BEJEGYZÉS RÉSZ: Interjú egy Drogossal 24. rész!

Interjú egy Drogossal 24. rész!

Mr. X, a fogdán töltött idöszakról, és egy lányban való nagy csalódásáról mesél...

Ez a rész, most újra olyan lesz, mint a már megszokott Interjú sorozat többi része! ;-)
A 21. részhez kapcsolódik ez a rész! ;-)
Annak a címe, a börtön séta udvarán volt, és Mr.X., az első sétaudvaros élményeiről beszélt…

folyt.köv…



Riporter:
Milyen volt a hierarchia a zárkán belül?

Mr.X.:
A mi zárkánk ebből a szempontból is különbözött a másikaktól… Ugyan, volt a zárkának feje, kinek volt befolyása, de a zárkában lévő emberek többségének nem parancsolt kimondottan… Ugyan is, a mi zárkánk amolyan „elit” zárka volt, legalábbis így szokták cinkelni!
Ezt a címet azért érdemelte ki, mert itt szinte csak lóvés emberek voltak! Nagyon ritka volt, hogy csórót raktak volna be…
A zárkában lévő emberek, komoly bűnőzök voltak… Egyik sem bolti lopásért, ült! :-D
A zárka összetétele folyamatosan változott, de elmondom, hogy a törzsgárda miért ült…

Mr. K., ugye egy különösen nagy értékű csalásért ült! Több milliárdról van itt szó…
Egy 30 év körüli manyus, egy mariuhuána ültetvénnyel bukott le…
Egy másik, kábítószert csempészett a határon… (Nem kevés kokaint)
Egy öreg, akinek egy kamionos cége volt, meg buszai, az több százmilliós cigaretta rakománnyal bukott le a határon… (zárj jegy nélküli márkás cigik…)
Akkor volt egy 40-es ember, ki nagy értékű autókat lopott, de előtte már ült fegyver kereskedelemért is… A Tasnádi Péternek volt embere. Biztos hallottatok már Róla, az ország egyik legnagyobb maffia főnöke…
Ez az ember volt Mr. R…. Ki a legjobb barátom lett bent! És példaképként tekintettem rá…
Hogy miért?

Kezdem az elején…
Még a fogdán ültem… Ép egyedül maradtam a zárkában, mert azt, aki tanított jógázni, és kivel tök jól elvoltunk, átszállították a BV-be….
Ekkor rakták be Mr. R.-t a zárkámba… Hatalmas darab embert kell elképzelni…
Akkor 38 éves volt, barna bőrű, kopasz…
Tiszta kék zöld volt, és alig tudott menni…
A robosztus testalkat, és félelemgerjesztő fej ellenére, nagyon barátságos volt…
Öreg sittesként, már fel volt készülve arra, hogy lecsukják, így a csomag tartójában volt egy sporttáska, tele ruhákkal, és tisztálkodási szerekkel, amit behozott, mikor elkapták…
Így hát volt mindene, csak kajája nem… Természetesen, mint engem első napomon a többiek, így én is megkínáltam Őt!
Kérdeztem, hogy mi történt vele…

Elmondta, hogy: Egy nagy értékű audit akart ellopni Velencén, egyik haverjával…
Kinézték, és másnap elmentek érte… Ki is nyitották, laptoppal elindították, s abban a pillanatban, még az égből is kommandósok hullottak!
Ketten, két irányba futottak, hogy megosszák az üldözőiket…
Mr. R. Miközben futott, fújta hátra, rájuk a gáz spray-t!
:-D
Ugrált át a kerítéseken, egyik kertből a másikba, s mikor az egyiket átugrotta, a vízóra aknából kiálló periodikus vas, átszúrta a láb fejét, mitől belassult, és meghúzta magát egy bokorba…
Hamar rátaláltak, körbe vették, és agyon verték… :-S

A társának, sikerült meglógnia!... Nem tett vallomást, így Őt, sosem kapták el!

Még az elő 3 napba, az örök úgy bántak vele, mint egy sima rabbal… Aztán, 72 óra után szállították át a bíróságra tárgyalásra…

(Ahol arra döntenek, hogy meghosszabbítsák e az előzetes fogva tartását. Itt ilyenkor az emberek általában 30-60 nap börtönt kapnak. És 30-60 nap múlva megint át viszik, hogy eldöntsék, szükséges e még az előzetes fogva tartás! )

Na, szóval, mikor szállították át, a bíróság előtti parkoló, teli volt nagy autókkal… Audi, Mercedesz, Bmw, amikből még nagyobb emberek szálltak ki… És várták Mr. R.-t… Tasnádi emberei jöttek le Pestről.
Ennek a lényege az erő fitoktatás volt, és az, hogy Mr. R. lássa, hogy a barátai vele vannak….

Az erő demonstráció bejött… A felvonulás híre, hamar elterjedt az őrök, és a rabok között is, akik ez után nagyon tisztelettudóan beszéltek vele, és kiváltságokat kezdett el élvezni… 2 hónapig voltunk ketten egy zárkában, és nagyon jól összebarátkoztunk… Ezt látták az őrök is, így a kiváltságokat én is élvezni kezdtem…
Ilyen volt például az, hogy kajaosztás után, a mi cellánk kapott repetát! De így nagyon súlyos adagokat! Akkor a napi egy órás sétánk, volt, hogy 2 óra lett! ;-)

Mr.R.-töl, nagyon sok mindent tanultam… Például a nyugalmat… Higgadóságot… Olyan sztorikat mesélt el, mikbe mindig volt valami tanulság!
Mindenbe benne volt… Pénz behajtástól el kezdve, az autólopáson át, a discok őrzéséig, védelmi pénzek…
Rengeteg fényképet mutatott, min ö volt látható komoly bűnőzökkel, és ismert emberekkel…

A Korda Gyuriról, biztos kevesen vágjátok, de eléggé ott van a szeren! Van egy villájuk, a Korda villa, ahol elég komoly gengszter találkozok szoktak régen lenni… Ha ezt valaki csak úgy mondja, nem hittem volna el, de Mr. R. Büszkén mutogatta a képeket, mit beküldetett a feleségével…

Mr. R.-nek köszönhetem még azt is, hogy ki vettek dolgozni, meg hát persze magamnak is, hiszen normálisan viselkedtem…
A munka fontosságáról már sokat beszéltem…
A fogdán, csak egyetlen egy rab dolgozhatott, és az én lettem! ;-)

A tálalóban voltam reggeli, ebéd, és vacsora után… Ez egy cella volt… csak konyhának megcsinálva…
Itt mosogattam az edényeket étkezések után…
Életembe nem mosogattam ennyit! Xd :- )
Napi 3-szor, arra a sok rabra! : -)
De jó volt, mert ha sütemény volt, akkor egy csomót félre raktam, és mosogatás után bevittem a zárkába… Volt, hogy annyi húst szereztem, hogy nem tudtuk megenni! Xd : )
Akkor mehettünk emiatt sétálni, fürdeni, amikor csak akartunk, és ha valami kérésünk volt, hamar teljesítették azt is! Jó viszonyunk lett az őrökkel…

Egyszer, tök meghatódtam mosogatás közben…
Hallgattam este a kívánság műsort a Fehérvár rádión…
Ezt biztos megint nem tudjátok, de a kívánság műsorokba küldött kívánságok 70-80 %-ka, valamelyik börtönbe megy! Ezt egy külsős, ritkán vágja le, mert általában kódolva vannak az üzenetek, hogy csak az értse, akinek szól.
A börtönben, délben, és este, 2 órára megáll az élet, és mindenki csöndbe hallgatja a kívánság műsort, és várja az üzenetét…
Az emberek levágják egy idő után, ki, kinek üzen…

Hát én is hallgattam a kívánság műsort… De nem is gondoltam, hogy nekem is üzennek majd…

Egyszer csak hallom a nevemet, s azt, hogy a fehérvári börtönbe küldenénk neki egy számot! És, hogy kitartás, meg stb…
: -)
Nagyon jól esett… Az egyik kedvenc számomat küldték, mire sokat buliztunk együtt régen… Az akkori két legjobb haverom volt! És hát bevallom, bekönnyeztem, a szám végére…

Annak előtte, még soha senki nem küldött nekem számot a rádióba… És Ők se küldtek még senkinek, főleg nem a börtönbe, így nem kódolták! Bemondták az egész nevemet! Xd :-D
De nem zavart… Úgy is tudta mindenki… Hisz az újságok megírták, volt a rádióba is, stb… Igaz teljes nevet, ott nem írtak, csak a szokásos monogramos módon, de abból már vágta mindenki! :-D

Ez után, már sok üzenetet, és számot kaptam én is… Barátoktól, volt tanáraimtól, és egy volt barátnőmről, kiről még eddig nem ejtettem szót, pedig életem meghatározó eleme volt éveken át!

Még 17 évesen jöttem vele össze… Nagy szerelem volt, mi igaz csak 8 hónapig tartott, de ez ott, akkor, nem tűnt kevésnek…

Szép, baba arca volt... : )
Egy kis vékony, szökés barna hajú, fehér bőrű lány volt… Deszkás stílusba nyomta… Tök aranyos volt azokba a bő cuccokba!
Imádtam a laza stílusát…
8 hónap után szakítottunk… Az én hibám volt… Ö nagyon szeretett, de én már nem éreztem szerelmet… Szerettem, de nem szerelemből… Más lányokat kívántam…

1-2 hónapig, nem beszéltünk, de aztán kibékültünk… És nagyon szoros barátságot kezdtünk el ápolni! Olyan szorosat, hogy minden volt köztünk ugyan úgy, csak annyi változott, hogy nem fogtuk egymás kezét az utcán, és azt mondtuk másoknak, hogy csak barátok vagyunk…

Napi több sms-t váltottunk, és többször is beszéltünk telefonon… Amikor találkoztunk, nem a szex miatt, de ha úgy alakult, hogy megkívántuk a másikat, nem láttunk abba semmi rosszat, hogy örömet szerezzünk a másiknak… Szerelmet már nem éreztünk, így az, hogy újra összejöjjünk, fel sem merült!

Ez a kapcsolat, így ment újabb 8 hónapig… Jó volt, mert nem volt benne veszekedés, féltékenykedés, mint mikor jártunk…
Aztán talált egy srácot, kibe beleszeretett, és megbeszéltük, hogy nem lesz több testi kapcsolat köztünk! Minden marad ugyan úgy, csak szex nélkül!

Utána is többször együtt aludtunk, meg találkoztunk, de tényleg nem volt semmi, a puszin kívül…
Mai napig csodálom, az akkori barátjának a türelmét, bizalmát, kitartását, és szerelmét, mit a lány iránt érzett…

Olyan 8 hónapon keresztül, elviselte, és megértette azt, hogy én vagyok a lánynak, és leszek, akárki is lesz a párja…
A lány, megesküdött rá a fiúnak, hogy nincs köztünk semmi…
És valóban nem is volt… Olyanok lettünk, mint a testvérek…
Mindent megbeszéltem vele… Mindent tudott rólam… a legapróbbtól, a legkomolyabb dolgokig…
100%-ig élvezte a bizalmamat… Sosem kellett csalódjak benne! Soha, még csak füllenteni sem füllentett! Nem, hogy nekem nem, másnak sem!

Szegény srác… Mikor szokta kísérni ki hozzám a lányt, lekezelt velem, elköszönt a lánytól, mi meg mentünk fel hozzám, ahonnan, csak reggel ment haza…
És egy rossz szava nem volt soha…
Aztán ennek vége lett, mert én összejöttem a lánnyal, kiről már meséltem Nektek… Cirmosnak hívták… Kibe nagyon beleszerettem… Hát Ö, nem rajongott ezért a dologért, és ezt nem rejtette véka alá!
Szerettem, nem akartam veszekedést, így nem volt több együtt alvás a lánnyal… Min Ő nagyon megsértődött…
Igaza volt lényegében, mert Ő, mindegyik barátjának leszögezte azt, hogy ez van, ezt kell szeretni! Én meg…
De be kellett látni, hogy ez azért nem olyan normális dolog! Hiába, hogy tényleg ez olyan volt, mintha testvérek lennénk. A barátnőm, joggal várta el, hogy ne aludjak a volt nőmmel…
Elmondta, hogy Ö, olyankor nem tud otthon aludni, mert ez annyira fáj neki… Nem akartam bántani, így abba hagytuk!

De a baráti viszonyunk, ugyan úgy megmaradt, s a bizalmi is!
Oly annyira, hogy mikor bekerültem, az összes vagyonomnak a sorsát, a kezelését rábíztam…
A bankszámlámhoz írtam neki meghatalmazást! Megbíztam, hogy adja el az összes cuccomat! Nagy Tv, házi mozi stb… Tudtam, hogy nem mostanában szabadulok, s annak az értéke csak esik, s oda bent, meg fogy azért a pénz…
Drága ügyvédek, csomag, stb…
Rengeteg mindent elintézett nekem, fiatal kora ellenére! Mindenben számíthattam rá!
Minden héten küldte a csomagot, havonta jött beszélőre, küldte a rádióban a számokat…

Remélem érdekesnek tartottátok Mr. X. eme történetét is! ;-)
Igyekszem a következő résszel! ;-)
Szevasztok!...

Führinger Balázs -F-

Nyomj egy Tetsziket, ha ott van a fotod legelöl, akkor ezt már megtetted egy előző cikkemnél! ;)








Használd a megújult ÜZENŐ FALAT ird le véleményedet:





Nincsenek megjegyzések: