Führer táncra perdül, s énekre fakad! Xd hehe :)





Sziasztok! : )

Ma két videoklipemet mutatom be Nektek! : )

Az egyikben táncra perdülök! Xd : )))

Imádok táncolni! Gyerekkoromban, sokszor csak abban a pár órában érezhettem magamat Boldognak, mikor egy discoban, éjszaka táncolhattam, s szabadon szárnyalhatott a lelkem! : )

Ma már sokkal jobb az életem, de a tánc imádata megmaradt! Nem kell feltétlenül discoba legyek, itthon is szeretem magam néha kikapcsolni, vagy felfrissűlni egy kis tánccal, valami nagyon kemény zenére!



A zene a legfontosabb! Vannak számok, mikre nem lehet megállni azt, hogy ne kezdjen el az ember mozogni! Ez is ilyen! Köszönet érte Lukinak, hogy elküldte a linkjét! Nem tudom abba hagyni a hallgatását! Ha van valakinek ilyen link még a tarsolyában, az küldje! Vevő vagyok rá! ;-)

A másik videóm, az csak egyelőre próbálkozás! Gyerekkoromban énekeltem utoljára! Akkor utáltam, de most ki szeretném magamat próbálni ebben is!
A szöveget én írtam, ki olvassa a verseimet, már ismeri iwiw-röl, Facebookról, vagy myvipröl!

Hogy miért pont ezt a versemet választottam első szárnypróbálgatásomul?

Hát… Ez úgy volt, hogy a terv már egy ideje benne van a fejemben, hogy elő kellene adnom ilyen formában is, valamelyik versemet… Aztán valamelyik nap leültem a gép elé, s elkezdtem nézegetni, lapozgatni az írásaimat…
Itt egy kicsit elkanyarodok a sztoriban, de csak mert lényeges! : )
Pár napja, egy lány mosolya megfogott a városban…
De nagyon… : )
És mivel ez a vers, egy mosoly erejéről szól, hát mikor elolvastam, egyből tudtam, hogy evvel szeretnék valamit kezdeni…
Tehát nem keresgéltem sokat! Így kb. ez volt a mappában a második! : )

Tudom, nem sikerült valami jól, s zenei alap sincsen még hozzá, aminek az a magyarázata, hogy technikai körülményeim nem voltak adottak hozzá, de egy tehetséges Dj. Barátom már dolgozik rajta, ki most készül egy kis stúdiót berendezni, mi alkalmasabb lesz egy profibb munka elkészítéséhez is, esetleg!
Majd erről a barátomról később szót ejtek, már csak azért is, mert egy internetes rádiót készülnek létre hozni, mit nagyon jó ötletnek tartok, s már biztosítottam róla, hogy bármiben segítem őket, ha tudom! ;-) Reméljük minden a tervek szerint alakul majd! ;-)

Na, szóval ez a video… Hát nem lett profi munka, s kaptam érte meleget, s hideget is, meg hogy miért röhögettem ki magamat…

Igazából, aki megnézte eddig, annak mindnek mosolyt tudtam csalni az arcára, s a mai stresszes, rohanó, szürke hétköznapokban, ha meg tudom nevetetni, vagy mosolyogtatni az embereket, hát szerintem az elég nagy szó, s akkor a célomat el is értem! : )

Hisz természetesen, nem az volt a célom evvel a videóval, hogy én legyek az internet sztárja! : ) Én is mindig nevettem, mikor végig néztem, ezért töltöttem fel! : )

Amúgy a szöveg, s a ritmus nekem így tetszik, s ha lenne alatta egy jó alap, na meg a legfőbb, hogy ha nem én énekelném, Xd : -D Még lehet, tetszene is az embereknek! : )

Majd talán csiszolódik a hangom, ha nem, akkor sem fakadok sírva, mert legalább megpróbáltam, s ha a próbálgatásaim közben, még fel is vidítom néhány ismerőmet, az külön öröm lesz számomra! Meg hát senki nem sztárként született, mindenki el kezdte valahonnan! : )

Amúgy, azért rengeteg pozitív szót is kaptam! : ) Persze nem a hangomat dicsérte egyik sem! Xd : -) De mindnek örültem!

Ha egyébként van építő jellegű kritikátok, azt szívesen meghallgatom, elolvasom, stb…
Mindenki véleménye érdekel, hisz abból tanul az ember! : )

Na, hát akkor nevessünk együtt a nagy ének tudományomon, de közben azért figyeljetek a szövegre! Az ugye, azért annyira nem rossz?! Lehet, csak én vagyok elfogult, de nekem bejön! ;-)



Na, elbúcsúzom! Hétvégére, természetesen jön, Mr. X történetéből egy újabb rész! ;-)

Vigyázzatok magatokra a héten, s ha szomorúak vagytok, akkor csak nézzétek meg ezt az éneklős videómat! : ) Ha nem segít, s nem tud meg mosolyogtatni, akkor, ott már nagy baj van! Ebben az esetben szóljatok, s elő adóm Nektek élőben! Xd : ) Tuti, hogy akkor nem bírjátok ki nevetés nélkül! Xd : )

Sziasztok…

-Führer-



Nincsenek megjegyzések: