Kávé szünet a maffiával!... ;-) /Interjú- "Y"/




Nagy örömömre, sebesen terjed a WEBLAPOM címe! : ) Ezt abból tudom, hogy rengeteg levelet kapok, és sokan szólnak, hogy várják az új részeket!
/A levelekre ígérem egyenként, mindre válaszolok hamarosan!/
;-)

Hogy miből tudom még azt, hogy gyorsan terjed a WEBLAPOM címe?!
Hát abból, hogy ma nagy meglepetés várt itthon…
Elmesélem…

A héten délelőttös vagyok. 3-kor szálltam le a mikrobuszról, min egy nagyon jót aludtam. Zene a fülben, kis párna a fejem alatt, mert már azt is vittem a buszra! Fönt tartom a csomagtartóban! : ) Fő a kényelem! : )
Na, szóval leszálltam a buszról, a bolt előtt. Bementem venni holnapra 4 kiflit, aztán ballagtam le a dombról, fülemben ép Fluor nyomatja az okosságot, s ritmusra mozgattam a fejemet! : ) Élveztem, ahogy süt a nap, s hogy végre jó idő van…
Ahogy haladok le a dobon, már a felétől belátom a házam előtti területet…
Egy fekete, X5-ös BMW terepjáró állt a bejáratom előtt…
Láttam, hogy a kipufogója pöfékel… Járatták a motort… Kihúztam a jobb fülemből a zenét.
Levágós volt, hogy rám várnak, mert a szomszéd telken nem áll ház, a másik szomszéd, meg ép kint beszélgetett egy öreg nővel…
Amint közeledtem feléjük, felfigyeltek rám, s három nagydarab manyus szállt ki a terepjáróból! A kapu bejárom előtt várták, hogy odaérjek!
Kezdtem átélni azt az érzést, mit Mr. X. érezhetett akkor, mikor meglátta, hogy a találkozóra megérkező autóból, négy nagydarab manyus száll ki, s tudta, hogy ebből baj lesz, de nem tehette meg, hogy nem megy oda hozzájuk…

Hát én sem tehettem mást… Közepes sebességgel lépdeltem feléjük, s próbáltam a legtermészetesebben viselkedni, leplezve azt, hogy szívem, a torkomban dobog… Kicsit Mr. X.-nek éreztem magamat! : )

Mikor már egész közel voltam hozzájuk, beugrott, hogy nagyon régen, szoktam őket látni Fehérváron. Csak akkor még nem volt alattuk ekkora autó, s Ők sem voltak ennyire kigyúrva! Tudtam, hogy már akkor is befolyásos embernek számítottak az alvilágban, de szemmel látszott, hogy azóta feljebb törtek! Márkás ruhák, vastag, fehér arany nyakláncok lógtak a nyakukban, komoly rolex karóra csillogott egyikük kezén. Tudtam, hogy Mr. X ismeri őket! Egyből levágtam, hogy miért vannak itt…

Mikor odaértem, köszöntem nekik, hogy szevasztok!

Ők, egyből kezet nyújtottak, s az üdvözlésem fogadása után, azt kérdezte egyikük, hogy:- ismersz minket?!...

Azt feleltem: - Hogy látásból…
- Tudod, hogy miért vagyunk itt? Kérdezte…
- Sejtem...
- Bemehetünk? ( Szerintem a kérdést költőinek szánta, s nem várt rá igazából választ, főleg nemlegest nem! ) Hozzá tette még azt is, hogy:

-Beszélni szeretnénk Veled!...
- Azt feleltem, hogy persze! Gyertek nyugodtan. A kulcsomért nyúltam, Ők elálltak a kapu elöl, s kinyitván azt, előre mentem.

Hallottam, hogy az egyikük, beriasztózza a BMW-t.
A házam, Enyingnek nem a legbiztonságosabb részén van, de gondoltam magamban, a Ti autótokhoz, nem nyúlna úgysem senki! Xd : )

Kinyitottam a bejárati ajtót, s ösztönösen azt feleltem mikor beértünk, hogy érezzék otthon magukat! : )
Felhúztam a redőnyöket, s a konyhába invitálva őket. Megkérdeztem, hogy kérnek e kávét?!
Azt mondták:

-Ja! Az jól esne!...

Miközben bepakoltam a csészéket a mikroba, megkérdeztem, hogy:

-Miröl szeretnétek velem pontosan beszélni?...
- A cikkeidről Tesó! Válaszolta eyikük…

S elmesélte, hogy egy haverja jutatta el hozzájuk a blogom címét, s azt mondta nekik, hogy ez a Mr. X, az Ö egyik volt üzlettársuk lehet!... Elolvasták, s aggodalmukat kezdték ecsetelni! Elmondták, hogy igaz eddig nincs benne semmi tré, de kíváncsiak arra, hogy miket akarok írni a továbbiakban!

-Azt válaszoltam, hogy ne aggódjanak! Ahogy az eddigi részekben sem említettem neveket, de még beceneveket sem, így ezt a jövőben sem fogom tenni! Ahogy kerültem a pontos helyszínek, s a dátumok leírását is!
Hozzátettem, ez nem csak azért van, mert nem akarok róluk írni, hanem mert nem is tudok semmi konkrétat! Mr. X, annyit mesélt csak el nekem, ami le is van írva! Se többet, se kevesebbet! Csak egy barátnőjének a nevét említette meg. Annak is csak a becenevét! Ami hanganyag pedig volt a riportról, azt is már régen megsemmisítettem!

Nyugodtak voltak. Látszott, hogy nem betalálálni jöttek. Levették a kabátjukat, felakasztották a fogasra, s iszogatták a kávét, miközben rágyújtottak egy cigire, s hamutálat kértek tőlem…

Az egyikük közbe szólt, s azt kérdezte!
-Hm… Tesó! Geci finom ez a kávé! Milyen fajta?

Nem tudom, valóban érdekelte e, vagy csak oldani akarta a hangulatot, de azt feleltem:

-Örülök, hogy ízlik! Sárga Jacobs…

Hirtelen megszólalt a telefonom!
Felvettem, s Mr. X. szólt bele!

-Nem sokára meglátogat néhány régi barátom, majd ne ijedj meg tőlük! Csak beszélgetni akarnak Veled!

-Már itt vannak. – Feleltem.

Az egyikük felállt, s elkérte a mobilomat! Üdvözölte Mr. X.-et, s kiment a telefonnal az udvarra.

A másik kettőtől megkérdeztem, hogy kérnek e még egy kávét?!
Azt felelték, hogy nincs valami kajám? Mert zabásak!

-Melegszendvics jó?
-Tökéletes, felelte boldogan a kisebb darab! : )

Miközben a melegszendókat gyártottam, megjegyezték, hogy egész jók a cikkeim! Tetszett nekik az, ahogy leírtam…

Elmosolyodtam, s megköszöntem a dicséretet!... : )

Mire kész lett a szendó, pont visszaért a manyus, ki kiment a telefonommal!
Oda nyújtotta nekem a mobilomat, amit elvettem, és zsebre raktam.
Megkérdeztem, hogy Ö is éhes e?!

Megörült, s azt mondta:

-Persze! Gecire!!! : )

Mondom:
-Zsir! Akkor együnk! Már én is kajás vagyok! Délelőttös voltam…

-Szar a melós élet! Felelte, s elkezdtek mindnyájan röhögni! : )

Majd a zabálás közben, elmondta az, aki kint volt a talommal az udvaron, hogy beszélt „Mr. X-el”, s Ö, azt mondta, hogy neki fontos az, hogy az interjú elmesélése folytatódjon!

Így szólt még a manyus teli pofával:

- Nem tudom miért ilyen fontos ez a faszság neki?!... De valami olyasmit mondott, hogy mindig is arra vágyott, hogy egyszer könyvet írjanak Róla, s azt mondta, ez igaz, nem könyv, de valami olyasmi, és sokan olvassák.
Azt is mondta, hogy megtiszteltetés az, hogy felkérted erre a riportra!
Nyugtatgatott engem, hogy nincs mitől félnem, mert nem említett Neked egy nevet sem! És biztosított arról, hogy nem lesz belőle semmi régi üzlettársának tréje!...
Hát az Ö szavában még sosem kellett csalódjunk, úgyhogy ha akarod, folytasd az írást, de csak okosan! Olvasni fogjuk a cikkeket, s ha valami gázos, akkor hívni fogunk, s azt azonnal törölnöd kell! Ha ezt a feltételt elfogadod, mi áldásunkat adjuk rá, s folytathatod az írást!

-Azt feleltem, hogy- persze! S hozzá tettem, hogy- ne aggódjanak! Nem kell majd egyszer sem csörögniük!

Manyus:
-Remélem is!...

Azt mondta, míg kint volt, megcsörgette magát a telómról, s elmentette a számomat! Hozzá tette, hogy az utolsó tárcsázásban ott van az Ö száma is. Mentsem el! És ha valami tré van, csörögjek!

-Rendben! Úgy lesz! -Nyugtattam meg!

Elfogytak a tálcáról a melegszendók… Ekkora embereknek, nem tartott sokáig elpusztítani! : )
Megkérdeztem, hogy csináljak e még?!

Azt mondták nem kell! Elég volt, meg dolguk van, és sietniük kell!
Föl álltak az asztaltól. Az egyikük még, ivott egy kortyot a limonádéból. Megköszönték a kaját, meg a kávét, s miközben vették a kabátjaikat, megjegyezték, hogy okosan írogassak ám, mert figyelni fogják az új bejegyzéseimet!

-Rendben van!...- Mondtam.

Nagyokat büfögtek, miközben kísértem ki Őket. Lepacsiztunk, s beültek a terepjáróba. Halottam, hogy benyomják a zenét, s elkezd zuhogni a mélynyomó! Nagy gázt adtak, és sebesen elhajtottak!...

Váratlanul ért ez a találkozó, de örülök, hogy immár a maffia is olvassa az írásaimat! Xd : ))))))))
;-)

Bejöttem, elpakoltam a tányérokat, meg a csészéket a mosogatóba, s egyből beültem a fotelba, hogy elmeséljem ezt a sztorit Nektek!

Már csak azért is, hogy így űzzem el, az esetlegesen felmerülő félelmeket azokban, kik régen Mr. X-el üzleteltek, vagy kapcsolatban voltak!
NEM LESZ A TOVÁBBIAKBAN SEM EGY NÉV, VAGY BECENÉV! PONTOS DÁTUM, VAGY KOMPROMITÁLÓ HELYSZIN, FOTO, VAGY BÁRMI OLYAN HASONLÓ DOLOG, AMI MIATT BÁRKINEK IS AGGÓDNIA KÉNE!!!...

Jól elment az idő, a Maffia látogatásának elmesélésével! Már nem tudom folytatni a sztorit arról, hogy mi történt a hátsó ülésen ülő, vérző fejű Mr. X-el! De holnap folyt. köv.! ;-)
Addig is vigyázni magatokra, és nyugodtan ajánljátok másoknak is a blogom címét! ;-)
Hadd örüljön Mr. X, hogy napról napra, többen olvassák az életének történetét! ;-)
Csumi…

Nyomj egy Tetsziket, ha ott van a fotod legelöl, akkor ezt már megtetted egy előző cikkemnél! ;)



Osszátok meg cikkeimet IWIW, és FACEBOOK-> ÜZENŐ FALAITOKON, hadd jusson el eme tanulságos történet minnél több emberhez! ;-)
Író: Führinger Balázs –F-
Kattints a képre, és JELÖLJ BE (akár ismeretlenül is) Facebook-on, / vagy IWIW-en/ és emilben, IRJ levelet, vagy kommentáld a cikkeimet a Weblap ÜZENŐ FALÁN! ;)
Balázs Führinger

Névjegy létrehozása
Használd az ÜZENŐ FALAT,s ird le véleményedet a cikkről:
/Az ŰZENŐ FAL moderálásának a jogát fenttartom!.../








Nincsenek megjegyzések: