Interjú a Vj., Kovács Gáborral és Videojának premierje az -F.B.F.-Website-on.

Nyomj egy Tetsziket, ha ott van a fotod legelöl, akkor ezt már megtetted! ;)




Zäna |002 from Kovács Gábor on Vimeo.



Führinger Balázs –F-
Gáborról, előszóban azt kell tudni, hogy ősidők óta követi az irásaimat! Sokat segitett abban, hogy új olvasókat szerezzen a lap, és sok kommentet kapok Tőle! Mikor megismertem a munkásságát, nagyon megtetszett, és arra gondoltam bemutatom Nektek! ;)

Szia Gábor! Mesélj magadról picit! Hány éves vagy, honnan jöttél, és honnan jött, s hogy kezdődött a Vj. karriered?

Kovács Gábor
21 éves vagyok kisteleki lakos. Fodrász a szakmám és emellett csinálom a vizuált!:)
Igazából ez a vizuál dolog már régóta érdekel, meg persze esténként mindig voltak a Filmmúzeum csatornán privátfilmek vágatlanul. Tudod régi videók és jó kis zene alatta és nagyon jó volt esténként erre elaludni, de sajnos megszűnt...
Kis időre ráindítottak 1 műsort a justmusic.fm-en budapestdeepcafe néven, na itt már nem csak azok a régi videók mentek, más volt.(www.myshowroom.tv) itt ment és a justmusic adásokba volt.
Ezek már inkább olyan buliba illőek voltak.

Volt ott 2 VJ SIX&SENON. Na az ő videói nagyon bejöttek és 1x dumáltam Six-el chaten. Kérdezgettem, hogy megy ez, milyen programmal és aztán megszereztem azt a programot, amivel ők is tolják, ezután elkezdtem videókat gyűjtögetni.
1 keceli buli alkalmával találkoztam is a NAGY duóval :P kértem is tőlük aláírást!
Hidd el Magyarországon ők a legjobbak úgymond "sztár vj-k", de mind a ketten csak néztek, hogy kitől? Mit? :O
Hát mondom, aláírást szeretnék kérni!:D Furán néztek tudod ők nem azok a sztárolósdi emberek...




Na, szóval visszakanyarodva a videó gyűjtéshez!
Gyűlt, gyűlt írtam csomó mail-t Senon-nak, hogy mit, hogy kell és sokat segített...
És elkezdtem vagdosni a videókat aztán létrejöttek a vidik.
Miket ha ide kattintotok megnézhettek- >>> http://vimeo.com/gaborkovacs
A zenéket sajna nem én csinálom. Ha van valami, ami épp tetszik, akkor berakom és arra csinálom a videókat!

Úgymond a "karrierem" :) elején tartok, mivel nemrég vettek fel.
Az egész elég viccesen kezdődik!:)
Szóval ez a hely itt van Kisteleken név szerint a Club Expresszo.
Elég sűrűn járunk ide bulizni mivel itt van az utcámban és amúgy meg jó hely..

És 1 hónapja talán volt 1 buli és előtte ugye vodkázgattunk haverommal meg barátnőmmel itt fent nálunk... Elindultunk fel és bulizgattunk dumálgattunk és én annyira sokat dumáltam meg persze a vodkától eléggé felbátorodott állapotba voltam:) hogy lementem és megkerestem a hely vezetőjét!
Ki is hívtam és valahogy ez az egész vetítéses dolog előpattant a fejemből...
Elkezdtünk beszélgetni és felvázoltam neki ezt a dolgot... És mondtam, hogy van csomó videóm meg laptop, amiről tudnám csinálni ezt az egészet csak projektor, kell meg vászon!
És erre ö: "rendben, megbeszéljük"
Láttam rajta, hogy tetszik neki ez a dolog...:):P
Annyiba maradtunk, hogy beszélünk jövö7en...
Úgy is lett és szerzett projektort meg vásznat.
És pénteken meg pont haverom zenélt 2 gyerekkel még... És akkor mondom, bevetem magam.
Felszereltünk mindent és eljött a buli estéje.
Sokan voltak, jó volt a hangulat

A buli végén a főnökkel duma és mondta, hogy majd hív... Hívott is, hogy ekkor meg ekkor találkozzunk fent... Mondom oké!

Felmentem és beszélgettünk és mondta, hogy tetszik az embereknek, meg neki is, mit szólnék hozzá ha felvenne mint vizuálos, mint fényesnek, és erre mondta akkor tudom e kezelni a fényt mert akkor csinálhatom mindkettőt?!
-Mondom jaja!
Na, röviden ennyi a bekerülésem sztorija!
Facebook-osok! Kattintsatok a képre, és LIKE-ojátok be az oldalt, és HIVJÁTOK meg rá az összes ismerősőtöket! Sokat segitenétek evvel! ;-)
http://84fuhrer.blogspot.com/ Führinger Balázs Führer Weblapja

Reklámozd a saját oldaladat is

Führinger Balázs –F-
Milyen zenét toltok a klubba?

Kovács Gábor:
A zene ilyen hát populáris zene volt nem a kedvencem, de végén egész kellemes slágereket rakott fel Dj Nacsa /Nacsa Norbert…
Jó arc beszélgettünk buli közbe, megdicsérte a videóimat.
Amugy még sokféle zene van ott, például kint kávézórészben retro bulik szoktak lenni,bent meg havi 1x 1 nagyobb név és hónap közbe néha van tech house night.

Führinger Balázs –F-
Milyen videókat nyomattál a srácoknak?

Kovács Gábor:
Néha toltam bevágott videókat. Pl.: amikor a ponyvaregényből a táncolós rész amikor Travolta koma táncol Mia wallas-al:)
Ez buliba nagyot üt... Meg 1 csomó ilyen és tök jó látni az embereket, amikor húzza, és húzza a dj a zenét és pakk rábassza és bejön 1 nem várt jelenet! Cool nagyon! :)

Führinger Balázs –F-
Biztos zsír bulikat csinálhattok, egyszer mindenképpen elmegyek! ;)
Köszönöm, hogy itt voltál! Örülök, hogy megismerhettük a munkáidat, és várjuk az új Vidiket! ;)

Kovács Gábor:
Köszi, a lehetőséget :)
Szeva tesó!

Führinger Balázs –F-
Nagyon szívesen… ;)
Szeva…

Nyomj egy Tetsziket, ha ott van a fotod legelöl, akkor ezt már megtetted! ;)




Írjátok le véleményeteket a videokról az Üzenő falra! ;)

Osszátok meg cikkeimet IWIW, és FACEBOOK-> ÜZENŐ FALAITOKON, hadd jusson el eme tanulságos történet minnél több emberhez! ;-)
Író: Führinger Balázs –F-
Kattints a képre, és JELÖLJ BE (akár ismeretlenül is) Facebook-on, / vagy IWIW-en/ és emilben, IRJ levelet, vagy kommentáld a cikkeimet a Weblap ÜZENŐ FALÁN! ;)
Balázs Führinger

Névjegy létrehozása
Használd az ÜZENŐ FALAT,s ird le véleményedet a cikkről:
/Az ŰZENŐ FAL moderálásának a jogát fenttartom!.../











Nincsenek megjegyzések: