Interjú egy Drogossal 16. rész! A forró nyomosok rajta ütése Mr.X.-en!


Interjú egy Drogossal 16. rész!
A forró nyomosok rajta ütése Mr.X.-en!

Sziasztok! : )

Ma folytatom az Interjú elmesélését! ;-)

Riporter:
Úgy tudom, a rendőrségi rajta ütés elég vicces sztori volt! : ) Elmeséled nekünk?!

Mr.X.:
Persze! : )
Igen, az elég vicces volt! Mikor bent a böriben elmondtam, mindenki röhögött, s minden újonnan érkezőnek elő kellett adjam az elkapásom sztoriját! Xd : )

Az egész úgy történt, hogy:
Egyszer volt, hol nem volt, egy szép nyári, júliusi nap…
Én éppen, ki akartam kapcsolódni kicsit, s adódott egy jó lehetőség, amivel még pénzt is tudtam volna keresni, miközben pihenhettem volna. Távol, a stresszes Fehérvártól!
Az egyik, volt tanárom felhívott, hogy az van ismerőse, ki a Balaton északi partjára keres munkaerőt. Nem lenne semmi dolgom, csak egy elsősegélynyújtó kis bódé előtt dekkolni a strandon, és ha egy gyerek belelép a kagylóba, beragasztani a lábát!
Nem hangzott rosszul, de az első kérdésem az volt, hogy ugye vízi mentenem nem kell?!
(Ugyan is az úszó tudományommal, még magamon sem tudnék segíteni, nem hogy máson! Xd : )
Azt mondta nem, csak elsősegélynyújtás lenne a feladatom! 2 hét, napi 3000,-+kaja+szállás, és egész nap a strandon lehetek!
Na, mondom ez elég zsír buli lesz! Pihenhetek, és még fizetne is érte! Az egyik osztálytársammal együtt mentem, úgyhogy spannal voltam!
: )
Bele mentem.
Útra is kerekedtünk! Vonatoztunk vagy 3 órát, mire odaértünk…
Nem a pénz miatt mentem, hisz ugyanannyi pénzt vittem az útra, mint amennyit kerestem volna! Ennek csak az volt a lényege, hogy ne Fehérvár utcáin legyek, hanem a Balaton parton. Ingyen! : )

Mikor megérkeztünk, mondanom sem kell, kiderült, hogy nem csak elsősegélynyújtásról van szó, hanem Vizi menteni is kell! :-S
Mondtam a manyusnak, hogy én nem nagyon tudok úszni, s én így nem vállalom be! A haverom sem volt egy nagy úszó… Szóval nem rajongtunk az ötletért!

A manyust nem zaklatta fel a hír! Sőt, azt mondta, hogy nem baj! Itt, ezen a partszakaszon, még soha nem történt baleset!
S ha kérdezik, tudunk úszni, sőt, meg van az evezős csónakra is a papírunk… :-S
Hát zsivány voltam, mondom, jól van, ha már eddig levonatoztam, meg hát úgy sem lesz semmi baj…

Aztán elvittek minket a szállásra.
Egy szép, erdei táborban volt. Friss levegő, fák, csend, faházak… Elsőre nagyon tetszett! Kezdett is visszajönni a kedvem…



Aztán megmutatták a szállásunkat, miről menet közben kiderült, hogy nem lesz külön szobám. Ami annyira nem zaklatott fel, mert nem sokszor volt életem folyamán külön szobám! Gyerekként se, meg hát koleszos voltam. Ott is 4-en voltunk egy szobában, úgy, mint ahogy ott a táborban is!

Na, megérkeztünk a szép kis fa házikóhoz! Bementünk a szóbába, hol két, nálunk idősebb srác volt! Ők is a tábornak dolgoztak. Füvet nyírt az egyik, a másik meg szakácskodott!

Hát mondanom sem kell, hogy a szoba, úgy nézett ki, mint egy hajléktalan szálló…
Kosz, büdös, bogarak, stb…
Mondom, mi a faszom van itt geci?!
Itt aludjak?!
Nagyon mérges lettem! :@

Először el kezdtek flegmázni a srácok, de amikor elkezdtem kidobálni a cuccaikat a szemétbe, rájöttek, hogy itt addig nem lesz alvás, míg nem ragyog a szoba!

Az egész helységet kirámoltattam velük! Az ágyak, szekrények, székek a folyóson, mialatt söprés, felmosás, törölgetés!...

A sarokban, akkora gomba volt a falon, mint egy kosárlabda! :-S
Én, sok helyen aludtam már! Pincékben, romos házban, lépcsőházban, de sehol nem láttam ilyen gombát, na meg ennyi bogarat!

A srácok már nagyon fáradtak voltak, mert egész nap melóztak, de vagy éjfélig takarítottam velük! A végére ragyogott a minden!

Beállítottuk a Tv-t is, lefürödtem, befeküdtem az ágyba, és néztem az X-aktákat! : )

Kezdtem egy kis elégedettséget érezni újra! A gyomromról leszállt a város okozta gyomorideg. Igaz, új telepedett rá…
Az új idegesség okozója az volt, hogy másnap délelőtt, vízi mentősödnöm kellett… :-S
Stresszen voltam egy kicsit a dolog miatta! :-S


Reggel csörgött az óra… Lesétáltam a partra. Volt egy tök jó kis Vizi mentős kunyhóm, benne rádió, meg a felszerelés!
Vettem egy napszemüveget, s egy kényelmes nyugágyba ki heveredtem a partra…
Egész nap csak ettem a gyrosokat, hamburgert, sült krumplit, ittam a jó hideg kólákat, napoztam, néha meg mártóztam a Balatonba, szóval nyaraltam! Xd : )

Néha oda jött a főnők, hogy majd néha evezzek be a csónakkal! A válasz erre az volt, hogy nem rég jöttem vissza! : )
Két kis gyereket kellett ellátnom, nem volt nagy meló, de a stressz egyre jobban erősödött bennem! Volt egy rossz előérzetem…
Tudtam O.K., hogy itt még soha nem volt baj, de most tuti lesz, s én nem fogom tudni kimenteni az illetőt! Az élete, pedig az én lelkemen fog száradni!
Így kitaláltam, hogy én itt nem maradok! Elkezdetem telefonálgatni, hogy jöjjön le valaki helyettem! Egy csaj osztálytársam le is jött. Én pedig este, haza mentem egy vonattal…
A táborosoknak azt mondtam, hogy az egyik rokonom kórházba került, s haza kell, menjek hozzá! Nem stresszeltek, mert rendeztem magam helyett mást!

Felültem a vonatra, és robogtam Fehérvár felé! Bekapcsoltam a mobilomat, s értesítettem azokat, akiket megbíztam a cég vezetésével a távollétem alatt. Mondtam, hogy úton vagyok, s kértem, hogy számoljanak be, az a napi forgalomról, és eseményekről!...

Szóval csak egy napot voltam nyaralni, jól lepirultam a napon, kiáztak az ujjaim, teli kajáltam magamat sok finomsággal, és kerestem pár ezer forintot! Xd : )

A kemény az, hogy a megérzésem megint jó volt, mert miután kiengedtek a sitről tudtam meg, hogy a strandon, a helyemet a haverom vette át, s miután én haza jöttem, rá pár napra bajba került a vízbe egy férfi!
Sikerült kihúznia a partra…
Elkezdte az újra élesztést, mit a mentők megérkeztéig folytatott…
Küzdött az életért…
De a kezei közt halt meg…
A srácot úgy hallottam, eléggé meg viselte az eset…



Mint ahogy biztos vagyok benne, hogy engem is kikészített volna! Mert rohadt egy geci voltam, zsivány, diller, stb., de azért lelkiismeretem az volt! S még is csak egy emberi élet… Láttam előtte már több halottat is. Nem készített ki a dolog, de ha az én kezeim közt halt volna meg, nem tudom, hogy viseltem volna! És lehet, én még ki sem tudtam volna húzni…
Míg ott voltam, végig azon rettegtem, nehogy egy kis gyerek kerüljön bajba! Sosem tudtam volna elszámolni a lékismeretemmel, ha miattam meghalt volna egy apróság! Ha egy felnőtt, akkor se hiszem, de gyerekek az más…
Szóval jó, hogy hallgattam a megérzésemre, és haza mentem!

Leszálltam a vonatról Fehérváron, beültem egy Mercédesz taxiba, és haza vitettem magamat.
El sem tudjátok képzelni milyen jó volt otthon lenni! : )
Életemben először éreztem azt az érzést, hogy:
„Otthon, édes otthon!” : )
Hihetetlen jó volt haza menni! Örültem a lakás minden négyzet méterének! A szobámnak, benne a nagy francia ágynak, a nagy Tv-nek, a fürdőkádamnak, miben 1 órán keresztül áztattam a napon leégett testemet! : )

Mikor haza értem, elszámoltattam az emberemet a történtekről, míg távol voltam!
Oda adta a papírt, mire mindent felirt (persze kódolva) meg a cuccot, s a lóvét!
Aztán lefeküdt aludni, én meg irány a kád, kaja, aztán befeküdtem a Tv elé, és olyan hajnali egy körül elégedetten elaludtam!

1 óra múlva csörög a mobilom…

Mondom akár ki az, én ki nem szolgálom…

Felvettem, s azt mondtam:
-„Szólj!...”

Jött a válasz:
-„Jó estét kívánok! Evvel, és evvel beszélek?”

-„Ki kérdezi?”

-„A fejér megyei Rendőr főkapitányságról, X.Y. százados vagyok! Merre tartózkodik?”

-„Miért?...”

/ Egyből felébredtem… Az adrenalin elöntötte az agyamat, s a szívem vadul vert! A telefon a fülemen, s játszottam az álmos hangot, meg azt, hogy alig forog még az agyam, a kóma miatt. Csak, hogy időt nyerjek…
De közben már kiugrottam az ágyból, s elkezdtem végrehajtani azt a protokollt, mit kitaláltam a rendőrök érkezésének esetére! Fogtam egy kisebb utazó táskát, s beleraktam a páncél kazettát, benne a pénzzel, s a kódolt jegyzetekkel. Benyomtam a számítógépet, s rohantam át a másik szobába!
Elkezdtem rugdosni az emberemet, s suttogtam, (a telefon mikrofonját befogva,) hogy:
-„A rendőrök!!! A rendőrök!!!!”



Közben kiürítettem a kábítószer raktárat, bele az utazó táskába!
Az emberem felöltözött 10 mp alatt, (máskor egy óra alatt szokott elkészülni! Xd :- ) )

Még mindig a kezemben volt a telefon, s egyelőre irányítottam a beszélgetést! Elkezdtem együtt működni, s közben ki szedtem belőle, hogy ők hol tartózkodnak! El is mondták… : ) Azt felelték, az állandó lakcímem előtt, s a gyámom adta meg nekik a számomat!
(Ebből tudtam, hogy kb. 30 percem van még…)

Bujkálni nem érdemes! Úgy is meg lesz az ember, meg hát volt több protokoll a fejemben, mivel úgy gondoltam, hogy kihúzom magamat a szarból!

Az emberemet útnak indítottam, a rengeteg pénzzel, s kábítószerrel, én pedig el kezdtem a lakást megtisztítani a kábítószer fogyasztására használt eszközöktől! Repült ki az 5. ről a bong felszerelés, a pipa, a cigi papír, stb…
Közben, elkezdtem a számítógép titkos mappáit törölni…
Ugyanígy tettem a telefonomban tárolt titkos telefonszámokkal, s jegyzetekkel…

Közben elintéztem pár telefont is, miben értesítettem egy volt tanáromat, hogy jönnek értem a rendőrök, be fognak vinni, és valószínűleg nem is kiengedni, úgyhogy legyen szíves, másnap érdeklődjön majd utánam!
(Biztos örülhetett a hajnali hívásomnak, de tudtam, hogy csak rá számíthatok a bajban!

Értesítettem a főnökeimet is, a rendőrök érkezéséről, s az emberemnek is kiadtam, hogy kinek kell, szóljon a dologról!

Szóval meg tisztítottam a lakást, s kis megnyugvást érezve vártam a rendőröket.
Vettem néhány nagy levegőt, s elkezdtem futtatni a kihallgatást, magamban egy szituációs játékot képzeltem el, benne a felmerülő kérdésekkel, s a rá adott válaszaimmal…

E közben, az ugrott be, hogy várjunk csak!!!
Rendőrök jönnek hozzám?!
Ez, lehetetlen! Hisz annyira jól ki van találva minden! Kezdett furcsa lenni a dolog! A telefonba azt mondták, hogy ne aggódjak, csak egy kis irategyeztetésről lenne szó!
De gyenge szöveg!........
Ezt tényleg elhiszik, hogy bekajálja valaki?! Xd : )

Na, mindegy, kezdtem gyanakodni!

Kinéztem a konyha ablakon, és láttam, hogy 3 civil ruhás ember, egy sötét autóból kiszáll, s a házszámokat nézi!
Egyből az ugrott be, hogy ezek nem is rendőrök! Ez egy konkurens maffia betalálása!...
Tudtam, hogy a főnökeimet hiába hívom, nem érnek ide időben, meg mi van, ha tényleg rendőrök, s egy rajta ütés kellős közepébe csöppennek!

Már szólt a kapu telefon…
Felvettem…
„Rendőrség!”
„Nyitom…”

Tudtam, ha nem csinálok valamit, akkor nekem most tuti végem!

Hát mit tesz para esetén egy becsületes állampolgár?!
Hívja a rendőrséget! Xd : )
Én is így tettem!

Úgy voltam vele a kecó tiszta, nekem parám sok nem lehet abból ha kihívom őket…

Míg jöttek fel a lifttel, én tárcsáztam a 107-et!

Gyors bemutatkozás, plusz, hogy honnan hívom, s mondtam, hogy hozzám éppen állítólagos rendőrök jönnek! Amit én furcsállok, s nem hiszem, hogy valóban azok lennének!
Megkérdeztem, hogy mi tévő legyek?
Azt felelte a diszpécser, hogy kérjem el az igazolványukat!

Közben már kopogtak is az ajtón…

Be volt akasztva a lánc, kinyitottam résnyire az ajtót, és a lábammal betámasztva azt, hátra húzódva, (Nehogy letudjanak fújni gáz spry-vel,) szólítottam fel őket, hogy adják oda az igazolványukat!

Erre ők azt felelték, hogy:
„Nem adhatom ki az igazolványt a kezemből! Itt mutatom a kukucskálóba!”

Belenéztem, de a sötétbe nem láttam belőle semmit!

Kezdtem biztos lenni abban, hogy ezek tényleg nem rendőrök! Bebaszatm az ajtót, s elkezdtem üvöltözni, hogy:

„ Fasszópók! Engem akartok átbaszni?! Tűnjetek innen a gecibe! Ép a rendőrséggel beszélek telefonon!”

Ők erre azt felelték, hogy:
„azonnal nyissa ki, mert különben betörjük az ajtót!”

A telefonba azt súgtam, hogy nem akarják odaadni az igazolványukat! Most mit csináljak?
Jött a válasz:
„ Kérdezze meg a nevüket!”

Így tettem! Meg mondták, én tolmácsoltam a telefonba, mire azt felelte a diszpécser, hogy ismeri őket! Valóban rendőrök. Nyissam ki az ajtót…

Pfff…. :-S
Para…

Meg tettem… Mikor megláttam a 3 yardot, elmosolyodtam… : )
Erre ők kicsavarták a mobilt a kezemből, a falhoz basztak, s meg motoztak!
Megkérdezték, hogy én vagyok e, ez és ez a személy, ki erre és erre a bece névre hallgat!

Azt feleltem, hogy igen!

Megkérdezték, hogy tudom, e miért vannak itt?

Mondom:
„Fogalmam sincs!”

-„Van az ön lakásában Kábítószert tartalmazó készítmény?!

Rögtön rá vágtam, hogy nincs!!!

Elővettek egy papírt, mit alá kellett írnom!
Házkutatási engedély volt… :-S
Ismertették a jogaimat, s szobáról, szobára elkezdték szétszedni a kecót!

Nyugodt voltam addig, míg be nem jelentették, hogy fél óra és itt van a nyomozó kutya… :-S

Juj, mondom így magamba!
Egyből Rex felügyelő jutott az eszembe… Mondom, bassza meg! Az a dög kiszimatol mindent, utol érik az emberemet, s vége mindennek!

Ekkor kicsit beparáztam, és folyamatosan leszáradtam. Innom kellet, de nem múlt a száj szárazság, ezért folyamatosan ittam, minek a következménye az volt, hogy folyamatosan húggyoznom kellett! :-S
Mondanom sem kell, hogy egy lépést nem tehettem a lakásban rendőri kíséret nélkül!
Nem csukhattam be a wc ajtót sem… Igy hiába kellet nagyon, akkor sem jött egy csepp sem!

Mire a rendőr röhögve az felelte a hátam mögött, hogy nem baj! Tartalékoljon csak, úgy is vizelet mintát kell adnia majd az őrsön… :-S

Előtte 3 nappal voltunk a barátaimmal Siófokon, s megettünk fejenként annyi kábítószert, hogy másnak az elég lett volna két hétre! Xd : )

Na, mondom, kiakad a laborban a műszer! Xd : )

Közben epés megjegyzések tömkelege! Ilyen jól megy a drog business?!
Nagy Tv, házi mozi rendszer, drága albérlet?!...
Láttam az irigységet az arcukon! Tudtam, hogy gyűlölnek azért, mert én tizenévesen többet elértem, mint ők 30 éves korukra!

Hiába takarítottam ki az egész lakást, találtak egy csomagot, miben üres zacsik voltak! ( Ebbe szoktam ki pakettolni a füvet, 1, vagy 0,5 grammos kisterelésekre!)
Úgy el volt dugva, hogy el is felejtetem, hogy ott van!
Nem basztam föl magam azon a tényen, hogy megtalálták! Volt rá a tarsolyomban válasz! : )

Vártam a kérdést, mi hamar meg is érkezett! : )

-„Hát ez mi?”
„-zacsik!...”
„- És mit szokott ezekben a zacsikban tárolni?”
„-Semmit! Ballagásról maradt. A tarisznyába tettünk pogácsát, pénzt, s kis zacsiba meg földet!”

/Az egyikük, ki vett egy kis zacsit, mi szennyezett volt, s azt kérdezte, hogy:

-„ Ebbe is föld volt, vagy netán kábítószer származék???”

Juj… Mondom így magamban… Előtte pár nappal szívtunk a srácokkal, és kifogyott a pakett! Azt mondta az egyik haverom tegyem el, jó lesz majd legközelebb! Ne pazaroljak! Röhögve azt feleltem, poén lenne, ezen az egy paketton buknék meg! Xd : )
Nagyot nevettünk…
Egy pakett 4,- forint volt… Ennyit spóroltam azon, hogy betettem a többi 200 üres zacsi közé… :S

Mivel tudtam, hogy laborba küldik majd a zacsit, s kell tagadni, de nem mindenben érdemes! Ugyanis, ha nyilván való dologban tagadsz, utána a bíróság szava hihetetlennek fog tartani, és később, már hiába mondasz bármit, nem hiszik el…

Szóval azt feleltem, hogy:
„-Lehet, hogy kábítószer származék…”



Leült egyikük a számítógép elé, és azt kérdezte, hogy tartok e a gépen olyan fényképeket, vagy jegyzeteket, mi az üggyel összefüggésbe hozható!

Juj mondom újra… A képek… :-S Nem voltak nagyon cinkesek, de attól független, néhányan bajba kerültek volna miattuk! :-S

Rávágtam halál nyugodtan a választ:
-„Ha én tényleg kábítószer terjesztéssel foglakoznék, nem lennék olyan hülye, hogy teli pakoljam a gépemet cinkes dolgokkal! De be van kapcsolva, nyugodtan nézze át!”

Válaszom úgy megnyugtatta, hogy átnézés helyett, inkább kikapcsolta gépet. Persze, nem szabályosan… Egyszerűen kinyomta a picsába…
Magamban elhangzott egy Kurva anyád… :@
Bár tudtam, hogy azt a gépet nem mostanában fogom bekapcsolni!

Gyerekkorom óta vezettem naplókat, mikbe természetesen nem írtam semmi gázos dolgot, és ezt el is mondtam neki, de Ők, úgy gondolták lefoglalják az összes szép, bőrkötésű könyvet. Már csak a hátuljában lévő telefonregiszterben található telefonszámok miatt is!
Én ezt nem találtam igazából olyan trének!
Azoknak a számoknak a java, már nem is élt, meg hát most akkor mi van, ha tudom ennek-annak a számát?!...

Aztán egyszer csak szólt a kaputelefon, miért automatikusan nyúltam volna, de persze leállítottak!




Az egyik rendőr vette fel!
Miután letette, azt felelte gúnyosan, hogy na, most vége a dalnak! Megjött a nyomozó kutya…
:-S
:-S
:-S

Riporter:
A forró nyomosok izgalmas rajtaütését Mr.X.-en, innen folyatom, amint időm engedi! ;)

Addig is vigyázzatok magatokra, és élvezzétek a jó időt!!! ;)
Ui:
Olvassátok el a régebbi bejegyzéseimet is! ;)

Sziasztok…

Nyomj egy Tetsziket, ha ott van a fotod legelöl, akkor ezt már megtetted egy előző cikkemnél! ;)



Osszátok meg cikkeimet IWIW, és FACEBOOK-> ÜZENŐ FALAITOKON, hadd jusson el eme tanulságos történet minnél több emberhez! ;-)
Író: Führinger Balázs –F-
Kattints a képre, és JELÖLJ BE (akár ismeretlenül is) Facebook-on, / vagy IWIW-en/ és emilben, IRJ levelet, vagy kommentáld a cikkeimet a Weblap ÜZENŐ FALÁN! ;)
Balázs Führinger

Névjegy létrehozása
Használd az ÜZENŐ FALAT,s ird le véleményedet a cikkről:
/Az ŰZENŐ FAL moderálásának a jogát fenttartom!.../








Nincsenek megjegyzések: