Interjú egy Drogossal 17. rész... A nyomozó kutya...



Interjú egy Drogossal 17. rész... A nyomozó kutya...

Sziasztok! : )

Többen fejeztétek ki nem tetszéseteket, mert a 16. részt nem fejeztem be, hanem az izgalmak közepette abba hagytam! : )
Hogy nehogy megharagudjatok, így arra gondoltam, írok egy rövid fejezetet…

Szóval ott hagytam abba, hogy megszólalt a kapu telefon, s felvette azt, Mr. X lakásában tartózkodó 3 rendőrök egyike, ki miután letette a kagylót, bejelentette, hogy megjött a nyomozó kutya…

Riporter:
Meséld tovább légyszi! : )

Mr.X.:
Hallottam, hogy nyílik a lift, s kopognak az ajtón. Az egyik nyomozó ment, s beengedte a terepszínű ruhában lévő, kicsit meghízott, 40-es éveit taposó nyomozót, s a német juhász kutyáját…

Dühös voltam, mert mielőtt jöttek volna, s én ép a lakást tettem szalonképessé, eszembe jutott, hogy beszórom a szőnyeget borssal, mitől a kutya elkezdett volna tüsszögni... (A borstól, a kutyák szaglása átmenetileg oda lesz..)…
Már kezembe is volt az őrölt bors zacskója, de aztán meg gondoltam magamat… Ne kérdezd miért, már nem emlékszem rá, de arra igen, hogy mikor belépett az ajtón, a manyus a kutyával, már bántam, hogy nem szórtam ki az egész csomaggal a szőnyegre! :@

A forró nyomosok, addigra végeztek a házkutatással, s a lefoglalt dolgokról is megírták a papírt, mit aláírattak velem…

A néhány zacsin, meg naplón, s a telefonokon, meg a sim kártyákon kívül, azt hiszem mást nem is foglaltak le…

Kezet fogtak az újonnan érkezett yarddal, a már ott lévők, s tájékoztatták őt tömören arról, hogy mi a tényállás!

A szívem úgy zakatolt, hogy ha szerintem csöndbe lettek volna, csak egy pillanatra, a kárörvendő fakabátok, akkor szabad füllel hallani lehetett volna annak a zaját…
Nagyon izgultam. Egy csepp nyál nem volt a számba, s egyszer full melegem volt, a következő pillanatban pedig fáztam…

Próbáltam természetesen viselkedni, s nyugodt maradni, de tudtam, hogy ezt sem szabad túlzásba vinni, mert igazából, ilyen helyzetben, természetes az, ha kivan az ember, még ha ártatlan is!

Szóval először erőlködtem azon, hogy tartsam magamat, de aztán úgy voltam vele, minél nyugodtabb vagyok, annál cinkesebbé fogok válni, így nem fogtam vissza magam…
Kértem újra egy pohár vizet…
Ha nem a Balatonról jöttem volna, hol full leégtem, biztos látszott volna, hogy hulla sápadt vagyok! Xd : )

Odaállítottak a nagyszobába a falhoz, s nekiálltak a kutyával keresgélni…

Ez így ment kb.10-15 percig…
Közben levágtam, hogy a kutya, nem rex felügyelő közvetlen leszármazottja! Xd : )
Hát igen! A filmekben látottakat, nem kell elhinni!...
A kutya, így azt se tudta szerintem, hogy melyik bolygón van! : )
Nagy kő esett le a szívemről!
Egy kis idő után feladták…
Kár, hogy nem a kutya volt későbbiekben a bíróm, mert a német juhász szerint, a lakásban, soha nem volt kábítószer! : ))))

A rendőrök kértek, hogy legalább azt mutassam meg, hogy hol volt a drog, mielőtt lehúztam a wc! Mert ugye lehúztam?! Kérdezték!

Erre azt feleltem, hogy nem húztam le semmit! De ha már így szóba került ez a wc dolog, akkor elmennék dobni egy sárgát, ha nem baj?!...

Mondanom sem kell, hogy mivel elmaradt a nagy fogás, miért kitüntették volna őket, így nem díjazták az ötletemet!

Azt felelte a rangidős, hogy: „Tartsa vissza! Majd az Örsön, az üvegbe húgyozik!”

Na, mondom, bazdmeg! (Persze, ezt csak így magamban…)
Akkor már annyira kellett, hogy az sem zavart volna, ha hárman néznek…

Kezdtem amúgy megnyugodni kicsit. Talán azért is, mert azon túl, hogy a kutya nem talált semmit, most a vizelet visszatartása okozta a legnagyobb problémámat! : )

Összecsomagoltak… Közben a kutya kiképzője, magyarázkodott a nyomozóknak, kiknek az arcán látta a csalódottságot, s az ideget!

„Már fáradt volt a kutya! Ma nagyon sokat dolgozott! Többet kellett volna pihennie! Vagy lehet, hogy tényleg nem volt itt drog…”

Na, ezt az utolsó mondatát nem kellett volna mondania, mert erre mind a hárman felkapták a fejüket, s úgy néztek rá, meg a kutyájára, mint a véres rongyra… Xd : )

Mire ö kicsit zavarba jött, s közölte, hogy neki mennie kell!
Aláírt valami papírokat, aztán lekoccolt!

Engem pedig megbilincseltek, s ballagtunk le az autóhoz! Hátra beültettek, kettő ült előre, egy pedig mellém!

Beszállítottak a Fejér megyei Rendőr főkapitányságra, hol leültettek egy irodába…

5 perc után szóltam, az ott ülő, addig még nem látott nyomozónak, hogy mikor adhatok vizelet mintát? ( Már nagyon kellett! Xd : )))
Ö felemelte a fejét papírja fölül, s furcsán rám nézett!
Mit gondolhatott magában?! Xd : ))))…
Aztán, mintha nem is szóltam volna, lehajtotta vissza a fejét, s folytatta az írást…

Bejött, a három nyomozó egyike, kik behoztak, s mondta, hogy mindjárt megkezdik a kihallgatásomat… Levette a bilincset, s kiment…

Akkor megfeledkeztem arról, hogy teli van a húgyhólyagom, s elkezdtem gondolkozni!

Nem vágtam akkor még, hogy jutottak el hozzám, csak azt sulykolták, hogy nekem már végem! Ez innentől kezdve 15 év! 15-20 ember tett rám terhelőt, s a begyűjtések folyamatosan zajlanak! Jobb lesz, ha beismer mindent, az még enyhítő körülmény lehet, stb… :-S

Szóval a szokásos rizsa! Bár előtte még nem voltam ilyen helyzetbe, de elég filmet láttam ahhoz, hogy tudjam, mindig evvel a szar szöveggel jönnek!

Attól független, azért rá paráztam…

Míg arra vártam, hogy visszatérjen a nyomozó, arra gondoltam, hogy innentől kezdve be kell fejeznem a menőzést, s el kell érjem azt, hogy ne egy rohadt, geci dillert lássanak meg bennem, hanem egy szegény, eltévedt kis kölyköt, kit azért nem kéne kicsinálni!

Az ötletet jónak találtam, s elkezdtem az esetlenséget játszani, amit tegyünk hozzá, egy kihallgató szobán ülve, nem olyan nehéz! : )

Átszellemülve vártam vissza a nyomozót, s akkor még bíztam benne, hogy mire fel kell a nap, kiengednek, s haza mehetek… Haza… Oda, ahova az előtte, kb. 5 órával beléptem, s életemben először elkapott, azaz érzés, hogy otthon, ÉDES otthon! Abba a lakásba, mi életem első igazi otthona volt, s minek minden négyzetméterét imádtam pár órával az előtt!
Akkor még nem tudtam, hogy soha az életbe nem léphetem majd át, annak a lakásnak a küszöbét…………..
:-S
:-S
:-S

/Ígérem, ahogy időm engedi, folytatom! ;-) /

Nyomj egy Tetsziket, ha ott van a fotod legelöl, akkor ezt már megtetted egy előző cikkemnél! ;)



Ui: Köszönöm a biztató szavaitokat, mik a verseimmel kapcsolatosak voltak! Nagyon jól estek ám! : )
Osszátok meg cikkeimet IWIW, és FACEBOOK-> ÜZENŐ FALAITOKON, hadd jusson el eme tanulságos történet minnél több emberhez! ;-)
Író: Führinger Balázs –F-
Kattints a képre, és JELÖLJ BE (akár ismeretlenül is) Facebook-on, / vagy IWIW-en/ és emilben, IRJ levelet, vagy kommentáld a cikkeimet a Weblap ÜZENŐ FALÁN! ;)
Balázs Führinger

Névjegy létrehozása
Használd az ÜZENŐ FALAT,s ird le véleményedet a cikkről:
/Az ŰZENŐ FAL moderálásának a jogát fenttartom!.../








Nincsenek megjegyzések: