Interjú egy drogossal 12. rész.: /Hoffman Bácsi túl adagolta magát…/




Interjú egy drogossal 12. rész.:
/Hoffman Bácsi túl adagolta magát…/

Bevezetés:
Az előző két riportban, az intra vénás kábítószerekről, és a házi drogokról beszélt Mr.X. . Mi szerintem, és sokatok szerint is, nagyon tanulságos volt! Talán a drogozás igénytelenebb formája ez, de amikor igazán rá kattan az ember, és nem tud szerezni cuccot, vagy azért mert nincs képbe a dillere, vagy, mert nem tudott pénzt szerezni, akkor minden mindegy alapon, bármit kipróbál annak érdekében, hogy csituljon a kellemetlen érzés a szívében!

Hát akkor lássuk, ma miről mesél nekünk Mr. X. :


Riporter:
Többször mondtad, hogy a kedvenc drogod az LSD volt. Miért?

Mr.X.:
Igen! Ez volt a kedvencem! Ez nem azt jelenti, hogy ebből fogyasztottam a legtöbbet! Sőt, a legkevesebbet! Bár azért, az sem volt kis mennyiség, de a speedhez, vagy a fűhöz képes,t elenyésző volt!



Az LSD-t, akkoriban nagyon nehéz volt megszerezni. Olyan szezonális drog volt. Lényegében csak nyáron lehetett kapni.
Talán azért is, mert télen az emberek nem szeretnek annyira papírozni! Ez az LSD másik neve. De hívják még TRIP-nek, bélyegnek, tapétának, lecsónak, trinyónak, hoffinak, Hoffmannak!



Hoffmannak azért, mert a mese szerint, a bélyeget, egy Hoffman nevezetű manyus fedezte fel, ki saját magán próbálta ki.
Akkora erőt adott neki a cucc, és úgy meg bolondította, hogy felült a biciklijére, és csak tekert, tekert, és tekert!...
Addig, míg meg nem halt… Rákattant úgy a biciklizésre…
Túladagolhatta magát! A sztori hülyén hangzik, de igaz lehet! A legtöbb bélyegre az Ö képét nyomtatják rá! Ahogy egy biciklin ül, és teker.

De van fekete macskás, napraforgós, és még sok millió féle! Ugyanúgy, mint az ex-nél! Igazából, a hatás szempontjából nincs jelentősége, mint ahogy azt sokan, tévesen hiszik!
Mert egy nyomásra megcsinálnak több ezer bélyeget, a másik szériára is azt a sémát fogják nyomatni, de ez nem garancia arra, hogy a hatása nem lesz gyengébb, vagy erősebb! De egy tuti! Ugyan olyan nem lesz!

Ugyan úgy, mint az ex-nél, ezeket a mintákat csak azért nyomják rá, hogy jobban eladható legyen!

Riporter:
Akkor ezek valójában csak fantázia nevek igaz? Nem márka nevek?!

Mr.X.:
Így van! Az, hogy egy papírra Hoffman van nyomtatva, nem garancia arra, hogy az jó is! De a nép azt hiszi, hogy igen, és szívesebben veszik meg, mintha más lenne rá nyomva…
De ismertem olyat, ki pont Hoffival járt úgy, hogy nem jött meg neki! Nem volt beleáztatva LSD-be!

Riporter:
Milyen fantázia nevei vannak az extázy-nak?

Mr.X.:
Rengeteg van! Ezek úgy vannak bele nyomva a tetejébe, de van, hogy az aljába is. De van olyan is, minek a formája nem kerek tabletta, hanem lóhere, sziv, vagy háromszög alaku! De van már Obama alaku is! Xd : )) Mint a néger amerikai elnök! :)
De a legelterjedtebb, a kerek, tablettaforma!



Mikor én elkezdtem cuccozni, akkor még csak egy bogyó volt Magyarországon! A fehér superman. Sokszor ettem zöld motorolát, mitschubisit, plusz-mínuszost, fapapucsot, versatsét, stb… Ezeknek a színei és a méretei is mindig különbözőek voltak!
De mondom, teljesen mindegy mi van rányomtatva! Nem garancia semmire!

Riporter:
Honnan lehetett meg alapítani, hogy pl. egy ex jó, ha nagy tételbe vettél?

Mr.X.:
Nagyon egyszerű! 100-asával szoktak lenni ki pakettolva! Mindegyiket kiöntöttem, és egyesével újra számoltam! Közben némelyiket megnyaltam, vagy egy picit bele haraptam.
Az íze, mindent elárul! Meg azért a szaga is. Van egy tipikus illata az amfetaminnak, meg a bogyónak is. Majdnem ugyanolyan, de azért különbözik! Minél erősebb a szaga, meg minél erőteljesebb az íze, annál ütősebb! A bogyó akkor jó, ha keserű! Ha gyógyszer íze van, akkor tudni lehet, hogy habiszti ex volt!
De a keserű nem is jó szó! Nem tudom mihez hasonlítani! Egyszerűen csak bogyó iz. Másnak nincs ilyen íze. Amúgy nem valami kellemes…



Sokan ezért, csak simán lenyelik, de én mindig szétrágtam! Már csak azért is, mert hamarabb ütött, meg így már abban a pillanatban tudtam, hogy mi lesz a hatás! ;-)



A speednek is a szaga a lényeg, na meg az állaga! Minél jobban egybe van, annál kevésbé van fel ütve! A speedet sokan nem tudják, de rudakba tárolják, csak annyi kézen megy keresztül, s annyi ember üti fel, hogy por lesz a vége…

Tiszta amfetamin (Kristály) :



Riporter:
Mivel ütik fel?

Mr.X.:
Bármivel, mi nem üt el az eredetitől nagyon! Pl. Sütőpor, algopiryn, vagy bármi más gyógyszer!

Riporter:
A fű minőségét, hogy ellenőrizeted vásárlásnál?



Mr.X.:
A fűnél, nagyon sok minden számit.
A szaga, az egyik lényeg! Minél erősebb, annál jobb! Az a legjobb fű, ami olyan erős szagú, hogy ha egy ember, kinél csak egy gramm van, és elmegy melletted az utcán, azt is megérzed nála! : )

A zöldnek számit a színe is, de nem mérvadó, inkább a tömörsége! Az, hogy mennyire gyantás! A legjobb az a gaz, mit nem lehet kézzel szétmorzsolni! Ezt kopogós zöldnek szoktuk hívni! Azért, mert olyan, mint a kavics! Ha ráejted az asztalra kopog! : )
Ennek a fogyasztásához szöges morzsoló, olló, vagy kés kell! Különben kézzel, sosem csinálsz belőle jointot (füves cigarettát).




Szóval annál jobb, minél büdösebb, és minél tömörebb! A kezdő cuccosok, ha ilyet kapnak ki szoktak akadni!
Nem szokták elhinni, hogy megvan egy gramm! Mert ép, hogy egy kis gumbi volt a paketba! Nem értették meg, hogy ez tömörebb, és egy gramm kisebb, mint a szivacsos zöldből mi könnyebb, és ez által terebélyesebb abból egy gramm…

Riporter:
Az utcán 1 gramm, az valóban egy gramm?

Mr.X.:
Á… Egy srácot ismertem, aki kitalálta, hogy egy grammot ad, és még csak nyerni sem nyert rajta, mert olcsón is szórt…
Nem a haszon miatt csinálta, hanem hogy segítsen a barátain. De abba hagyta, mert betalálták, megverték, és elvettek tőle mindent…

Riporter:
Kik voltak? A konkurencia?

Mr.X.:
Nem… Nem zavarta a konkurenciát, mint ahogy engem sem, mert megbeszéltük, hogy nem háborgatjuk egymás vevő körét! Meg elhanyagolható volt a forgalma…
Egy sima rabló brigád volt. Kik ebböl tartották fent magukat!...

Jó gyerek volt! Sajnáltam… Jó szivüségböl kockáztatta a börtönt, és a testi épségét! Sosem értettem miért, de szerintem végül Ö is rájött, hogy hülyeség… Abba is hagyta…

Riporter:
És az LSD-nél, hogy állapítottad meg azt, hogy milyen minőségű?

Mr.X.:
Vásárlásnál sehogy! Teljesen zsákbamacska volt! Megbíztam a beszállitomban! Tudtam, hogy minden szállítmányt teszteli eladás előtt!
Annak nincs szaga, sem íze. Egy olyan kicsi papír, mint a kis körmöm, és úgy néz ki, mint egy postai bélyeg…




Riporter:
És, hogy kell ezt fogyasztani?

Mr.X.:
Egyszerűen be kell rakni a nyelvünkre! Szopogatni jó sokáig, aztán lenyelni! : )
A hatása, úgy egy órán belül megjön!
És legalább 12 órán keresztül, intenzíven hat…



Riporter:
Ezt milyen körülmények között szoktátok fogyasztani?

Mr.X.
Általában nyáron, az utcán. Vagy nappal, vagy éjszaka.
Lsd-n, nem olyan jó zárt térben lenni, így kerültük a discocat. Csak őrjöngve, rohangáltunk a városban…
Közbe, meg szívtuk a füvet, meg a cigit! : ) Állatkodtunk, autókat törtünk fel, meg ilyesmi… : )

Egyszer viszont kénytelenek voltunk bemenni, egy discoba, mi akkoriban nyílt! Vesztegzár a neve…

Éppen rohangáltunk a városba, és ha ismerőssel találkoztunk, akkor nyomtuk neki a hülyeségünket ezerrel! Ilyenkor nem létezik a külvilág, és az érzékelés is akadozik, vagy éppen hiperaktiv…

Hát miközben megálltunk veszekedni valamin, egyszer csak az egyikünk megszólalt:

„Te, mintha esne az eső…”

Körbenéztem, s akkor vettem észre, hogy nem az, hogy esett, szakadt! Mintha dézsából öntötték volna!...

Ki tudja mióta eshetett, és hogy mióta vitázhattunk, ott egy helyben, valami faszságon, de a ruhánk csupa víz volt már. Körbenéztünk, hogy hol lehetünk?!…

Pont Vesztegzár előtt álltunk…



Hát kitaláltuk, hogy bemegyünk…

Hu…. Hát az nagyon kemény volt! A szűk tér, a sok ember, a meleg, a hangos zene, a sok szag, meg füst…. Úgy megcsinált, mint a picsa…

Nagyon kész voltam… Volt ott egy lány, kiről egyszerűen nem tudtam el dönteni, hogy micsoda! Folyamatosan rá paráztam, és mindenkihez mentem oda, hogy, :
-„Hé, Te! Nézd már azt a csajt, bazdmeg!”
-Nézem, mi van Vele?
-„ Valami nincs rendbe a lánnyal geci!”
-Mi?
-„Nem vágom! De Te! Ez nem a Sátán küldöttje, bazdmeg?! Nézd, hogy néz! Nézd meg! Bele lát a gondolataimba! Ez nem ember! Az 100%!!!...”
-Hidd el, hogy ember Tesó! Tegnap láttam meztelenül! Nagyon is emberi volt!
-„Esküdj?! Te meg basztad?!”
-Aham… Kajak kis csaj…
-„Akkor nem para? Azt mondod?”
-Jaja! Ne stresszelj Tesó!
-„Nincs stressz! Semmi stressz! De én vágom, akkor is vágom, hogy gázos a csaj…”

Xd : )))
Hát így ilyen beszélgetéseink zajlottak le! Nem nagyon láttam reálisan a világot! Nagyon kemény volt! Egész éjjel engem nézett a fekete szemeivel a csaj…

Gondolhatjátok, hogy meglepődtem, mikor szeptemberben, ott ült az osztálytermemben! Ki derült, hogy beiratkozott abba a suliba, ahova én jártam… Micsoda véletlen…
Amúgy kiderült, hogy tényleg minden rendben volt a csajjal! Xd : ) Nem volt a Sátán küldöttje! : )

Riporter:
Vicces lehetet, ahogy ott hárman meg vagytok bolondulva vesztegzárba, és csináljátok a showt!

Mr.X.:
Ja, nagy buli volt! Jól éreztem magamat! Xd : )

Riporter:
Megnéztem volna… Xd : )))))
Most sajnos be kell fejeznem, mert már késő van! És holnap korán kelés!

Ma is sok mindent meg tudhattunk arról, hogy a drog busines-ben, hogy vizsgálja meg vásárláskor a dillerek a cucc minőségét, mikor nagy tételben hozzák el a beszállítójuktól!
Ez a sztori inkább érdekes volt, mint tanulságos! Remélem tetszett, s azt is, hogy az újdonságok is bejönnek Nektek az oldalamon! ;-)
Regisztráljatok ám Rendszeres olvasómnak! Had örüljön a hülye fejem! ;-)

Nyomj egy Tetsziket, ha ott van a fotod legelöl, akkor ezt már megtetted egy előző cikkemnél! ;)



Osszátok meg cikkeimet IWIW, és FACEBOOK-> ÜZENŐ FALAITOKON, hadd jusson el eme tanulságos történet minnél több emberhez! ;-)
Író: Führinger Balázs –F-
Kattints a képre, és JELÖLJ BE (akár ismeretlenül is) Facebook-on, / vagy IWIW-en/ és emilben, IRJ levelet, vagy kommentáld a cikkeimet a Weblap ÜZENŐ FALÁN! ;)
Balázs Führinger

Névjegy létrehozása
Használd az ÜZENŐ FALAT,s ird le véleményedet a cikkről:
/Az ŰZENŐ FAL moderálásának a jogát fenttartom!.../








Nincsenek megjegyzések: