörpöt…

Aztán a nevelők, meg ölték a bulit, és mindenkit a szobájába zavartak, mikor már épp kezdett volna jó lenni a hangulat.
Bent kellett dekkoljak a szobámba, hol be is aludtam, s mondanom sem kell, hogy elég érdekes álmaim voltak! De ami másnap történt… :-S



Reggel, 0. órára kellett volna menjek. Hogy miért, magam sem tudom, de felkeltem, hogy bemegyek rá! Mikor a hajamat akartam volna bezselézni, és felkapcsoltam a villanyt, s bele néztem a tükörbe, akkor vettem észre, hogy nem látom magamat!
Hu… Nagyon megijedtem! Akkor kezdtem el körbe nézni!
Rá pillantottama telefonomra, s egyszerűen képtelen voltam elolvasni mi van a kijelzőjén! Á… Mondom, így nem mehetek suliba…

Visszafeküdtem, hogy még biztos nem csúsztam le alapon, majd jobb lesz kicsit később!
Mikor a többiek keltek, kérdezték, hogy nem készülödök?!

Kétségbe esetten válaszoltam, hogy alig látok! Így nem mehetek suliba!

Addigra kezdtem beparázni! Mert köztudott, hogy a maszlag, ideg mérget tartalmaz, s megijedtem, hogy betámadta a látóidegemet!

Átmentem, a túl oldalon lévő dokihoz, és kértem 2 napra igazolást! Szerdán maszlagoztunk, és csütörtök, péntekre kértem azt, mondva, hogy hasmenésem van…

Csak napszemüvegbe tudtam közlekedni az utcán… Annyira bántotta a fény a szememet. Messzire nem mertem el kóborolni, mert nem volt biztonságos, hisz ép, hogy rá tudtam fokuszálni arra, hogy mit mutat a jelző lámpa!... :-S



Még is, én voltam az, aki a legjobban megúszta a dolgot! Volt, aki annyira bekészült, hogy hazáig velünk beszélgetett, s csak mikor kiszállt a liftből jött rá, hogy már elváltunk egy órája!
(Megjegyzem, ilyen velem is többször volt, extazy túladagolása esetén! Folyamatosan el felejtettem, hogy egyedül vagyok! Szörnyű rá döbbeni hirtelen, hogy már órák óta nincs körülöttem senki, s a világ, a beszélgetés, és minden más, mit megéltél, csak képzelt volt… Szörnyű érzés hirtelen egyedül maradni…)

Több srácot vittek a csapatból, mentővel a zárt osztályra, és mosták ki a gyomrukat…
Egyszerűen megbolondultak, s nem érzékelték megfelelően a világot!
A családjaik hívták ki a mentőket… Kemény volt…

A látásom, vasárnapra jött teljesen rendbe, akkor tudtam újra olvasni is már! A saját, és a társaim kárán tanulva, soha többet nem maszlagoztam…….

A finnyás belemnek köszönhetem, hogy ennyivel megúsztam!.....................................................

Riporter:
SENKI NE PROBÁLKOZZON A HÁZIDROGOK FOGYASZTÁSÁVAL!!!!!!!!!!!!!!

Nyomj egy Tetsziket, ha ott van a fotod legelöl, akkor ezt már megtetted egy előző cikkemnél! ;)



Osszátok meg cikkeimet IWIW, és FACEBOOK-> ÜZENŐ FALAITOKON, hadd jusson el eme tanulságos történet minnél több emberhez! ;-)
Író: Führinger Balázs –F-
Kattints a képre, és JELÖLJ BE (akár ismeretlenül is) Facebook-on, / vagy IWIW-en/ és emilben, IRJ levelet, vagy kommentáld a cikkeimet a Weblap ÜZENŐ FALÁN! ;)
Balázs Führinger

Névjegy létrehozása
Használd az ÜZENŐ FALAT,s ird le véleményedet a cikkről:
/Az ŰZENŐ FAL moderálásának a jogát fenttartom!.../








Nincsenek megjegyzések: