Interjú egy drogossal 1.rész



Ma, az illegális drogok rövid, s hosszú távú hatását szeretném Nektek bemutatni az egészségre, a családra, és az egyénre nézve.

Sokat gondolkoztam rajta, hogy tehetném meg ezt úgy, hogy ne legyen túl tankönyvi és, hogy tegyem sokkal hitelesebbé, s kézzel foghatóbbá számotokra! Hát arra a jutottam, hogy felkérem egy interjúra, régi barátomat, ki kemény drogfüggő volt éveken át, s elég sok mindent átélt, kipróbált, tapasztalt ahhoz, hogy hitelesen, s érthetően meséljenek Nektek az élményeiről! Nagy örömömre elfogadta a felkérést, sőt örült, s megtisztelőnek érezte a lehetőséget, hogy beszélhet az életéről! Imád történetek mesélni!  Így hát reggel felkészültem a találkozóra, s vettem egy doboz arany Marlborot, ugyanis ez a kedvenc cigarettája. Tudom, már nem dohányzik, de ezt mindig szívesen elszívja, ha megkínálják. És szerettem volna kellemes, feelinges hangulatot teremteni a beszélgetéshez!  Vettem mellé, még egy üveg, finom fehér bort, s főztem egy kancsó kávét!  Betelepedtünk a szobába, a meleg radiátor elé, Ö az egyik fotelba, én a másikba, köztünk egy barna dohányzó asztal, min csak egy fekete hamutál, két boros pohár, az üveg édes fehérbor, a kancsó kávé, két csésze, a cukor, tej, a doboz arany Marbi, s egy fém, benzines zippo öngyújtó volt! Igaz, sosem engedem, hogy a szobában cigizzenek, s én sem dohányzom már, de úgy éreztem, a mai nap kivételt tehetünk egy kicsit!  A laptopot összekötöttem a házi mozival, s a nagy tv-vel, benyomtam egy kellemes drum’n’ bass számot. A szobát, a Tv-ből áradó, média lejátszó , össze vissza kuszálódó színes plagin-ja világította meg, s a kis lámpa fénye az éjjeli szekrényről tették még hangulatosabbá! 

Hát ilyen körülmények között kezdődött meg az interjúnk, miből most kiragadok pár részletet, s elmesélem Nektek! Remélem, sok tanulsággal szolgál majd Nektek, esetleg kielégíti kíváncsiságotokat a témával kapcsolatban… 
Előre megbeszéltük, hogy az interjú névtelen lesz. Így Mr. X-ként fogok beszélni az alanyról! Hát akkor lássuk a sztorit

Riporter:
Először is szeretném Tőled megkérdezni Mr. X, hogy miért kérted a névtelenséget ebben az interjúban? Talán szégyelled a múltadat?

Mr. X:
Azt, hogy szégyellném, nem mondanám, de persze büszke sem vagyok rá! Egyszerűen, csak nem szeretem reklámozni ezt a dolgot! Ha olyan a társaság, vagy kérdeznek, szívesen mesélek akár órákon keresztül is, de amúgy, az új barátaim nem nagyon tudják, hogy mi volt!

Riporter:
Értem!
Mi futott át a fejeden először, mikor tegnap felhívtalak, s felkértelek erre a beszélgetésre?

Mr. X :
Először meglepődtem, aztán mivel nagyon jó a rá beszélő képességed, így hamar bele mentem, s utána kis izgalmat éreztem. Azt nem értem miért, hisz ezer éves barátok vagyunk… Csak hát nem tudtam, hogy elképzelni ezt az egészet! Nem ilyenre számítottam! A cigi, a bor, a finom kávé, a zene! Nagyon feelinges, s egyben megtisztelő is, hogy rám gondoltál, s köszönöm a lehetőséget, hogy mesélhetek magamról! Sokat jelent nekem!



Riporter:
Én, vagyis mi köszönjük, hogy elvállaltad! 
Szeretném megkérdezni Tőled, hogy hány éves korodban volt az első kábítószeres élményed, s hogy kezdődött Nálad ez az egész dolog?

Mr. X:
Az első bódult állapotomon, 16 éves koromban estem át. Ez gyógyszer által történt meg! Xanax, s seduxen volt e gyógyszerek neve, mik erős nyugtatók.
16 éves koromban léptem le otthonról! Már ha azt lehet otthonnak nevezni! Az egész úgy zajlott, hogy ezerszer megkaptam azt, hogy takarodjak el onnan a picsába, meg dögöljek meg, és hasonló kedves beszólások…
Folyamatos lelki terror volt. Én egy ideig ragaszkodtam, meg szerettem, de aztán elhatalmasodott rajtam a gyűlölet, s mivel elég lázadó típus vagyok, s nem bírom az elnyomást, s az igazságtalanságot, így végül összepakoltam a kis cumómat, mi pár ruha, egy walkman, s néhány rap kazetta volt… /Akkor Sub bass manster volt nagy kedvencem! Sokat hallgattam!  /
Szóval összepakoltam, s mentem a kijárati ajtó felé! Ekkor kérdezte a gyámom, hogy:
-Hova megyek?!
Erre azt feleltem, hogy:
- Nem mintha sok közöd lenne hozzá, de Velencére.
-És hol fogsz lakni? Kérdezte…
-Mondom egy sátorba…
-És mikor jössz haza?
-Erre elszántan azt válaszoltam, hogy ez többet nem a hazám, talán soha nem is volt az! De havonta egyszer eljövök az árvasági pótlékomért, s a családiért!...

Azt mondja nekem:
- Azért jöhetsz, mert nem kapsz egy fillért sem meg belőle!

Mondom:
-Azt majd meglátjuk…
Fogtam magamat, becsaptam az ajtót, irány a buszmegálló, felszálltam az első Fehérvárra tartó buszra, ott át a Velencei vonatra, s mikor arról leszálltam, engem ott várt a szabadság! 
Az összes gondomat fent hagytam a Budapestre tovább tartó vonaton! Egy szabad, s megkönnyebbült ember szállt le, s folytatta fiatal életét!  Ez 2000 májusa környékén lehetett!
A Velencei tavi vízi sport iskola, evezős pályájának a telepvezetője, az osztálytársam anyukája volt, s ök biztosítottak nekem ez full-os sátrat. Egy 4 személyes, elő térrel rendelkező, nagy bel magasságú, vastag szivaccsal kibélelt kényelmes kis lakhelyet! 
Innen jártam vonattal suliba, s ott volt tábori zuhanyzó, ahol tisztálkodtam. Pénzem volt kajára egy kevés, de sokat segítettek, az osztálytársam szülei is!
Hétvégenként, meg Pestre jártunk melózni, egy kőműves brigáddal! Hétköznap üres üvegeket gyűjtöttem a parton a kukákból, azt visszaváltva, jutva egy kis pénzhez! De nem riadtam vissza attól, ha dobta magát a lehetőség, s el tudtam tulajdonítani valakinek az értékeit!
Először hatalmas félelmet, s kis bűntudatot érezve, de a lopás is olyan, mint a kábszer! Először kicsit rossz, de utána már úgy emlékszel vissza, az izgalom kelltette, adrenalin bombára az agyadban, mint egy hatalmas élményre! És minden egyes megúszott balhé után bátrabb leszel, s többet akarsz! Végül elmúlik a bűntudat, s e mottó szerint kezdesz el élni, hogy :
„ Meg kell szerezni, ha egyszer Isten nem adta meg…”

Persze le kell fektetni egy két alapszabályt, mint például azt, hogy baráttól sosem lopunk, semmilyen körülmények között! Na, ezt az osztálytársam nyár végén megszegte, s átvert. Mire én egyből rájöttem… Nem nagy összegről volt szó. 2500,-ról, amit később meg is adott, de ez az apró húzás tönkre tett mindent! Pedig nagyon bírtam a srácot! És tökhálás voltam neki, s eme értelmetlen cselekedetével gallyra vágta a barátságunkat!
Ettől függetlenül, életem legszebb nyara volt! Rengeteg embert ismerhettem meg, hatalmas élményeim voltak, s hát a végtelen szabadság érzet!... 
Ezen a nyáron szívtam el az első cigarettámat, minek az volt a sztorija, hogy volt egy gyönyörű osztálytársam, ki nálam 2 évvel idősebb volt! Úgy bukott hozzánk. Ö akkor már kábítószer függőnek számított. Én ennek előtte Kábítószer, s dohány ellenes voltam, s nagyon sokat törtem magamat, hogy segítsek rajta! Akkor még nem volt ilyen elterjed a drog, s elvétve volt csak pár drogos! A mi sulinkban, Ö volt az első. És több száz fős iskolánként volt egy kettő! Ez is csak ilyen nagy városokban, mint Fehérvár! Vidéken, abszolult nem volt megtalálható!
Szóval az első száll cigivel ez a lány kínált meg! Elszívtam, kíváncsi voltam az érzésre. S mivel sosem cigiztem még, így kellemesen beszédültem, s ezt olyan jó érzésnek találtam… Úgy felszabadította a lelkemet…, hogy aztán azon az éjjel elszívtam még egyet, s még egyet, csak hogy érezzem, végül, ha egyet szívtam el, már nem volt a kellemes érzés, így egyből kettőt szívtam el, egymás után, majd hármat! Végül Csik számra loptam a márkás cigiket, s már nikotinfüggő is voltam!
A sátorban egyedül laktam. S mind amellett, hogy jól elvoltam, sokszor éreztem magamat határtalanul magányosnak. Esténkét ültem picit a gyertyafénynél, hallgatva a walkant kis hangfalakon… Persze nem sokáig, mert az elem drága volt, s gyertyával sem voltam el eresztve… Utána csak feküdtem a sátorba álmatlanul…
Imádtam mikor vihar volt!  Kis izgalmat vitt az egészbe! Vártam mikor dönti fel a sátra, a szél, vagy mikor ázik be! Zuhogott az eső, dörgött az ég, villámlott!  Imádom a viharokat! Az eső, kellemes friss alatta, mindig szép álmokat hoz számomra! 

Bocsi, kicsit elkanyarodtam a témától, s a kérdésedre még nem is válaszoltam! 


/ A Trainspotting című film, a riport alanyom, fiatal korának meghatározó filmje volt! 2000-be látta először, s nagy hatással volt rá! Ezért tartottam fontosnak ezt a képet csatolni a riporthoz!/

Riporter:
Semmi baj! Nagyon szívesen hallgatom a történetedet! Kérlek, folytasd! 
/ Sorba szívja a cigarettát, kortyolja a bort, mi már megoldotta a nyelvét, s látszik rajta, hogy bele élte magát az egy évtizedes történetbe, mi még ma is láthatóan felkavarja, s minden momentumra, úgy emlékszik, mintha az a múlthéten történt volna!  /

Mr. X:

 Hát jó, szóval ott tartottam, hogy már dohányzom, meg történt az első alkoholos élményem is, mit azért nem neveznék bebaszásnak, de mivel előtte még soha nem fogyasztottam alkoholt, így ezt is meg kell, említsem! Ekkor voltam először igazi discoban is! 
Rám igaz az, hogy előbb voltam szét küldve kábítószerrel, mint alkohollal…
Aztán lassan véget ért már a nyár mikor el kellett hagynom a telepet,s a sátrat, aztán mivel még nem tudtam hova menni, így visszamentem a gyámom falujában, s ott egy fészerben húztam meg magamat! az kemény 2 hét volt… Rengeteg szúnyog gyötörte meg álmaimat…. S hát… Nem volt kellemes… Végül ki találtam, hogy amint elkezdődik a suli, beköltözök Fehérvárra a kollégiumba, hol barátságunk is kötetett! 

Riporter:
Igen, igen! 

Mr. X:
Ez egész jó ötlet volt!  Akkora teljes személyiség váltáson mentem keresztül! Nem azt mondom, hogy előtte jó gyerek voltam, de kimondottan rossz sem. A jegyem is jóval közepes fölött voltak, közelebb a 4-eshez, mint a 3-ashoz.
Na de e nyár alatt meg tanultam, hogy csak magamra számíthatok, s mindenkin át kell, gázoljak az életben maradásért…
Pénzem nem nagyon volt, mert a gyámom korlátozottan jutatta el az árvaságimat, meg a családi pótlékomat, s mivel nem voltam még 18, így nem sok mindent tehettem!
A legnagyobb megoldandó problémáim között az szerepelt, hogy megszerezzem a cigimet, ez nem volt nehéz, mert kérés nélkül mindenkitől elvettem, még ha nagyobb vagy idősebb is volt nálam! Egy elég agresszív s örült oldalamat ismerhették meg akkoriban az emberek! Bárkinek neki mentem éhségemben, akár késsel is, s elvettem a kajáját, vagy a cigijét, esetleg ha volt, a pénzét… Ekkor már erős gyógyszerfüggő voltam!
Napi 2-3 levél xanaxot, seduxent, Andaxint, eunoptint, diaffylint, s más hasonló gyógyszereken éltem. Mellé 1-1,5 doboz cigi, s gyakran ittam is rá!...
Ez persze olyan kiszámíthatatlan hangulatú emberré tett, hogy a környezetem kicsit tartott tőlem. Így nem mert senki bekóstolni, s hétköznapi kaja, és cigi adagom nagyjából meg oldott is volt! Persze sokszor előfordult, hogy olyan éhesen feküdtem le, gyógyszertől feldúlt lelki állapotban, hogy a könnyeim is ki folytak. Egyik pillanatban jó kedvüen pörögtem, máskor meg napokig nem keltem fel. Mély depresszióba zuhanva feküdtem, mellettem egy hamutállal, s egy pohár vizel, párnám alatt meg az üres, s teli levél gyógyszerek…
A hétvégéket aludva próbáltam át vészelni, mert senki nem volt rajtam kívül a koleszban, s a gyötrő éhséget, s nikotin hiányt nehéz volt elviselni! Főleg azt, ha úgy vágtam bele a hétvégébe, hogy elfogyott a nyugtatóm, s nem tudtam másikat szerezni… Ekkor törtem - zúztam dühömben, s nem tudtam mit kezdjek magammal…
Egyszer csak úgy döntöttem, ki szabadulok az utcára! Egyre több embert ismertem meg Fehérváron, egyre több diszkóba jutottam el, s egyre több zsiványságot tanultam ki, miből meg lehetett szerezni a napi betevőt, cigit, s már a gyógyszer adagra is kellett a pénz!
Végül meg történt az első speed, majd extázin át élt élményem, majd az első igazi nagy beszívásomon is túlestem, mi úgy haza vágott, hogy kb. 12 órán keresztül rosszul voltam!
Avval, az osztálytársnőmmel éltem át, kivel az első cigimet is elszívtam!
Mondta, hogy logjunk a suliból! Akkor nem kellett sokat győzködnie, de azért megkérdeztem, hogy minek?! Azt mondta elvisz néhány nagyon kemény manyushoz, s beszívunk! Már hoztam is a táskámat, s mentünk! 
Felmentünk egy panellakásba, mibe szemmel láthatóan nem csóró emberek éltek! Ők olyan 20 év körüliek lehettek! Egy csaj meg három manyus volt, kik először úgy néztek rám, mint a véres rongyra, de az osztálytársnőm mondta, hogy nyugi, velem van, jó gyerek! Láttam, hogy bíznak a csaj szavában, s így nem volt semmi tré! Lepacsiztak velem, s mondták, hogy basszam le magam valahova… Egy hatalmas fotelba ültem le. Nagyon kemény zene szólt, ilyen szállós féle, egy oda basszus hangrendszerből!
Meg tömték a vízipipát, mi elkezdett körbe járni, addig míg a jointokat tekerte egy srác! A csaj mellett ültem, s mindent át nyújtott nekem! Én nem maradtam ki egy körből sem! 
Aztán a srácok megkínáltak egy sima cigarettával is, mi 100-as volt, hát én így 2 sluk után letettem, s becsukott szemmel zuhantam bele a fotelba…. Az emberi hangok eltűntek körülöttem, csak a zenét hallottam! Kellemes felszabaduló érzés lett rajtam úrrá! Éreztem, hogy egész testem megszabadul a gravitációtól, s hirtelen egy alagútba zuhanva, félelem nélkül száguldok a végtelen felé! Közben érdekes, s hihetetlen dolgokat látva, mit egy letörölhetetlen mosollyal arcomon lereagálva csúsztam tovább a semmibe, míg az osztálytársnőm karomat megragadva ki nem rántott a képzelt világomból, s megkérdezte röhögve, hogy jól vagyok e?!…
Én csak annyit mondtam, hogy:
Nagyon!........................
Ezt a válaszomat, valami nagyon nevetséges formában adhattam elő , mert mindenkin nagy nevetés lett úrrá!  Xd 
Aztán mennünk kellett, mert a csajt felhívta a barátja, s azokkal találkoztunk egy parkba, hol ujra egy cigi készült! Hu… Már a szagától is rosszul voltam!  Annyira kész lettem, hogy nem tudtam merre kell vissza mennem a koleszhoz! 
Mikor végre „haza” találtam, a kolesz melletti parkban, egy aranyos kis csaj ölében pihentem ki magamat, ki simogatott, s puszilgatott…. Nagyon aranyos volt… 
Akkor azt mondtam, soha többet semmit, de este mikor már jobban lettem, s már nem volt hány ingerem a ruhámba beszívódó erős fű szagtól sem, akkor már kattogtam, hogy holnap is akarok! 
Végül a gyógyszerekről, átszoktam a fűre… Hétvégimet pedig a speed, s az extazy uralta!
Mi olyan élményeket adott, hogy túlzás nélkül mondhatom, hogy én már jártam a mennyországba, s ha van élet halál után, akkor annak, ilyennek kell lennie!

Riporter:
Mesélj légyszives erről az érzésről!...

Mr. X:
Az extazy nyújtotta hatalmas boldogság, s szeretet érzés nem fogható semmi máshoz! Mi csak bogyónak hívtuk, így a továbbiakban ezen a nevén fogom említeni!
Szóval a bogyó, általában az emberekből a jót hozza elő! Hihetetlenül nagy, s néha már kínos őszinteséget, önzetlenséget, jó szívűséget, s ki nem elég erős lelkileg, kellemetlen helyzetbe kerülhet miatta! Hatalmas gyónások időszaka ez, s az ember képes mindenét odaadni a másiknak ilyenkor! Megjegyzem, nekem sosem voltak nagy szeretet kitöréseim, s kínosnak éreztem mikor a barátaim ép kész állapotukban a lelküket öntötték ki. Bár néha nagyon jó is tudott ez lenni! Főleg, ha néhány régi nézeteltérés tisztázásáról volt szó!
A bogyó, először a világ legjobb dolgának tűnik! Szerintem az első tabletta fogyasztása után függő lesz az ember! Szinte sosem lesz rosszul tőle az senki. Fogyasztás egyszerű, csak le kell nyelni! Sok egyén mikor először füvezik, az élménye annyira negatív, hogy soha többet nem fog egy slukkot sem szívni! De a bogyó?!…. Az akkora élményt ad, hogy az illető már hétfőn, a szombatot várja, hogy átélhesse! Órákon a suliban, csak az érzésről álmodozik, s füzetében csak az extázyt ábrázoló rajzok, s I love MDMA feliratok olvashatóak! Szinte szerelmes lesz az ember a szerbe!
Az MDMA, amúgy a bogyó hatóanyaga, úgy mint a speednek, az amfetamin, a fűnek, pedig a THC…

Riporter:
Milyen mennyiséget szoktál, s milyen gyakran fogyasztani a bogyóból?

Mr. X:
Eleinte csak hétvégenként! Péntek, s szombat éjjel, 1-2 szemet, aztán ahogy múltak a hónapok, s anyagi kereteink is nőttek, úgy ment ez a szám egyre feljebb, míg végül egy éjszaka alatt fejenkénti rekord, az 9 bogyó 1,5 gramm spedd, s 1 gramm fű volt! Aztán úgy gondoltuk, miért ne szintetikusozhatnánk hétköznap is! Így volt, hogy suliba is bebogyózva, vagy be speedezve mentünk! Ez abszolult nem volt megszokott, s az volt a jó benne, hogy nem volt olyan levágós, mint mikor szünetbe beszívtunk, vagy begyógyszereztünk! Legalábbis mi azt hittük!...  xd

Riporter:
Mik a szintetikus drogok?

Mr. X:
Hát különféle besorolások vannak! Vannak a könnyű, és kemény drogok, a természetesek, mint például a fű, a hasis, a gomba, csattanó maszlag, s vannak a szintetikusan, laborokban elő állított szerek, mint például a bogyó, a speed, a papír, (más néven bélyeg, vagy trip, vagy lsd), a korong, mi meszkalint tartalmaz, vagy a mikron…
Akkor csoportosítjuk őket hatásuk szerint is, mint például, hogy az lsd, meg a korong, s a mikron a hallucinogének csoportjába tartozik, egyetemben a gombával….
Akkor vannak a diszkó drogok: Ez az amfetamin, s az extázy…
Szóval elég sok féle besorolása, s osztályozása van!

Riporter:
Igaz, hogy a lágy drogok nem okoznak testi függőséget?

Mr. X:
A tankönyvek szerint igaz, de amúgy nem! Ugye a lágy drogok közé tartozik az összes eddig felsorolt cucc, a kemény drogok közé, pedig a heroint, s a kokaint sorolják!
S tény, hogy ezeknek a megvonásuk, sokkal erősebb, s hosszabb ideig tartó testi tüneteket okoz, de ez egy igazi lágy drog függőnél is fenn áll! Igaz rövidebb ideig tart! S nem okoz akkor a testi fájdalmat, mint egy heroinistának!...
De itt nem is a testi függőség a probléma! Hanem a lelki! Mert a heroinista testi fájdalmai is elmúlnak max egy hét alatt… De a lelki az… Az nehéz ügy!....Mindkét csoportnak….
Külön választanám itt a party drogost, s a rendes függő embert! Bár a party drogosból is könnyen lehet igazi függő egyén!
A party drog használót, ahhoz hasonlítanám, aki fizetés után elmegy 1-2 alkalommal diszkóba, s bebaszik, aztán következő fizetésig elvan nélküle!
Vannak olyanok, akiknek sikerül megállni ezen a ponton! De ez 100-bol 1 ember, s az is csak a tűzzel játszik!
A drog nem olyan, mint az alkohol! Ha bebaszik az ember úgy Istenesen, az nem kívánja utána egy jó ideig a piát, de egy át speedezett éjszaka, vagy nappal után, az ember el sem tudja képzelni azt, hogy az érzés nélkül tud létezni! Így mindent megtesz azért, hogy ne csússzon le a cuccról! Igy lehetségesek e a hatalmas mennyiségeknek az elfogyasztása! A legtöbb ember nagy, s felelőtlen, na meg veszélyes hitelekbe mászik bele, csak azért, hogy le ne csússzon az érzésről! Kétségbe esve kattog a barátaival, hogy honnan szerezzenek még pénzt, meg cuccot, s előfordult olyan is, hogy 3 nap múlva vettük észre, hogy nem is aludtunk ez alatt az időszak alatt, nem ettünk, csak ittunk, s hogy az egész jobb kezünk sárga nikotintól, mert akkor láncba szívja az ember a cigit!
Tiszta vér, s seb a szája, mert akkora feszültséget rak az emberbe, hogy nem veszi észre, hogy véresre rágta a belülről a pofáját, csak mikor a cigi füst szűrőjére pillant, s látja, hogy az tiszta piros…
Belenézve a tükörbe azaz érzésem szokott támadni, hogy éveket öregedetem, s úgy meg nőtt a szőrzet az arcomon, mintha egy hete nem borotválkoztam volna!

A legszörnyűbb a dologban, hogy az idő úgy elrepül, hogy a 3 nap, kb. félnek ér fel, mi egy kicsit meg is tudott rémíteni!
Volt, hogy full készen egy diszkóban táncoltam. S az elején becsuktam a szememet, s hagytam, hogy a zene mozgassa a testemet, s felszabadult lelkemmel, élveztem a hatalmas boldogságot, mit tiszta pillanataimban egyszerűen nem tudtam átélni, de még a töredékét sem!...
Szóval becsuktam a szememet az elején, s egy pár perc múlva arra zuhantam vissza a valóságba, hogy egy barátom meg fogja a vállam, s a nevemen szólít, kinyitottam a szememet, s arra lettem figyelmes, hogy a hatalmas tánc téren egyedül dancelek, a villanyok égnek, a disco fények kikapcsolva, s pár pillanat múlva azt is észre vettem, hogy a zene is csak az én fülemben szól! Rá néztem a barátomra ijedten, mert azt hittem, hogy razzia van, s nekem még teli volt a zsebem pénzel, meg cuccal, Ö pedig csak annyit mondott, hogy menjünk, mert már cinkelnek a kidobok! Kimentünk, s nem hittem el, hogy kint már világos van… Egyszerűen nem tértem magamhoz! Olyan zavart lettem! Nem értettem mi történt, hisz csak most csuktam be a szemem! Csak egy pár perc volt, s már reggel???!!! Hova tűnt az éjszaka???.... 7 óra ki esett az életemből!!!...
23h-ra értünk oda, s egyből a tánc térre siettem, s mikor kimentünk, reggel 6 volt!.... Ilyen lehet mikor elrabolják az embert az ufók… Nagyon durva érzés! Inkább rémisztő, mint jó! És sokszor hatalmas csalódás, mert egy ilyen éjszaka volt, hogy 20.000,-omba volt, s eltűnt……….

Riporter:
/Most befejezem az írást, idő híján vagyok…. De folytatni fogom! Még sok kérdésem volt Mr. X-hez, s az Ö nyelvét úgy megoldotta a bor, a kávé, hogy csak ontotta a számomra érdekes történeteket! Remélem Ti is szívesen olvassátok, s mindenki leszűri a magának legtöbbet jelentő tanulságot!
Következő írásaimban, arra a kérdéseimre fog felelni Mr. X., hogy miből tudta fedezni a hatalmas kiadásait, hogy tudott végül leszokni. Beszél még a meszkalin, a hasis, lsd hatásairól, s még más egyéb érzéséről, s gondolatáról!-Olvassátok el az interjú többi részét is! A tetszik gomb alatt ott a cím! Kattints rá!

Ha itt jártál, kérlek nyomj egy TETSZIKET Te is!Ha a fotód ott van legelöl, akkor ezt már megtetted egy korábbi cikkemnél! ;-) -->



Osszátok meg cikkeimet IWIW, és FACEBOOK-> ÜZENŐ FALAITOKON, hadd jusson el eme tanulságos történet minnél több emberhez! ;-)
Író: Führinger Balázs –F-

Használd az ÜZENŐ FALAT,s ird le véleményedet a cikkről:
/Az ŰZENŐ FAL moderálásának a jogát fenttartom!.../








1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Balázs! Ne haragudj nem az írásodra reagálok. Az utóbbi időben megtorpant a klub létszámának növekedése. Ezért találtam ki valamit és az iwiw-en elküldtem Neked. A levél témájához azt írtam Kampány. Kérlek olvasd el, és írd meg véleményed! Üdvözlettel: Cseténé