Interjú Angel-el, a fehérvári rapper lánnyal!

Nyomj egy Tetsziket, ha ott van a fotod legelöl, akkor ezt már megtetted! ;)


Interjú Angel-el, a fehérvári rapper lánnyal!

Mint már észrevettétek, mostanában fiatal tehetségek felkutatása lett a hobbim! ;)
Angel egyik amatőr videójára, nem rég találtam rá a youtube-on. Láttam benne fantáziát, így elkezdtem utána nézni a neten. Felvettem vele a kapcsolatot, és elkezdtem figyelni a zenei karrierjét, mi hihetetlen ívben szárnyalt felfele! Több zenéje, s a lány stílusa is nagyon tetszik, ezért arra gondoltam, bemutatom Őt, Nektek! ;)
Olvassátok el, a vele készült bemutatkozó riportot, és ismerjétek meg, eme gyönyörű lány zenéjét! ;)

Führinger Balázs -F-
Szia! ;)
Gyönyörű neved van. Angel… Honnan jött ez a művésznév, és mi a valódi neved?



Angel:

Szia Balázs! Köszönöm szépen. (: Amikor először csöppentem bele az internet világába, akkor a weblapokra való regisztrációs név szükséglete miatt találtam ki az andyangel nevet, (ekkor legjobb barátnőm nikydevil volt) és a későbbiekben „rám ragadt” az Angel becenév. A valódi nevem pedig Majki Andrea.

Führinger Balázs -F-
Mikor kezdtél el először rappelgetni, honnan jött ennek a stílusnak a szeretete?

Angel:
A stílus szeretete talán onnan jött, hogy már általános iskolás koromban hip hop edzésekre jártam, majd pont abban az időszakban történtek velem olyan dolgok, amik miatt a rapben találtam meg önmagamat. Sok-sok zeneszámot hallottam, aminek tartalma hasonlított az akkori életemre (elrontott gyermekkor, majd később szerelmi csalódások, stb.). Rappelgetni 2008-ban kezdtem el, de már előtte egy évvel írogattam szövegeket, hogy kiadjam magamból azt, ami fáj.

Führinger Balázs -F-
Van olyan Mc. lány, kinek a munkásságát elismered, kire felnézel, esetleg akár példaképnek tartasz? Úgy külföldön, mint itthon?


Angel:
Természetesen minden mc lány munkásságát elismerem, hiszen viszonylag kevesen vagyunk, és kell némi bátorság ahhoz, hogy lányként mikrofont fogjunk és felvállaljuk azt, hogy mi rappelünk. Ismerek néhány csajszit, akik próbálkoztak vele, de abbahagyták. Őket is buzdítom a folytatásra, szóval hamarosan lehet, hogy még többen leszünk. (: Példaképem viszont nincs. Soha nem volt semmilyen téren, nem szeretnék senkire hasonlítani.

Führinger Balázs -F-
Milyen témájúak a dalaid?

Angel:
Jelenleg meghatározó téma nálam a szerelem, de folyamatosan születnek oda szólósabb, elgondolkodtató szövegek is, ill. hamarosan partyzós számom is lesz. Igyekszem mindenből mutatni egy kicsit, ami én vagyok. (:

Führinger Balázs -F-
Több amatőr videód látható már a youtube-on, melyikre vagy a legbüszkébb?

Angel:
Talán a Csaj-him-nusz címűre, az sok lánynak és olykor még srácoknak is tetszik, ideje volt már kicsit visszavágni. (:

Führinger Balázs -F-
Kik segítenek Téged a zenei karrieredben? Kiknek vagy hálás azért, hogy ideáig eljutottál?

Angel:
Elsősorban DD Kobe-nak vagyok hálás, úgy gondolom, neki köszönhetem azt, hogy most itt tartok. Nem csak a zenében, de az életben is sok jó tanácsot kapok tőle, és mindig mindenben számíthatunk egymásra. A másik ilyen személy Balázs (Másszemszög), a legtöbb zenémet ő készítette és vele is mindig megtalálom a közös hangot. Hálás vagyok még Kolláth Zsolti hangmérnöknek is, mert imádok vele dolgozni, mindig próbálja kihozni belőlem a maximumot, és szerintem elég szuper zenék születnek meg a keze alatt. Persze köszönettel tartozom az összes zenei producernek, akiktől az alapokat kaptam, ill. azoknak, akik folyamatosan bátorítanak és elismerik azt, amit csinálok.

Führinger Balázs -F-
Milyen suliba jártál? Mi a szakmád, s hova szeretnél menni tovább tanulni? Milyen civil szakmával szeretnéd keresni a kenyeredet majd a későbbiekben?

Angel:
Na, ezek a kérdések, amiket nem szeretek hallani/olvasni. (: Gimnáziumba jártam, majd OKJ képzésre mentem, amit fél év után otthagytam különböző okok miatt. Idén jelentkeztem főiskolára/egyetemre, majd meglátjuk hova vesznek fel. Egyelőre nem döntöttem el, hogy mi szeretnék lenni, talán az újságírás az, ami a zene mellett még igazán érdekel, ill. a sminkes szakma, de annak sajnos elég nagy anyagi vonzata van már a tanulásakor...

Führinger Balázs -F-
Nem régiben, meg volt az első rap fellépésed Pesten. Mesélj erről! ;)

Angel:
Megmondom őszintén, hogy a lámpaláz miatt kétszer utasítottam el Luz felkérését, majd a harmadiknál fogadtam el úgy, hogy DD Kobe most is mellettem volt és segített. A Luz and friends nevű hip hop party első állomása a Klub 112 volt Budapesten. Nem voltak túl sokan, de elég jó hangulat alakult ki, és egy pozitív élménynek könyvelhetem el. A barátaimnak nagyon tetszett, büszkék rám, és külön jól esett, amikor a közönségből ismeretlenek jöttek oda hozzám, hogy elmondják „jó voltam”. (: A party sorozat következő állomása pedig a szintén budapesti Stage Pub lesz, ahol nagy valószínűséggel újra mikrofont ragadok. (:

Führinger Balázs -F-
Két videódat, szeretném bemutatni…
Az egyik a Rólad álmodtam…
A másik a félek…
Szeretném, ha valamelyiknek, elmondanád a történetét…
Mikor keletkezett, miről szól, mi szülte az érzést, mi végül megihlette a dalt, stb… ;)
Mesélj bátran! ;)


Angel
Azt hittem, hogy a Szívem érted rapdes tetszik neked a legjobban.. (:
A Rólad álmodtam szám szövege 2010. március 20-án született. A dal egy srácról és rólam szól, a történetünk kb. három-négy évvel ezelőttre vezethető vissza. Akkoriban kezdtünk el ismerkedni, majd Ő megszeretett engem, de én mást választottam. A későbbiekben viszont ugyanúgy találkozgattunk kisebb-nagyobb kihagyásokkal, és mindig nagyon jól éreztük magunkat együtt. Egyszerűen igényeltük egymás társaságát. Néhányszor szóba jött a párkapcsolat, mint téma, és sok mindenben egyezett a nézőpontunk, de sokáig úgy gondoltam, hogy ha eddig nem szerettem bele, akkor ez már nem fog megtörténni. Tévedtem. Sajnos megszerettem Őt, és a találkozások utáni szünetek igen rosszul estek és fájt, amikor nem keresett. Majd úgy gondoltam, hogy jobb lesz, ha inkább nem találkozunk többet, ugyanis most már késő... A dal akkor íródott, amikor még nem tudtam biztosan, hogy Ő már nem akar tőlem komolyabbat, és tényleg róla álmodtam többször is. Mára már lezáródott a történetünk és úgy gondolom, hogy a Szívem érted rapdes az utolsó szám, amiben hallhattok rólunk.

Führinger Balázs -F-
Köszönöm, hogy elmesélted a szám történetét! ;) Jól hitted, valóban a Szívem érted rapdes, a kedvenc videóm! ;)
A Rólad álmodtamat hallottam Tőled először, a Félek című számodnak, pedig érdekelt a története! Ezért szerepeltek ezek a kérdésben! ;)
De, bemutatom, A Szívem érted rapdes c. videódat is! ;)



Mik a jövőbeli terveid, álmaid a zenében?
Tervezel e kislemezt, esetleg videoklipet?

Angel:
Az első kislemezem már megjelent idén, év elején Angel – Kell a hip hop címmel, most a nagylemezemen dolgozom. Előreláthatólag 15 szám lesz rajta olyan közreműködőkkel, mint DD Kobe, Jella, SMF, Panczy, Shifty Beatz, és ha a Megasztárnak nem lesz ellenvetése, akkor András Kallay-Saunders-szel is hallhattok majd egy közös dalt, ez a napokban ki fog derülni, hogy engedélyezik-e. Hamarosan pedig a nagylemez promo videója is felkerül youtube-ra. Videoklipet tervezek/tervezünk, de erről még semmi konkrétat nem tudok mondani.

Führinger Balázs -F-
Mit mondanál el magadról az olvasóimnak, ami a kérdéseimből nem derült ki, de Te szeretnéd, ha tudnának Rólad?

Angel:
Szerintem a kérdéseidből elég sok minden kiderült rólam, de ha valaki úgy gondolja, hogy ez neki nem elég, akkor szívesen válaszolok további kérdésekre akár e-mailben vagy a közösségi portálokon is. (:

Mindemellett pedig szeretném megköszönni Neked a lehetőséget, hogy az interjú által még többen megismerhetik a nevem, a munkásságom, és azt is, hogy a facebook-on is terjeszted a zenéimet, videóimat. (:

Pacsiii

Führinger Balázs -F-
Nagyon szívesen Angel! ;) Remélem, tudtam növelni a rajongó táborodat néhány fővel, és cikkem, segíteni fog az életben! ;)
A zenédet, pedig népszerűsítem, ez alap! ;) Azért, mert tetszik! ;)
Sok sikert kívánok a továbbiakban!
Puszi Angel…

Kattints ide, és LIKE-old ANGEL facebook-os oldalát, és ajánld ismeröseidnek is!

kattints ide, aztán az egérrel, görgess picit le, és olvasd el, Angel egyik szövegét!
Nagyon jó lett!;-)
/Az én életem cimű versenyre beküldött szövegek láthatóak ezen az oldalon! A legolvasottabb bejegyzés irója nyerj! Segitsetek Angelnek nyerni! /

Angel, egyik új videója

Angel km. Jella & DD Kobe - Vágyom Rád



Nyomj egy Tetsziket, ha ott van a fotod legelöl, akkor ezt már megtetted! ;)




Írjatok Ti is bátran! Szívesen meghallgatok mindenkit! Bármilyen témában irhattok!!! Jelöljetek be, akár ismeretlenül is iwiw-en, vagy Facebookon. Oda várom leveleiteket… Kattints a képre, és JELÖLJ!!! ;-)
Balázs Führinger

Névjegy létrehozása
Führinger Balázs -F-






Használd a megújult ÜZENŐ FALAT ird le véleményedet:
/Az ŰZENŐ FAL moderálásának a jogát fenttartom!.../




Nincsenek megjegyzések: