BEJEGYZÉS rész:Interjú, Korcsog Dórával, a kedvenc focistámmal!

Nyomj egy Tetsziket, ha ott van a fotod legelöl, akkor ezt már megtetted! ;)





Interjú, Korcsog Dórával, a kedvenc focistámmal! ;-)

A mai riport alanyomnak, egy fiatal, szép, s nagyon tehetséges focista lányt választottam, kit Korcsog Dórának hívnak.



Egy nap beugrott, hogy szeretnék riportot készíteni, egy sportolóval is. Már az elő pillanatban, Dórira gondoltam…
Hogy miért?!
Azért, mert a weblapomra, mindig olyan embereket szeretek meghívni, akitől lehet tanulni, kikre valamiért felnézek, s kikkel, ha elkezdek beszélgetni, a végén úgy érzem, hogy több lettem.
Dórika is ilyen ember.
Még csak 1 hete töltötte be a 18. életévét, de fiatal kora ellenére, sok mindenért fel tudok rá nézni, s úgy érzem, tanulhatok is Tőle, ezért kértem fel pont Őt! Azért, hogy a Ti életetekhez is, adhasson egy kis pluszt, a válaszaival! ;-)

Führinger Balázs -F-
Szia Dórika! :)
Üdvözöllek a weblapomon! :)

Korcsog Dóra:
Szia Balázs. Először is köszönöm szépen a felkérést, igazán megtisztelő . :)

Führinger Balázs -F-
Nincs mit Dóri! Részemről az öröm, hogy elfogadtad a felkérést. ;-)
Mióta focizol?

Korcsog Dóra:
Igazából, amikor elkezdtem focizni, mellette más sportágakban is próbálgattam magam… Általános suliban, sportosztályba jártam, és hát eléggé erőltették ezt a témát… Atlétika, kézi, kosár, foci… Minden vegyesen… Aztán valamiért a foci maradt meg. Komolyabban, hatodikban kezdett el érdekelni, akkor már a többi nem számított, mindig csak foci, foci, foci…



Führinger Balázs -F-
Honnan jött a foci szeretete?

Korcsog Dóra:
Azt magam sem tudom, hogy miért szeretem ennyire… Nem annyira lányos sportág.
(A szüleim, sokáig nem is szerették, mert hogy az „fiúknak való” stb…) és ha belegondolok, tényleg nem nekem való.

Führinger Balázs -F-
Milyen csapatokban játszottál eddig, és mik a sport kariered főbb mérföld kövei?

Korcsog Dóra:
Amikor elkezdtem kergetni a labdát (ezt a kifejezést anya használta/használja…)
Az általános suli csapatában játszottam. Aztán később, az enyingi női csapatban… A nagy „áttörés” akkor jött, amikor elkerültem középiskolába. Nyolcadikos voltam, amikor elmentünk Dunaújvárosba, egy foci kupára, ahol kiválasztottak. Mehettem tovább tanulni, minden felvételi nélkül, az egyetlen kikötés az volt, hogy az iskola csapatában játsszak. Hát ezt nem kellett kétszer kérni… Ott teljesen másként működött minden, mármint más csapat.
Ráadásul, kilencedikben, ugye legfiatalabbként mentem oda…
Hát féltem is, hogy mi lesz, de nem volt semmi probléma, a csapattársak nagyon aranyosak voltak, meg még most is azok…


Minden évben kétszer járunk Szerbiába, egy barátságos kupára.
Rengeteg iskolai kupa van. A kedvencem, az éjszakai foci, de ami a legfontosabb a csapatunk számára, az a diákolimpia. A városi, és a megyei fordulót, már zsinórban ötödik éve nyerte meg a csapatunk…
Az országos döntő (ami egyébként idén május 15-16-án volt Szekszárdon) már nehezebb falat. A sorsolásnak „köszönhetően” sajnos olyan csapatok ellen álltunk ki, akik jóval nevesebb csapatokban játszanak (kiemelném a győri és a pesti csapatot). Idén az időjárás sem volt a segítségünkre. Első nap úgy eláztunk, hogy másnap, senkinek semmi életkedve nem volt…
Úgy álltunk ki a pályára, hogy „mindegy”, csak legyen már vége…



Führinger Balázs -F-
Van e olyan csapat, mi álmaid ne továbbja, és mindent megadnál érte, csak, hogy velük léphess pályára?

Korcsog Dóra:
A továbbiakban is szeretném folytatni a focit, de mivel ugye végzős vagyok, most nagy döntéseket kellett hoznom a tovább tanulás terén. Végül Szombathely mellett döntöttem. Testnevelő-edző szakra adtam be a jelentkezésemet. Emellett, szeretnék elvégezni egy gyógytornászi tanfolyamot is. Ha felvesznek, akkor megpróbálkozom, egy erősebb csapatba jelentkezni… Közel van Ausztria, és ha szerencsém van, akár oda is kijuthatok, egy nagyobb csapatba. De igazából nem is az a lényeg, hogy mekkora nevű csapatban játszik az ember, hanem az, hogy mennyire tud beilleszkedni, hogy milyen a kapcsolat a csapattársakkal… Erre van egy idézet is, amit nagyon szeretek: „Egy csapat csak akkor juthat fel a csúcsra, ha egy cél lebeg minden csapattag szeme előtt: Legjobbnak lenni!” Ez nagyon igaz… ;)

Führinger Balázs -F-
Milyen poszton játszol a csapatban?

Korcsog Dóra:
Csatár, vagy jobb szélső.

Führinger Balázs -F-
Bölcs idézet! ;-)
Melyik hazai, és melyik külföldi csapatnak szurkolsz?

Korcsog Dóra:
Hazai csapatok közül Loki drukker vagyok (DVSC), nagyon tisztelem őket, hogy ilyen kevés költségvetésből, és ilyen helyzetek között (mert meg kell hagyni a magyar foci… hát…) is sikerült idáig eljutniuk…
Külföldi csapatok... Hát klubcsapatok közül, Manchester, Real, Barca.
Válogatott csapatok közül, pedig egyértelmű SPANYOLORSZÁG , meg még az olaszokat is szeretem.

Führinger Balázs -F-
Mivel most végzős vagy, mesélj, hogy sikerült az érettségid? Melyik tantárgyból sikerült szerinted a legjobban, és melyik ment nagyon gyatrán?!...



Korcsog Dóra:
Az érettségi…
Na, ez az a téma, ami annyira már nem csigáz fel, mint a foci…
Igazából, még nem tudom az eredményeket biztosra, de meglepődtem, mivel azt hittem, a matek lesz a legrosszabb, közben az hármas lett…
A legjobban, talán (REMÉLEM) a töri sikerült, az számít a legjobban a továbbtanuláshoz, a legrosszabbul a közgáz. De ott nem is számítottam jobbra… A lényeg, hogy abból is meg van a kettes… :D



Führinger Balázs -F-
Hova adtad be a jelentkezési lapjaidat?

Korcsog Dóra:
Szombathely mellett Pestre, és Szegedre is beadtam a jelentkezésemet, ugyanarra a szakra mindkét helyen. Szeretném, ha sikerülne…


Führinger Balázs -F-
Szurkolok, hogy sikerüljön! ;-)
Mik az életben az álmaid, vágyaid, terveid a karrier terén?

Korcsog Dóra:
Aki ismer, az tudja, hogy a mozgás az életem… állandóan pörgök, tele vagyok energiával, és csak ilyen munkát tudok elképzelni magamnak… igazából inkább azt erőltetem, hogy a munka jöjjön össze, mert sajnos, mint minden focistának, voltak sérüléseim, (térdsérülés, bokasérülés), ezért vigyáznom kell a lábamra… Azért fontosabb az egészség, mint a foci…



Führinger Balázs -F-
Kitől tanultál a legtöbbet?

Korcsog Dóra:
Azt hiszem, a legtöbbet magamtól tanultam. A sport által megismertem magam.
Erre is egy idézetet tudnék írni: " A sport megtanít becsületesen győzni, vagy emelt fővel veszíteni. A sport tehát mindenre megtanít. " Hemingway


Führinger Balázs -F-
Van olyan ember, kire felnézel a sportban? Kit példaképnek tartasz?

Korcsog Dóra:
Hát, példakép… Inkább kedvenc játékosok…
Fernando Torres, Thierry Henry, Iker Casillas (ő egyébként kapus), és persze még sok másik is… A kedvenc (leglegkedvenc) játékosom persze a barátom,Dani


Führinger Balázs -F-
És a magán életbe, van olyan, kit nagyra becsülsz a munkásságáért, vagy a személyiségért? Ha igen, akkor miért?

Korcsog Dóra:
Magánéletben a példakép az Anyukám, és a Nővérem! Mindkettő rendkívüli személyiséggel van megáldva. Nagyon szeretem őket…
És olyan szeretnék lenni, mint amilyenek ők! Nővérem, általános iskolában eldöntötte, hogy mi akar lenni, és az is lett, amit akkor eldöntött. Nagyon jó (kitűnő) tanuló volt, imádja a munkáját, amihez ért is, és emellett még gyönyörű is. A világ legjobb Nővére, köszönöm, hogy van nekem!

Führinger Balázs -F-
Milyen hobbijaid vannak a focin kívül?

Korcsog Dóra:
A foci mellett rengeteg hobbim van… Társasági ember vagyok, imádom, ha sok ember vesz körül, imádok beszélni, beszélni ,beszélni… Szeretek olvasni, de csak azt ami érdekel is. Görkorizni is szoktam. Igazából a lényeg az, hogy mozoghassak. Örökmozgó vagyok, állandóan jövök-megyek…
Szóval bármi, ami sport, vagy mozgás, az jöhet! :-)


Führinger Balázs -F-
Nagy örömömre, a weblapom, mint olvasni való is leköt Téged! ;-)
Volt, hogy Dórika tanácsára, nem töröltem egy írásomat, minek nagy sikere lett a későbbiekben. Elolvasta a nyersanyagot, és azt mondta, adjam le mindképpen!... :-)

Mivel szoktad tölteni a hétvégédet, a szabadidődet?

Korcsog Dóra:
Mivel eddig kollégista voltam, keveset tartozkodtam itthon hétvégén, főleg amikor meccseket játszottam, ezért amikor itthon voltam akkor annyi időt töltöttem a családommal, amennyit csak lehetett. Emellett imádom a facebook-ot, lehet hogy kicsit függő is vagyok. :-D

Führinger Balázs -F-
Mint ahogy én is! Xd :-D
Szeretném, ha ellátnál minket valami tanáccsal az életre nézve!



Korcsog Dóra:
Azt tanácsolom mindenkinek, hogy sohase szomorkodjunk, mindig van olyan dolog, amiért érdemes vidámnak lenni .
„Ha úgy érzed, te vagy a világon a legszomorúbb, máris felderülhetsz, mert valamiben „leg” lettél! ”
„Ha az élet citrommal kínál, csinálj belőle limonádét. (Vagy kérj hozzá martinit )

És merjünk nagyot álmodni…

És soha, de soha ne adjuk fel!!!!
Nem szeretem a nyávogós panaszkodós embereket… Mindent ki kell próbálni, egyszer élünk.
Ha valamit elterveztünk, akkor teljesítsük is be. Csak határozottan.
Olyan nincs, hogy lehetetlen! ;)
„A lehetetlen csupán egy nagy szó, amellyel a kis emberek dobálóznak, mert számukra könnyebb egy készen kapott világban élni, mint felfedezni magukban az erőt a változtatásra. A lehetetlen nem tény, hanem vélemény. A lehetetlen nem kinyilvánítás, hanem kihívás. A lehetetlen múló pillanat, a lehetetlen NEM LÉTEZIK.”

Führinger Balázs -F-
Dórcus, köszönöm, hogy itt voltál, hogy elmesélted az életed történetét, hogy megismerhettünk, hogy tanulhattunk Tőled, s hogy hasznos tanácsokkal, és idézetekkel láttál el minket…

Korcsog Dóra:
Köszönöm az interjút Balázs…

Führinger Balázs –F-
Örülők, hogy ismerhetlek, és hogy a bizalmasodnak mondhatom magamat! Remélem, barátságodat, örökké élvezhetem majd!... ;-)

Nyomj egy Tetsziket, ha ott van a fotod legelöl, akkor ezt már megtetted! ;)




Dórika picinek! :)








Használd a megújult ÜZENŐ FALAT ird le véleményedet:




Nincsenek megjegyzések: