BEJEGYZÉS rész: INTERJÚ, egy Drogossal 25.rész! „Szegény” ördög, biztosra akart menni, de nem sikerült neki…

INTERJÚ, egy Drogossal 25.rész!
„Szegény” ördög, biztosra akart menni, de nem sikerült neki…








Riporter:
Hello Mr.X! Elmesélsz nekünk egy börtönös sztorit! :-)

Mr.X.:
Hello! :) Már vártam a kérést! :-)
Persze, hogy el…
És tudom is melyiket…
Hogy miért ezt? Majd a végén elmondom…

A börtönben, egy tavaszi hajnalon, kivételesen nem a folyóson lévő csengőre ébredtünk, hanem arra, hogy 2-3 zárkával lejjebb, valaki üti a vasajtót, és ordít, hogy Őrség! Örség!!!!!

A folyosó, felerősítette az ordítozást, és a dörömbölést, így az egész szint felébredt… A zárkában a villanyt, központilag kapcsolják, és mivel még nem volt ébresztő fújva, ezért sötétség honolt a cellában…

Néhányan el kezdtek morogni, hogy:

„Mi a faszt kiabál már kora reggel ez a rákos köcsög! A séta udvaron meg baszom a fejét, az kurva élet!!!” :@

Oda küldtek az ajtóhoz, hogy hallgatózzak mi történt, és a résen, figyeljem az eseményeket…

Nem vágtam mi lehetett… Nagy mozgolódás kezdődött… Meg szólat a vészcsengő is egy pillanatra, mire az egyik őr ordítozni kezdett, hogy:

„Mi a fasznak kapcsoltad be baszd meg, hát így vagyunk!” :@

Erre gyorsan elhallgatott a riasztás… A fatörzsnek nem volt jó reggelje, és akármi is történt, hallottam, hogy ez még jobban elbaszta….

Az ébresztő, és a létszám ellenőrzés késett…
Hallottam, elkezdenek ki csapódni a vasajtók, akkor szóltam a többieknek, hogy:

„Hé, kelljetek gyorsan! Jönnek!”

Felkapcsolták a villanyt, a zárba csörgött a kulcs, és kicsapódott az ajtó…

A beágyazott ágyaink előtt álltunk vigyázba…

Én jelentettem…

„Fötörzs úrnak jelentem, a számom, Sc 6689, a zárka létszáma 13 fő, ebből jelen van 13, esemény nem történt…”

„Jó! Takarítsanak össze! Ragyogjon, a zárka mire visszajövök…”

„Ragyogni fog Főtörzs úr!”

„Helyes”

„Meg kérdezhetem mi történt reggel Főtörzs Úr?”

„Az a köcsög Horváth befalcolt…”

Ekkor sarkon pördült, és a kíséretével együtt, kivonultak a zárkából.

A zárka felmordult… Befalcolt? Mi a kurva anyjáért?!...




Reggeli után, nem sokkal séta volt. Kitereltek minket a folyósora, ahol olyan büdös szar szag volt, mint még soha…
Horváték zárkája előtt mentük el, és láttuk, hogy a kis zárka (2 személyes) teli van alvadt vérrel.
Nagyon durván nézett ki…

Lent az udvaron, a zárka társától tudtuk meg, hogy éjszaka, megvárta, míg Ö elalszik, aztán befele fordult a fal felé, (alsó ágyas volt) és föl vágta az ereit…

/Tudni kell, hogy az ember nem tudja olyan mélyen felvágni az ereit, hogy egyből elvérezzen, mert nagyon fáj! „Csak” a vénáit tudta felvágni… Így lassabban vérzik el…/

Órákon keresztül folyhatott a vére… Végül eszméletét vesztette, az izmai elernyedtek, ezért nem bírta tartani a székletét, és a vizeletét, így összeszarta, meg húgyozta magát, de így nagyon súlyosan…

Ez az egész, történhetett olyan hajnali 4-5 körül, a zárka társa olyan 5 után vehette észre…
Betették egy rabszállító, kis mikrobuszba, és irány a fehérvári kórház…

A séta, olyan 9-10 között lehetett… És mi a nagyon durva, hogy addigra már vissza is hozták… Én nem tudom mennyi vért veszthetett, de láttam, ahogy sima szemetes lapáttal szedik fel a zárka betonját, vastagon beterítő alvadt vért… Mr. K., és Mr. R. is segített…

A mikro busszal, beálltak a séta udvar melletti parkolóba, és nyitva hagyták az ajtaját… Annyira büdös szar, és hugy szag dőlt ki belőle, hogy majdnem behánytunk, pedig nem voltunk finnyásak…

3 zárkatársamat felhívták az örök, aztán rá nem sokra engem is… Csomagom érkezett, és azt kellett át vegyem…

Akkor láttam, hogy Horváth, a folyosó közepén fekszik full meztelenül. Tiszta szar, és vér volt…
Rettenetes bűz keringett…
3 zárkatársam, kapott gumikesztyűt, lavort, meg egy szivacsot, és nekik kellett lemosni róla, a ganyét, úgy, hogy mindenki ott mászkált körülöttük! :-S

Szörnyű látvány volt, ahogy ott fekszik eszméletlenül, kiterülve, meztelenül… Én ruhában fáztam, ö meg meztelenül a hideg kövön, a folyosó közepén, vizesen, szarosan, véresen, hugyosan… :-S

Az őrük, úgy kezelték, mint egy tárgyat… Láttam a zárkatársaim arcán az undort, s azt, hogy mindjárt hánynak…
De nem volt mese. Meg kellett csinálniuk… A többiek, pedig Horváth zárkáját takarították…

Nagyon durva volt a látvány, ahogy a vért lapátolták fel a földről… Nem hittem el, hogy az, aki ott fekszik, még élhet…

Főleg, hogy látszott a kórházban, semmilyen ellátást nem kapott… A kezei be voltak kötve, aztán így ennyi…

Kétlem, hogy kapott volna vért… Nem fürdették le, pedig az a kórház kötelessége lett volna…
Plusz, már délelőtt visszaengedték a börtönbe…
Még eszméletlen volt… De ők, kibaszták a gecibe…
Ha egy szabad ember ment volna be avval, hogy fáj a hasa, bent tartották volna 2-3 napig kivizsgálásra. Őt meg pár óra alatt elrendezték…

A manyus amúgy azért falcolt be, mert életfogytiglan kapott.
Egy öregasszonnyal, eltartási szerződést kötöttek, és Horváth gyerekei voltak a kedvezményezettek…

Horváth, áramot vezetett a kilincsbe, az öregasszony ment be, és agyon baszta az áram…
Fogták, kivitték a Fehérvár mellett lévő Pentelei erdőbe, és elásták…
Egy nőnek, a kutyája találta meg… :-S
Oda se vigyétek a kutyátokat sétálni… :-S

Egyből levágták a rendőrök, hogy mi történt, és lecsukták Horváthot!
Előre kitervelt, különös kegyetlenséggel, aljas szándékból elkövetett emberölésért, megkapta az életfogytiglant…
Aztán úgy döntött, Ö inkább meghal, mint hogy a Szegedi csillagba töltse le a hátra lévő életét…

A legdurvább, hogy az öregasszony házát megtarthatták! Ugyanis, Horváth gyerekei voltak a kedvezményezettek, és nem ők követték el a bűncselekményt… :-S

Riporter:
Az kemény… Ilyen sztorit baszd meg!...
:-S
És mi lett Horváthtal?

Mr.X.:
Miután lemosdatták, betereltek mindenkit a zárkába…
Ö kint maradt a folyosó közepén… Akinek az cella ajtaja oda nézett, a lyukon lesték mi történik. Elmondásuk szerint, még órákig feküdt a hideg kövön eszméletlenül, és meztelenül, aztán megfogták, bebaszták egy mikor buszba, és elszállították Pestre, az Imei-be.
Ez egy olyan börtön diliház! Ott leszedálták, (lenyugtatózták) aztán zombiként senyvedet tovább… Nem tudom mi történt vele ott pontosan. Csak találgattak lent a sétaudvaron… Mondták, hogy ott gyakran kikötözik az embert az ágyhoz, vagy egy székbe… Esetleg gumi szoba…
De inkább úgy begyógyszerezik őket, hogy üveges szemmel néznek maguk elé, folyik a nyáluk, és azt sem tudják, mi van… :-S

Hát, inkább a börtön, mint egy elmegyógyintézet… :-S

Riporter:
Azt a kurva mik vannak… :-S
Láttál egy-két szörnyű dolgot… Nem viselt meg?

Mr.X.:
A látvány, és a történtek mindenkit sokkoltak, és megviseltek… Engem is, de igyekeztem nem mutatni…
Volt, akit szemmel láthatóan jobban hazavágtak a látottak…
Azért, a legerősebb embereknek a fejében is megfordul odabent, hogy feladják! Hogy elég volt… Hogy nem bírják… És kinek ez már megfordult a fejében, azt oda baszta, ez a látvány…
Gondolom, meg fordult a fejükben, hogy ha akkor megteszi, Ő is így járt volna… Ö is fekhetett volna ott szarba, vérbe fagyva a folyosó közepén… :-S

Riporter:
A Te fejedben is megfordult, hogy feladod?

Mr.X.:
Nem. És ezt nem csak azért mondom, mert nem merem megmondani. Hisz, így a névtelenségbe merülve, már sok olyat elmondtam, amire többen azt mondták, hogy ők nem tették volna meg… Szóval, ezt is elmondanám, ha megfordult volna… De nem…
És nem azért, mert nem mertem volna megtenni, vagy, mert erősebb lettem volna a többieknél… Nem tudom miért… A börtön előtt is kemény dolgokon mentem keresztül, és akkor sem jutott eszembe… Csak arra koncentráltam, hogy túl kell éljem!
Azt, hajtogattam magamban, hogy Te túlélő típus vagy! Te a jég hátán is megélsz! (Ezt a barátaim szokták mondogatni, még a börtön előtt.)

Pedig a végén már nagyon nehéz volt… Nagyon… És bevallom, megtörtem, és én is volt, hogy sírtam… De ki nem! Oda bent gyakran könnyeznek be nagyon durva, oda baszos bűnőzök! Ahhoz képest, hogy én kis hülye gyerekként kerültem be, talán fél év, ha nem több volt, mire az első könnyem kicsordult…
És nem csak az volt a baj, hogy kemény volt… Mert mindent ki lehet bírni… Állandósult gyomorideggel, rémálmokkal, kék foltokkal…
A kilátástalanság… Azt a legnehezebb elviselni…

Olyan 7-8 hónap után, rájöttem, hogy „sosem” szabadulok… Hirtelen nem láttam a végét… Olyan szakaszba ért az ügyem, amiből nem láttam a közel jövőbeli szabadulást… És a bizonytalanság, s az, hogy nem látod a végét, egy idő után kikészít…
Az, hogy lehet, holnap kiengednek, de lehet 7 év múlva… :-S
Minden reggel reménykedsz, délután 4 ig, hogy beszólnak, ma Te szabadulsz! Hosszú hónapokig ez megy… És egyszer csak jön egy papír, miből rájössz, hogy kurvára nem fognak beszólni, a közel jövőben. És akkor még azt a sok faszt is elviselni…
Szóval, a legkeményebb emberek fejébe is megfordul, s van, aki meg is teszi…

„Szegény” ördög, biztosra akart menni, de nem sikerült neki…
Arra ítéltetett, hogy bűneiért, rabságba senyvedjen élete végéig! A jó Isten, nem engedte, hogy megfutamodjon a büntetése elől… Először a Földi pokolban kell senyvednie, aztán majd a túl világiban…
Nem valószínű, hogy sikerült neki a későbbiekben megölni magát, mert ha valaki ilyet tesz, egyből 4-es fokozatba basszák, és nincs lehetősége, alkalma, és eszköze, amivel megölhetné magát…

Riporter:
Horváth, gusztustalan bűncselekményt követett el, de az ember, valahol még is csak sajnálja… Természetesen, megérdemli a sorsát, de durva, hogy milyen emberi sorsok vannak…

Mr.X.:
És ez csak egy volt a sok közül Teso………

Nyomj egy Tetsziket, ha ott van a fotod legelöl, akkor ezt már megtetted egy előző cikkemnél! ;)



Osszátok meg cikkeimet IWIW, és FACEBOOK-> ÜZENŐ FALAITOKON, hadd jusson el eme tanulságos történet minnél több emberhez! ;-)
Író: Führinger Balázs –F-
Kattints a képre, és JELÖLJ BE (akár ismeretlenül is) Facebook-on, / vagy IWIW-en/ és emilben, IRJ levelet, vagy kommentáld a cikkeimet a Weblap ÜZENŐ FALÁN! ;)
Balázs Führinger

Névjegy létrehozása
Használd az ÜZENŐ FALAT,s ird le véleményedet a cikkről:
/Az ŰZENŐ FAL moderálásának a jogát fenttartom!.../








Nincsenek megjegyzések: