Életet mentettem!... ;-)

Nyomj egy Tetsziket, ha ott van a fotod legelöl, akkor ezt már megtetted! ;)






Sziasztok!

Ez a mai, egy kis blog bejegyzés lesz, aminek a lényege a tanulság lesz! ;)

Nemrégiben este, elindultam dolgozni… Hallgattam a zenét, miközben siettem a buszra. Útközben egy öregbe botlottam, ki a járdán keresztbe el volt feküdve, mellette pedig a botja hevert… Láttam, hogy próbál meg mozdulni, felkelni, de ez, nem jött össze neki…

Az utcán fel, s alá mászkáltak az emberek, a buszmegálló teli munkásokkal, és az autók is 1-2 méterre robogtak el mellette, de senkinek se jutott eszébe odalépni az öreghez, s megkérdezni, hogy rosszul van e, hogy mi a baj?!

Hát rám maradtad ez a feladat…

Oda siettem hozzá, s megkérdeztem, hogy:

-„ Mi van öreg? Mi a baj? Rosszul van?”

Az öreg azt felelte:
„-Meleg… Meleg… Meleg…”
Mondtam neki, hogy mindjárt adok inni! Van jó hideg limonádém…
Megkérdeztem tőle, hogy nem cukorbeteg e?!...
Arra gondoltam, hogy nem e az a baj, hogy leesett a vércukor szintje és azért dőlt ki…
Nem nagyon értettem mit makog…
Megfogtam, segítettem neki felülni, és a falhoz támasztottam, az egyik kezemmel tárcsáztam a mentőket, a másikkal, pedig kivettem a sárga üvegben lévő, jól behűtött limonádémat…




Elmondtam a mentősöknek ki vagyok, mi a helyzet, és hogy hova kell jönniük…

Közben megszagoltam a leheletét is, hogy nem e aceton szagú, mert az cukor betegségre utal… De aceton szag helyett pia szagot éreztem…
Be is mondtam a telefonba, hogy az öreg, alkoholt fogyasztott…

Megérkezett a mikrobuszom, intettem neki, hogy várjon, vele párhuzamban megérkezett a mentő is, a kék villogóval…

Kiálltam az útra, és intettem neki, hova forduljon be, kiszállt az ápoló, elmondtam neki mi a helyzet, aztán rohantam a buszra…




Hogy ezt most miért írtam le Nektek?!

Azért, mert mint mondtam, az utca teli volt, és az öreg ki tudja mióta vergődhetett ott, de mindenki szart rá, s átlépte…

Senkinek nem jutott eszébe megszólítani, és segíteni neki…
O.K., hogy látszott rajta, hogy egy csöves alkoholista féle ember, de attól még lehetett volna cukorbeteg, vagy bármi más baja…

Plusz, ha ott marad, lehet, megdöglik a melegben, mert aki ilyen melegben alkoholt fogyaszt, az hamar kiszáradhat, főleg ennyi idősen…

És lehet gusztustalan egy ember, sőt tuti, de akkor is egy ember! És valaha, lehet Ő is egy normális ember volt, csak megcsúszott valahol az élete… Történhetett valami, érhette olyan külső behatás, mit nem tudott kontrolálni, és nem tudta helyesen kezelni, esetleg feldolgozni az esetet… Lehet meghalt a felsége, vagy a családja… Megcsúszott, és nem volt ki visszarántsa…

BÁRMIKOR, BÁRMELYIKÜNKKEL ELŐFORDULHAT HASONLÓ!

És aki most a leghangosabban mondja azt, hogy vele már pedig soha, az lesz a leghamarabb hasonló helyzetbe! Az ember soha ne mondja azt, hogy soha!
Láttam én már jó tanuló, rendes srácból, egyik pillanatról a másikra kemény drog függővé váló embert…
Szóval a tanulság az, hogy ne ítélkezzünk, az nem a mi dolgunk! Ha létezik olyan, majd a Jó Isten odafent megteszi! És hangsúlyozom, ha létezik ilyen, és ha ez az öreg ott meghalt volna, akkor az arra járó kelő embereket, akik lusták voltak segíteni, nem tudom beengedné e a híres mennyországába…

A másik tanulság az, hogy vigyázzunk nehogy valamilyen szertől függővé váljunk, mert ez lehet a vége! Nem csak az alkoholnak, hanem a drognak is…

Ne fogyasszunk alkoholt ilyen melegbe, mert vízhajtó hatása van, és felborítja a vízháztartásunkat…

Figyeljünk embertársainkra, még ha szánalmas is a létük…

Ui: Aki ismeri az öreget, mondja meg neki, hogy jön nekem 1,5 liter, jó hideg limonádéval! :-D
Xd :-)

Ja, és meg kell, említsem azt, hogy tisztelet a mentősöknek, mert a hívásomtól számítva, 5 percen belül ott is voltak! ;)

Nyomj egy Tetsziket, ha ott van a fotod legelöl, akkor ezt már megtetted! ;)




Führinger Balázs -F-

Osszátok meg cikkeimet IWIW, és FACEBOOK-> ÜZENŐ FALAITOKON, hadd jusson el eme cikk minnél több emberhez! ;-)
Író: Führinger Balázs –F-
Kattints a képre, és JELÖLJ BE (akár ismeretlenül is) Facebook-on, / vagy IWIW-en/ és emilben, IRJ levelet, vagy kommentáld a cikkeimet a Weblap ÜZENŐ FALÁN! ;)
Balázs Führinger

Névjegy létrehozása
Használd az ÜZENŐ FALAT,s ird le véleményedet a cikkről:
/Az ŰZENŐ FAL moderálásának a jogát fenttartom!.../








2 megjegyzés:

εмs × írta...

1,5 litert megivott wazz??? O.O

Unknown írta...

Szia Barbie! :)
Nem itta meg mind, csak utána már nem volt gusztusom bele inni, igy ott hagytam Neki! :P :-D