Karácsonyi, exkluzív interjú Angel-el...



Kattints ide, s LIKE-old / Kövesd Angel-t FACEBOOK-on!

Führinger Balázs-F-
- Szia Angel!
Ez az év talán életed legsikeresebb éve! Pár hónap alatt több, mint 10.000 like-ot kapott facebook-on a rajongói oldalad! Gondolom ennél nagyobb Karácsonyi ajándékot nem is kívánhattál volna... :)
Szerinted minek a következménye ez a hatalmas, kirobbanó, s gyors siker? :)

Angel
- Szia Bazsi!
Én azért remélem, hogy lesz ennél sikeresebb évem is. ;) De természetesen nagyon örülök, hogy ilyen gyorsan gyűlnek a rajongóim. Fogalmam sincs, hogy mi történt hirtelen. Nagyon jó kis csapat jött össze az oldalon és szerintem nekik köszönhetem, hogy már több, mint 10.000-en vagyunk. Szeretik a zenéimet, az idézeteimet, ezáltal úgy látom, hogy támogatnak, amiben csak tudnak. Imádom őket! :)



Kattints ide, s LIKE-old / Kövesd Angel-t FACEBOOK-on!

Führinger Balázs-F-
- Az internetes ismeretség növekedés megnövelte a fellépéseid számát is?

Angel
- Egyelőre ennek még nem érzem hatását. Sokan írnak, hogy mikor megyek el „xy” városba, de konkrét meghívásokat még nem nagyon kaptam. Ha jól emlékszem, a következő lefixált fellépésem február 4-én lesz Egerben. Ami viszont meglep, hogy már felismernek az "utcán" és a hónapban autogramokat is osztottam. :)



Kattints ide, s LIKE-old / Kövesd Angel-t FACEBOOK-on!

Führinger Balázs-F-
- Úgy tudom elkezdtél Budapesten egy főiskolát! Mesélj nekünk erről! :) Milyen szak, s hogy megy! :)

Angel
- Jól tudod. Az ELTE magyar szakos hallgatója vagyok. Sajnos nem érzem úgy, hogy megtaláltam volna általa a helyes utat. Eddig két vizsgán vagyok túl, azok egész jól sikerültek, de a java még hátra van. Tíz vizsgám lesz januárban, majd meglátjuk hogy alakul. Én mindenesetre tervezgetem a „B terveket”. Szorítsatok majd! :)

Führinger Balázs-F-
- Tapasztalatod szerint, melyik számodat szeretik a rajongóid a legjobban?

Angel
- December 19-én tartottam egy szavazást ezzel kapcsolatban a rajongói oldalamon és úgy tűnik, hogy még mindig a Csaj-him-nusz náluk a #1, ezt követi szorosan a Kirakatbábu majd holtversenyben a Szívem érted rapdes és a Tagadom. Ami viszont külön érdekes, hogy nincs egy általános, közös kedvencük. Nem szavaztak túl sokan, mégis 13 különböző dalt neveztek meg a rajongók.



Ha itt jártál, légyszi nyomj egy TETSZIKET Te is!Ha a fotód ott van legelöl, akkor ezt már megtetted egy korábbi cikkemnél! Köszönöm... ;-) -->


Führinger Balázs-F-
- Tudom nem szereted, ha a magán életedről írunk, de legalább annyit árulj el az olvasóimnak, hogy a mi kis Angyalkánk szerelmét élvezi-e, egy szerencsés fiú?! :)

Angel
- Na, igen. Ez az, amire tényleg nem szívesen válaszolok. Annyit elárulok, hogy a pletykákkal ellentétben jó ideje nem járok senkivel. :)



Kattints ide, s LIKE-old / Kövesd Angel-t FACEBOOK-on!

Führinger Balázs-F-
- Angel lévén, biztos LIKE-olod a Karácsonyt! :) Hogy telnek az Ünnepek? Budapesten, vagy Székesfehérváron vagy a családoddal?
Miket kaptál, s Te kiket leptél meg, s mivel? :)

Angel
- A nevemnek számomra semmi köze a karácsonyhoz. Kicsiként még szerettem, aztán volt egy időszak, mikor gyűlöltem (ennek is megvolt az oka), most pedig lassan már teljesen semlegessé válik. Lehet azért, mert felnőttem… De lehet, hogy csak a havazást hiányoltam annyira a karácsonyi hangulathoz.
Szent este mindig a családommal vagyok Székesfehérváron, majd másnap utazunk el apumhoz. Ezáltal az ajándékozás első felén vagyok csak túl, szóval nem árulom el mikkel készültem, mert még lebukok. ;) Amúgy sem szeretek az ajándékokkal „dicsekedni”, szerintem nem ez a lényeg. Azt hiszem idén a legnagyobb ajándékot a rajongóimtól kaptam, és talán ők örültek a legjobban az enyémnek, mivel dec. 22-től letölthető az Angel – A látszat néha csaj EP, amiért már majd szétszedtek 21-én. :)

Führinger Balázs-F-
- Milyen álmokat dédelgetsz 2011-re? Jövő ilyenkorra szerinted meg lesz a 100. ezredik Lájk? :)
(Mesélj a studios terveidről, várható, vagy tervezett fellépéseidről, stb:)

Angel
- Én most sokat várok a következő évtől, de nem szoktam előre tervezgetni, mert nagyot csalódok, ha mégsem jön össze valami. Szeretném, ha 2011-ben kézzel fogható formában készülne el a következő nagylemezem, amihez jó néhány szöveg már ott lapul a laptopomon ill. van, amelyik még csak füzetben, mert ma éjjel kezdtem el írni. Hogy stúdióba mikor tudok velük menni, azt még nem tudom… A Jézuska megdobhatna egy lottó főnyereménnyel. :D
Fellépések közül egyet említettem eddig. Ha lesz még, az mindenképpen kiderül majd az aktuális flyer-ekről.
100.000 like? Van annyi a magyar előadók közül valakinek? :) Neeem, nem hiszem, hogy olyan sokan leszünk egy év múlva. :)

Führinger Balázs-F-
- Köszönöm, hogy újra emelted a weblapom színvonalát ezzel a beszélgetéssel! Kívánok Neked további szép Karácsonyt, s sikerekben, nézetségben, s like-okban gazdag Boldog Új Évet! ;)

Sok pusziii!

Angel
- Én köszönöm a lehetőséget. Kellemes ünnepeket kívánok minden egyes olvasónak és persze Neked is!

Puszi, Pacsi, Peace:
Ha itt jártál, légyszi nyomj egy TETSZIKET Te is!Ha a fotód ott van legelöl, akkor ezt már megtetted egy korábbi cikkemnél! Köszönöm... ;-) -->


Hallgassátok meg Angel Karácsonyi számát!


Ha itt jártál, légyszi nyomj egy TETSZIKET Te is!Ha a fotód ott van legelöl, akkor ezt már megtetted egy korábbi cikkemnél! Köszönöm... ;-) -->

Nincsenek megjegyzések: