Interjú egy drogossal-10.rész. - De Ö, a buborékot, bent tartotta…

Interjú egy drogossal-10.rész. - De Ö, a buborékot, bent tartotta…



Sziasztok! : )

Akik figyelemmel követték az eddigi írásaimat, azok olvashatták, hogy volt szerdán, egy kis affér, a hatóság embereivel, min kicsit felbolydult a „méhkas”, és míg tisztáztam ezt-azt, addig nem tudtam írni!
Most, hogy úgy néz ki, mindenki megnyugodott, folytatom az interjú elmesélését! : )
Amúgy, sokan nevettek a rendőrős sztorin! : ) Örülök, hogy viccesnek találtátok! : ) Így utólag, már én is mosolygok csak rajta! : )
Na, akkor csapjunk bele! ;-)

Riporter:
És hogy folytatódott a drogterjesztő karriered, miután visszaszálltál, s a háttérből irányítottad a dolgokat?

Mr. X.:
Hu… Hát, nem is tudom, hogy ezt így… … … Egyenlőre váltsunk témát!...
Lehet, elmondom a későbbiekben, de egyenlőre most hanyagoljuk a karrieres dolgot… Bocs Tesó…

Riporter:
Semmi baj! Majd még később rákérdezek. Jó?

Mr. X.
Rendben…

Riporter:
Már régóta meg akartam kérdezni, hogy használtál e, intravénás kábítószereket?

Mr.X.:
Intravénás kábszereknek, a heroint, és a kokaint nevezzük igazából, mert leggyakrabban ezt adják be vénásan.



Ez oly módon történik, hogy egy evő kanálba cseppentenek egy pici folyadékot. Legjobb, ha tiszta vizet. Aztán bele szórnak egy kis adag (csipetnyi) cuccot, és gyertya felett elkezdik melegíteni, s közbe elkeverik a tű hegyével!
Mikor teljesen feloldódott az anyag, akkor felszívják a fecskendőbe, kipöckölik belőle a buborékot, s ki is nyomnak belőle egy picit, nehogy maradjon benne levegő!
Ez azért fontos, mert ha ezt a buborékot be fecskendezik a vénába, az pillanatok alatt a szívbe, vagy az agyba köt ki, és akkor az illető meghal(hat)…

Mikor meggyőződött róla a manyus, hogy nincs bent levegő, akkor egy gumicső segítségével, elszóritja a felkarját, hogy az erei, jobban kidudorodjanak. Aztán beszúrja a tűt, a kék vénába.

Egy picit, visszaszívja a vért a fecskendőbe, hogy ne olyan hirtelen, és koncentráltan menjen be az ereibe! Aztán a fecskendőben lévő oldott drogot, mi már a saját vérével van keveredve, benyomja a testébe!
Kihúzza a tűt, s a gumiszalagot leoldja a kezéről…
A cucc, pillanatok alatt szétárad a testében! Mire a tűt kihúzza, már érzi is a hatást!

Nézzétek végig ezt a videot! Pont igy, és ilyen körülmények között zajlik egy belövés...


szólj hozzá: Trainspotting-Führer blogjába

Intravénásan, majdnem az összes drogot lehet használni!

Ismertem olyat, aki annyira amfetamin függővé vált a sok kristályozástól,
( Ez a tömény amfetamin! Igazából, ezt tovább hígítva kapják a speedet. Kinézete olyan kristályos, ezért hívják így! )
hogy a speedet, s a bogyót is már beszúrta… Ugyan evvel a módszerrel.
Ők inkább a heroinos bogyót törték össze, keverték be egy kis speedel, oldották fel, és szúrták be…

Ezek az eljárások nagyon veszélyesek, mert a koncentrációt kiszámolni, és eltalálni nagyon nehéz, és veszélyes! Mivel lehet, hogy ebből az anyagból jó az egy csipetnyi, de a másikból, az már halálos…
Ha valaki, túladagolja magát, s bele hal, azt szokták aranylövésnek hívni… Találó név mi? : ) :-S
Vannak tisztább anyagok, és vannak koszosabbak… A felhasználó nem tudhatja melyik, milyen minőségű… És ebből szoktak a bajok lenni…

Riporter:
Ismertél olyat, ki meghalt egy aranylövés miatt?

Mr. X.:
Nem hála az Istennek!...

Riporter:
Te fogyasztottál heroint, vagy kokaint?

Mr. X.:
Heroint igazából nem! Csak extazy formájában! Vannak szállósabb bogyók, mikben elvileg heroin van. De ez, lehet csak legenda…
Bár lehet benne vmi, mert nagyon kemény boldogság érzetet ad! A sima MDMA-ás bogyóknál, nem él át ilyet az ember…




Kokaint csak orrba felszívva, s nem intra vénásan! Ez is csak kétszer fordult elő! És akkor se volt olyan nagy flesh! Hála Istennek, mert nem is akartam rákatatni! Nagyon drága…

Riporter:
Mennyibe kerül?

Mr.X.:
Dillertöl függ! Egy gramm olyan 12-15 ezer között mozog, s ezt egy ember, simán el is szívja egy éjszaka alatt! Viszonyítás képen, egy gramm speed, akkoriban 3-4 ezer forint volt… Szóval nagyon drága…

Riporter:
És a Heroin?

Mr.X.:
Az, akkoriban, olyan 5 ezer forint körül mozgott. Egy gramm…

Riporter:
Heroint, és kokaint is lehetett Nálad kapni?

Mr. X.:
Nem! Ezekkel sosem üzleteltem. A fő vonal a fű, és a bogyó volt! E mellett a speed, és ritkán lsd-s bélyeg, vagy meszkalinos korong.

Riporter:
A bélyeg, és a korong mennyibe került Nálad?

Mr. X.:
LSD:2500,-
korong:3000,-
De ez attól függött, én mennyiért szereztem be! És a beszerzési árra dobtam rá, 500, vagy 1000 ft hasznot… Emberre válogattam, a haszonkulcsot…

Riporter:
Szóval, akkor Te nem szúrtad be magadat sosem?

Mr. X.
Hát, intra vénás drogokkal, szóval heroinnal, kokainnal nem, de party drogokkal sem! Szóval speed, és bogyó is csak orrba, vagy szájon át!

De mikor még nagyon fiatalok voltunk, olyan 17 évesek, és éppen csóró időszakunkat töltöttük, s szinte csak házi drogokon éltünk, akkor megismertem egy gyereket, kinek az apja mentős volt.
Be is találtam, és meggyőztem, hogy lopjon az apjától nekünk gyógyszereket!
Nyugtatókat akartam, de azt mondta másnap, hogy tabletta formájában nincs, csak ampullában!
Azt feleltem: „leszarom mibe van, csak hozzál, mert kivagyunk idegileg!!!”




Így is lett! Másnapra hozott 3 ampulla seduxent, és kb. 6 ampulla koffeint! Fecskendőket, és steril tűket! Sőt, még ampulla reszelőt is!

Elmentünk bulizni, és a WC-ben szúrtam be magamnak egy ampulla koffeint, aztán még egyet! Nagyon kemény volt…

Egy másik haverom, azt akarta szúrjam be neki, de én mondtam, hogy ez esélytelen! Mindeni játsszon a saját életével!

Végül Ö is bement a Wc-be, és beszúrta…
A 3. haverom, az irtózott a tűktől, és ö azt mondta, nem szúrja be!
Én nem erőltettem!...
De aztán annyira kattogott a sarokba ülve, hogy felszakította a lábán lévő nagy sebet, mit előtte nem rég szerzett, mikor elesett menekülés közben. Szóval felszakította, elharapta az ampullát, és a sebbe öntve csinálta meg magát…

Pfff… Mikor meg tudtam mit csinált, nem akartam elhinni! : ) :-S

A tűszúrást, mitől úgy félt nem is lehetett érezni, ö meg inkább felszakította a sebet… Xd : ) :-S

Ezen az éjszakán elhasználtuk a koffein ampulláinkat! Nem volt rossz ugyan, de hát nem ért fel egy kiadós speedezéssel…

Meg maradtak a seduxen ampulláink, ami erős nyugtató gyógyszer!



Kitaláltuk azt, hogy a belvárosba volt egy romos épület, ma már csak a hátulja romos. Felújították az elejét. Ezt Hímmel háznak hívják! A régi zeneiskola. Mi csak Hausnak hívtuk!
Szóval ez régen full romos volt! Nagyon fealineges körülmények uralkodtak bent! Hatalmas építmény, két belső udvarral, egy emelettel, és 4 pincével, belső erkély stb…
Tök kemény volt egy régi, romos iskolát felfedezni! Imádtunk oda elbújni a város zaja elöl! Csak mi ismertük a titkos bejáratait! Mert körbe volt állványozva, meg be voltak deszkázva az ablakai…
Mindig meg szüntették a titkos bejáratunkat, de mi újat csináltunk helyette! Végül létrehoztunk egy nagyon titkosat, mit sosem fedeztek fel! : )
Rengeteg időt töltöttünk itt!
Sokszor cuccozni, vagy affterezni jöttünk ide diszkó után!
Nagyon kemény flesseket tudott itt dobni az ember agya!!! Olyan hallucinációim voltak itt, mint még soha sehol! : )



Nagy kaland volt, de egyben veszélyes is! Sötét uralkodódott, néhány helyen beszakadt pincék tátongtak, és eltörött lépcsök keresztezték utunkat!
Ki nem tudta a lépést, könnyen keveredhetett bajba! Nagyságát tekintve, akkora volt, hogy ha idegent vittünk be a titkos bejáraton, és mentünk vele pár kört, úgy meg keveredett, hogy nem talált ki! : )

Egyszer két csajt meg is szopattunk. Mikor besötétedett, szép lassan eltűnt mellőlük mindegyikünk! hehe Xd : )
Nagyon be voltak szarva! : )



Na, szóval ki találtuk, hogy másszunk be, és szúrjuk be itt a seduxent…

3 barát, 3 ampulla seduxen, 3 steril fecskendő, tűvel, és egy hatalmas adag kattogás…

Bemásztunk…
Az egyikünk, azt mondta újra, hogy Ö nem szúrja be… A másik habozott, s így végül, én volta az első!
Leharaptam az ampulla végét, és kibontottam a steril tűt, meg a fecskendőt! Felszívtam a seduxent, és elkezdtem a buborékot kipöckölni belőle!

De akárhogy pöcköltem, meg spricceltem, a buborék benne maradt…
Addig szerencsétlenkedtem, míg elfogyott az ampulla…
Fogtam a 2. ampullát, és felszívtam egy másik fecskendővel, meg tűvel… Ugyan így jártam…
A buborék, csak ott maradt…
Addig baszakodtam vele, míg az az ampulla is elfogyott!
A háromból, csak egy ampulla maradt, s csak egy fecskendő, mert elborult az agyam, és bele dobtam egy fába!
Viccesen nézett ki, ahogy lógott belőle a fecskendő! Drogos fa… Xd : )

Na, a lényeg, hogy 3-an voltunk, egy ampullára, meg egy fecskendőre, így a beszúrás, esélytelen volt! Fő a higgénia!!!! Így, azt a fecskendőt is eldobtam!
A maradék egy ampulának a tetejét leharapva, ittuk meg 3-an!
Úgy voltunk vele, hogy sem lesz semmi alapon, már mindegy! Hátha azért meg nyugszunk kicsit tőle…
Hogy megnyugodtunk e?!
Olyan készek lettünk, hogy alig tudtunk kimászni a Hausból! Nem volt hosszú ideig tartó hatása, de megéreztük… :-S

Annak, a kibaszott buboréknak köszönhetem az életemet…
Ha nincs az a buborék, akkor már majdnem 10 éve halott lennék!

Hisz a terv az volt, hogy egy ampulla, per koponya, intravénásan, és a vége az lett, hogy egy ampulla, per 3 fő, szájon át, és úgy meg csinált így is, mint a picsa…

Ha sikerült volna beszúrnom, akkor egy pillanat alatt szétáradt volna a 3 szoros mennyiség az ereimbe, mi intravénásan fogyasztva, még nagyobbat szól, mint szájon át!...

A tűt, nem is lett volna már erőm, meg időm se kihúzni a karomból!

Eszméletlenül estem volna össze, és megfulladtam volna!

Ugyanis a seduxen, és általában a nyugtatok, túladagolás esetén, fulladásos halált okoznak! Meg bénítják a légző központunkat…
És mire a barátaim, feleszméltek volna, és mentőt hívtak volna, (már ha egyáltalán mertek volna mentőt hívni), mire az a kórháztól kiért volna a belvárosba, mire bemásztak volna, s oda értek volna hozzám a labirintusszerű épületben, addigra én már régen a pokolban lettem volna! …
Ez, mit elmondtam, minimum 20 perc! És akkor mindenki siet, meg minden passzol!
De az agyhalál, 4 perc oxigén hiányos állapot után beáll! És kizárt, hogy a barátaimnak, kik nem is hallottak még a mesterséges lélegeztetésről, el kezdtek volna lélegeztetni!
Mire feleszméltek volna az ijedtségből, én már túlszaladtam volna a klinikai halál állapotán, ahonnan már nem lehet visszahozni senkit…

Mikor sikerült kimászunk a Hausból, és hazafelé baktattunk…
Csak annyit lehetett hallani a szánkból, hogy: „azt a kurva bazdmeg! De hülyék vagyunk…”

Nagyon megijedtünk, és soha többé, eszünkbe sem jutott a tű, vagy a fecskendő!

Tehát életemben, egyszer szúrtam be magamnak, a disco Wc-jében, egy koffeinnel teli fecskendőt, és egyszer próbáltam volna Hausban seduxennel mérgezni magamat, de akkor valaki fentről vigyázott rám, és nem engedte ki jönni a buborékot, a fecskendöböl…



Ha erre visszagondolok, elhiszem, hogy van Isten, vagy vmi hasonló! Mert annak a buboréknak, ki kellett volna jönnie! Nem egy nagy meló! Csak egy pöccintés, és egy spricc! És már nincs is bent…
De én akkor két ampullával, és két fecskendővel szenvedtem vagy fél órát, és a buborék, csak nem akart távozni…
Akkor, próbáltuk avval magyarázni a dolgot, hogy biztos azért volt, mert nem a vékony, drogos fecskendő használtuk, mint amit a Discoban is, hanem a normál, kicsit vastagabb…
De azóta természetesen tudom, hogy azért az a normál, mert szinte minden nővér, és orvos olyat használ, s annak a buboréknak ki kellett volna jönnie…

De Ö, a buborékot, bent tartotta……………………………………….

Riporter:
:-S
Pfff…
Talán ez volt, az eddigi legtanulságosabb része, az interjú sorozatomnak…
Lesz még sok hasonló…

Sziasztok…

Nyomj egy Tetsziket, ha ott van a fotod legelöl, akkor ezt már megtetted egy előző cikkemnél! ;)



Osszátok meg cikkeimet IWIW, és FACEBOOK-> ÜZENŐ FALAITOKON, hadd jusson el eme tanulságos történet minnél több emberhez! ;-)
Író: Führinger Balázs –F-
Kattints a képre, és JELÖLJ BE (akár ismeretlenül is) Facebook-on, / vagy IWIW-en/ és emilben, IRJ levelet, vagy kommentáld a cikkeimet a Weblap ÜZENŐ FALÁN! ;)
Balázs Führinger

Névjegy létrehozása
Használd az ÜZENŐ FALAT,s ird le véleményedet a cikkről:
/Az ŰZENŐ FAL moderálásának a jogát fenttartom!.../








1 megjegyzés:

Párnahuzat írta...

Mindig van valaki, aki fentről vigyáz ránk! :)