BEJEGYZÉS rész: Interjú egy Drogossal 26.rész. A drog csempészése a börtönbe…

Interjú egy Drogossal 26. rész.
A drog csempészése a börtönbe…

A héten, folytattam a beszélgetést Mr. X.-el!




Riporter:
Szeva Mr. X.! ;)
A múltkor azt a sztorit mesélted el, mikor öngyilkossági kísérletet követett el a börtönbe, az egyik ember. Úgy kezdted a mondókádat, hogy a végén, majd elmondod, hogy miért pont ezt a története osztod meg velünk! De végül ez elmaradt! Néhány olvasóm hívta rá fel a figyelmemet! (Köszi, Nekik!)
Szóval, miért pont ezt az eseményt osztottad meg velünk?

Mr.X.:
Szeva Tesó! ;)
Azért, mert mostanában, sok ismerősöm kerül mély lelki válságba! És rengetegszer hallom azt szájakból, hogy „meg akarok halni…”
Egy lány múltkor, sírva könyörgött, hogy öljem meg, mert Ő, meg akar halni, csak nincs mersze ahhoz, hogy megtegye…
Könyörgött, hogy adjak neki valamit, mitől vége lesz mindennek, és nem kell szenvednie tovább…
Azt mondta annyira fáj neki bent, hogy már nem bírja tovább! Csak azt ismételgette: „Segítsek neki meghalni…” :-S

A lány, valóban kemény dolgon ment át, mi nagyon megviselte, s alapba is hajlamos az öngyilkosság gondolatával játszani… Plusz, amikor erre kért sírva, nem volt tiszta a tudata sem…



De nem Ő volt az egyetlen, aki hasonló kéréssel keresett meg az utóbbi időkben, vagy életem folyamán… Néhányuk azért, mert megbízott bennem, s tőlem remélt segítséget. Más, pedig azért mert tudta, hogy mivel foglalkoztam, s úgy gondolta, én mindent meg tudok szerezni a terveihez…

Mielőtt kérdeznéd, természetesen egyiknek sem segítettem…

Riporter:
Ebben, biztos voltam…
De halálos mennyiségű kábítószert adtál el?

Mr.X.:
Természetesen igen, hisz volt, hogy nagy tételben vitték tőlem…
Meg a drogosok nagy része, nem egyenként megy a dillerhez, hanem a kis társoságuk, összedobja a cuccra a lóvét, aztán egy ember elmegy, és egybe megveszi az összeset…
Plusz, ez a halálos mennyiség dolog is hülyeség! Én nem szeretem, amikor a tv-ben ezt a kifejezést használják! Hisz kinek mi a halálos mennyiség! Ez relatív…
Volt már, aki egy extazy-tól meghalt, de volt olyan is, akinek 10-től sem voltak rosszulléti tünetei!

Riporter:
Volt olyan, hogy valaki rosszul lett a drogtól mit Tőled vett, vagy kórházba került, esetleg meghalt?

Mr.X.:
Senki nem halt meg hála Istennek, és arról sem tudok, hogy kórházba került volna…
Olyan volt, hogy kicsit túladagolta, esetleg még ivott rá alkoholt is, és elveszette a kontrolt a kábítószer felett, esetleg hányt, vagy ilyesmi, de semmi komolyabbról nem tudok!

Riporter:
Hogy viselted volna, ha valaki meghalt volna a cuccodtól?

Mr.X.:
A cuccomtól, kimondottan nem halhatott volna meg senki, mert általában, terjesztés előtt mindig bepróbáltam! Így tudtam, az erősségét, és a minőségét! Szar cuccom, sosem volt! Plusz, el szoktam mondani, hogy ki, miből, mennyit fogyasszon szerintem…

Ettől függetlenül, bárkinek lehetett volna, egy rejtett, vele születet szív elégtelensége, mit az ex, vagy speed, előhoz…



Akik meghalnak party drogtól, általában emiatt…

Akkoriban, avval szoktuk magunkat vigasztalni, hogy ezek az emberek, amúgy is meghaltak volna… Vagy egy ijedtségtől, vagy ettől, vagy attól…
Volt, hogy azt mondtuk, hogy drogos, és ha nem az én cuccomtól hal meg, akkor majd másétól… Tehát, tök mindegy neki… Ő választotta ezt az életet…

Szóval, ilyen hülyeségekkel nyugtatgattuk a lelkünket, miben persze van igazság is, de attól még baromság…

Nem tudom, hogy számoltam volna el a lelkiismeretemmel, ha valakit, egy buliból, hulla zsákban visznek el…
Talán, még akkor el is lettem volna evvel a tudattal, de mára már, tuti megtörtem volna…

Ahogy idősödöm, egyre érzékenyebb vagyok dolgokban…
Sokkal több mindent a szívemre veszek, vagy meghatódom rajta…
Például, ha nézem a híradót, és valami nagyon súlyos dolgok van benne, háború, katasztrófák, beteg, szenvedő gyerekek, szóval valami megható, szép dolog, akkor az, ma már nagyon mélyen tud érinteni… Vagy akár egy megható film. Volt már, hogy még a szemem is bekönnyezett picit…

De viszont, van, amiben keményebb lettem, és nem érint meg úgy, mint akkor…

Riporter:
Értem…
Tudod, mire vagyok kíváncsi? Hogy a börtönbe drogoztál e?

Mr.X.:
Igen…
De komoly lelkiismereti problémát okozott… Volt, mikor kívántam, és azért, de általában inkább amiatt nyúltam a szerhez, hogy ne lógjak ki a társaságból!
A lényeg, hogy ha kimaradok a dologból, az gyanús lett volna! Főleg úgy, hogy kábszer terjesztésért voltam bent! Azt hitték volna wamzer vagyok…

Riporter:
Miket fogyasztottál bent?

Mr.X.:
Főleg füvet, meg gyógyszereket. Erős nyugtatókat, és kedély javítókat…
De ezt ne úgy képzeld el, hogy napi rendszerességgel! Hanem úgy alkalmanként, mikor sikerült bejuttatni…

Riporter:
Hogy lett bejutatva?

Mr.X.:
Hát ugye már mondtam, hogy számomra a védelem ingyen volt. Márkás ruháimat, kajámat senki nem vette el, sőt még kaptam is nike pulcsit, pólót, és rengeteg kaját, süteményt, telefon kártyát, és intéztek nekem munkát is a börtönben, mitől kiváltságaim lettek. Például plusz: Fürdési lehetőség a zuhanyzóban, meg kicsit nagyobb mozgástér a börtönön belül…

De ezért cserébe, szívességeket kellett megtennem. Voltak kisebb, olyan magától értetődő dolgok, mint a takarítás, és a főzés, mit nekem kellett csinálnom. És voltak nagyobb szívességek, mint például az, hogy rajtam keresztül, kábítószert csempésztek be a börtönbe, és volt, hogy odabent is meg kellett oldjam, a szintek között, a drog át áramlását!


Balázs Führinger
Jelölj be Facebook-on, vagy iwiw-en, akár ismeretlenül is! ;-)
Névjegy létrehozása

Riporter:
Ezeket a dolgokat, hogy oldottad meg?

Mr.X.:
Először is a legfontosabb a hidegvér, és a jó színészi képesség. Akkor a pszichológia… Tudni kellett az őrökkel bánni…
Mivel, mindenkinek a csomagját apró darabokra szétszedik, hogy nincs e benne drog, vagy mobil telefon, esetleg fegyver, vagy titkos üzenet, ezért elég nehéz behozni akármit is!

A konzerveket felnyitják, a kekszet kibontják, és át öntik neilon szatyorba, a tiltott dolgokat, pedig kidobják a kukába…

De ha jó a kommunikációs képessége az embernek, és tudja, hogy szóljon az őrökhöz, akkor nem fognak egy idő után gecizni!
A lényeg, hogy a cinkes csomag jövetelekor, és a normál csomag érkezése közben is, ugyan úgy viselkedjen az ember…

Legyen tök nyugodt, természetes, ártatlan mosoly, beszélgessen az őrrel a csomag át vétele közben, mivel kicsit eltereli a gondolatait…

Akkor, ha valamit kibont, amiért az ember ideges lesz, mert mondjuk, ha kapsz 10 konzervet, és mindet felnyitja köcsögségből, mit utána egy nap alatt meg kell egyél, mert megromlik, nem szabad idegesnek lenni…

Volt, hogy ilyen alkalommal rám nézett a börtönőr, és azt kérdezte:
„Most legszívesebben megölne mi?”
És egy gúnyos mosoly volt az arcán…

Én erre halál nyugodtan a szemébe néztem, és azt feleltem,
„Törzs úr, Önnek ez a dolga! Én meg értem. Nem haragszom! Ha fel kell nyitni, hát fel kell nyitnia. Ez van… Beviszem a zárkába, aztán a srácokkal, megesszük mindet ma. El fog fogyni…”

Látta, hogy nem tud vele felbaszni, ezért egy idő után nem is nagyon szedték szét annyira a csomagokat…

Plusz, ha szoktam kapni süteményt, mondtam, hogy vegyen belőle…

Akkor nem, hogy morogtam volna, még segítettem is a csomagom át vizsgálása közben! Tartottam neki a szatyrot, stb…

Tehát, egy idő után, leszarták az őrök a csomagomat. Még ha ellenőrizetlen levelem jött, azt sem küldték fel az irodára…

Tehát, a behozatal meg volt oldva…

Riporter:
Hogy lett elrejtve a csomagba?

Mr.X.:
Legtöbbször, a golyós dezodorból lett kipattintva a golyó, és abba volt bele tömködve, vagy a sampoba lett eldugva. De volt, hogy az Old’s spice-ból lett kitekerve a stift, és oda lett berakva…



A leggyakrabban viszont, space cache lett sütve, és lett beküldve! Azért, mert evvel, lehetetlen volt lebukni!

Riporter:
Mi az a space cache?

Mr.X.:
Ez a füves sütemény…
Egy sima piskóta süti, minek a tésztájához, hozzá kell keverni habverővel azt az olajat, miben előtte, megpirítottuk a cannabist…
A hő hatására, a cannabis THC tartalma belesül az olajba, utána le kell szűrni, és bele keverni a piskótatésztába, be a sütőbe, és kész is! Nem érezni sem a szagán, sem az izén, semmi különbséget!

A mi zárkánk megengedhette magának, hisz elég pénzes emberek voltak nálunk!
Volt, hogy egy tálca süteménybe, 20 grammot bele sütöttek! Fejenként, 1-1,5 szemet ettünk, mondjuk én, 2,5-et, mert többen nekem adták az övékének egy részét!

Nagyon súlyosan kész volt az egész zárka! 13-an, full szétbaszva!

És ez, másképpen hat, mint ha elszívnánk! Lassabban jön meg a hatása, de hihetetlen sokáig tart! Még reggel, alvás után sem érezte magát full tisztának az ember! Sőt, volt egy 52 éves strici, ki még akkor is a Wc-ben rókázott, s mikor jött ki, a fejének minden színe volt! A hulla sápadttól, a zöldön át, a szürkéig! Xd :-D

Nyomj egy Tetsziket, ha ott van a fotod legelöl, akkor ezt már megtetted egy előző cikkemnél! ;)



Balázs Führinger
Jelölj be Facebook-on, vagy iwiw-en, akár ismeretlenül is! ;-)
Névjegy létrehozása

Riporter:
Sosem buktatok le?

Mr.X.:
Nem! Hála Istennek…

Riporter:
Mit csináltál volna, ha lebuksz?

Mr.X.:
Hát a csomagnál, nem stresszeltem volna túl a dolgot! Azt mondtam volna, hogy csak valaki bajba akar keverni, és nem hozzá tartozóm küldte… Egyszerűen, riadt, s meglepődött fejjel tiltakozva, betagadtam volna…
Ha a belső csempészésben van a lebukás, az már tré, és a helyzet menthetetlen…
Csak akkor úsztam volna meg, ha feldobom, kinek a megbízásából, és ki számára lett küldve a cucc.
De, mondanom sem kell, hogy akkor most nem beszélgetnénk itt…
Tehát, azt mondtam volna, hogy úgy kaptam csomagban a barátaimtól, és nem mertem a zárkában hagyni, nehogy ellopják a cella társaim, ezért vittem le magammal a séta udvarra, vagy a zuhanyzóba…

Tehát, így a csempészés, vagy terjesztés vádja ugrott is…
A fogyasztásé állt volna meg, az pedig „csak” fegyelmivel jár…

Riporter:
Nem paráztál?

Mr.X.:
De hogy nem, csak nem mutattam ki… De ezt meg kell értenetek, nem jó kedvemből csináltam! Igazából, nem volt választásom!
A cinkes csomagok, jöttek a nevemre! Az érkezéséről, még csak szólni sem szóltak!
Már csak azért sem, hogy ne izguljak, mikor megyek ki érte!
De hát egyből levágtam, ha nem a hozzá tartozómtól kaptam, hisz, azért a hónapok alatt, megszokja az ember, hogy ki, mit küld mindig…

Meg hát, olyan nincs, hogy nem! Ezt csak az érti meg, aki volt ilyen helyzetben… A lényeg, hogy ha már csinálni kell, akkor csináld a legjobban, és ne bukj le! De ha lebuksz, akkor se mondj semmi olyat! Viszont amit mondasz, azt meg előtte gyakorold be! Főleg, ha nem jó a rögtönző képességed! ;-)

Riporter:
Milyen szívességekre „kértek” még a nagyok?

Mr.X.:
Mivel a 200 fős börtönben, csak 4-5 en voltunk olyan kiváltságosak, hogy nagy mozgásterünk volt, úgy a szintek, mint a zárkák között, ezért, itt is csempész feladatot kellett sokszor ellássak! Dohány, cigarettahüvely, kávé, telefon kártya, gyógyszerek, stb…
De főleg, üzeneteket kellett átadnom a bűntársak között! Vagy leveleket! Ki, mit mondjon…
Én, lemehettem az első, és a második emelettel is sétálni, így az információk, gyors, és pontos átadása volt a feladatom…

Riporter:
Volt olyan szívesség, amit nem csináltál meg?

Mr.X.:
Igen!
Nem hagytam, hogy „katonának” használjanak, és azt mondják, menj neki ennek, és ennek.
Nem keveredtem, még véletlenül sem verekedésbe! Tudtam, hogy azt nem lehet kimagyarázni, és a legsúlyosabb fegyelmi vétségek közé tartozik! Plusz, csak ellenségeket szereztem volna vele…

Hiába volt nagy nyomás, meg fenyegetőzés, hogy:

„Ha apád, azt mondja ütni kell, akkor ütni kell!”

Én nem szóltam, csak néztem…
Volt, hogy azt akarták kínozzak egy új fogva tartottat…
Nem akarták be piszkolni a kezüket, és úgy gondolták, hogy ők majd mondják, hogyan bántsam, miközben röhögnek… De betagadtam…
Ezért inkább én kaptam… Mert hát olyan nincs, hogy nem!
De túléltem! Inkább egy verés, mint plusz pár hónap a fogdán… :-S

Riporter:
Sosem bántottál senkit odabent?

Mr.X.:
Volt, hogy egy faszkalapot tettek be, aki úgy agyon verte a 2 éves kis fiát, hogy az kórházba került, és megvakult…
Mivel, nekem is nehéz gyerekkorom volt, anyám sokat bántott, így előjött belőlem a sok fájó emlék, és az összes dühömet rázúdítottam…

Őt, kínoztam, és beszálltam a lelki terrorban tartásába is…

Akkor volt egy pedofil is. Ö, el volt különítve egy zárkába, de mikor a folyosón találkoztunk, az ő vérének a szívásában is benne voltam…

De amúgy, nagy általánosságba véve, kerültem a balhékat… Ne hogy elvágjam magam az őröknél…
Meg hát, szabadulni akartam, nem bűnvádival, fölösleges balhékért, plusz éveket szerezni odabent!

Riporter:
Érthető! ;-)
Most sajnos abba kell hagynunk, mert dolgom van, de úgy tudom Neked is! Legközelebb folytatás?!

Mr.X.:
Mindenképpen! ;-)


És a végére, egy videoklipet ajánlok Nektek! ;)
Kik régi olvasóim, tudják, hogy Fluorral egy környéken nőttünk fel, és nagyra becsülöm azért, ahogy megvalósította az álmait! A két lányt a klipből is imádom! ;) Katát, kicsi kora óta ismerem, egy nagyon jó barátom kis húga.
Adrinak, pedig nem keveset köszönhetek, hisz az Ő hatására kezdtem el, még januárban ezt a weblapot szerkeszteni! ;)
Örökké hálás leszek neki! ;)
A klipet Sp rendezte, és tegnap volt a premierje a viva Interaktív műsorában! ;)
Na de nézzük a videót, és írjátok le a véleményeteket Róla az Üzenő falon! ;)
Fluor, Adri, Kata, Sp, Hatalmas Respekt a Führer-től!
;-)



Írjatok Ti is bátran! Szívesen meghallgatok mindenkit! Bármilyen témában irhattok!!! Jelöljetek be, akár ismeretlenül is iwiw-en, vagy Facebookon. Oda várom leveleiteket… Kattints a képre, és JELÖLJ!!! ;-)
Balázs Führinger

Névjegy létrehozása





Használd a megújult ÜZENŐ FALAT ird le véleményedet:




Nincsenek megjegyzések: