Egy 20 éves fiiú levelére reagálok

Nyomj egy Tetsziket, ha ott van a fotod legelöl, akkor ezt már megtetted! ;)




Egy 20éves fiiú levelére reagálok!

Szia! Na hát ahogy elolvastam gondoltam leirom én is a csalodásom meg hogy engem is mi bosszant fel nagyon.

Na most hát az én történetem egy szerelmi lesz és röviden probálom leirni, nem részletezem mert nem akarom hogy kiderüljön. Volt egy lány, most van 3,5 éve hogy ismerem. Amikor megláttam még nem is tudtam hogy már odáig van értem. Vettem a bárotságot és valahogy elértem hogy összeismerkedjünk. Picit kavartunk utána összevesztünk. Joformán én mondtam hogy kösz helo. Utána egy idő után megkerestük egymást...Egyből tudtam hogy akarok többet. Hát lett is egy kis idő után. Lényeg a lényeg hogy szerelmes lettem, őrülten vakon stb. És ime mi fájt benne és miért csalodtam. Én szerettem valakit bármit megtettem amit kért és meg tudtam tenni, itt tényleg mindenki gondoljon ki vmit amit kérne, és azt én ha megtudtam megtettem. Sose hazudtam, 2 éven át soha. Soha nem csaltam meg nem dicsértem másik lányt és még a kapcsolatot is inkább megszakitottam a kétes személyekkel. És itt nem értem hogy ha vki szerelmes belém és én minden tőlem telhetpt megtettem akkor miért kellett a végén engem átverni és engem okolni az egészért:/ Itt csalodtam egy oriásit a nőkben. Az a gond hogy azota nem tudom eldönteni hogy most átálljak én is a bunko vagyok stilusra ami am a csajok 70%ának bejön manapság..Néznikell hogy itt a 16-22 es korhatárt emliteném... Vagy maradjak amilyen voltam viszont bizni meg nemtudom tudnék e megint egyben mert félnék hogy én megint megteszek mindent azért hogy boldog legyen és ujra kopp... Csalodtam itt még az akkori barátomban. Volt 2 legjobb, akik bármikor bárhol bármiben segitettek meg hát barátság nincs részlet. És ő azért mert én el el tüntem a kapcsolat közben teljesen megszakitott velem minden kapcsolatot. Én értem az egészet hülye voltam de mégis ha baja voltugyan ugy ott voltam valamint őis megcsinálta azelőtt 1 évvel. Csalodtam egy barátban is:/

És egy másik téma, itt inkább az előző kiposztolt leveledhez kapcsolodik picit. Az előitélet. Ahol én lakok város, a suli miatt. Hát ott is van, mivel nem vagyok ott kis korom ota, nem öltözök már bocsánat a kifejezésért diszbuzinak és nem nagyképüzök mindig, ezért már eleve hátrány. Valamint sorolhatnám. Azért mert nincs jogsim kocsim. Azért mert én nem kötekedek mindig?! Mert nem arcoskodok mindig?! És mert nem rugok bele mindenkibe hogy egy társaság befogadjon. Nem értem. De félreértés ne legyen. Nem egy otthon ülő szodásszivonszemüvegű wowos vok:D Barátok haverok csajozás meg minden egyéb játszik itt is. És nem sorolom magunkat a nyomik közé. De ez még most 20 évesen is nagyon fel tud bosszantani hogy ezek a dolgok már ennyire elterjedtek:/

Engem se zavar ha kiteszed, sőt megtiszteltetésnek veszem.
Szia!

Jajj bocsánat. Javitok még bele egyet. A csalodtam egy barát mondat elé még ezt szánom: Vajon lesz e egyáltalán manapság olyan szép és okos lány a tinik között aki ezeket értékeli. Sajnos nemtom. Nem tudnék rá példát mondani pedig sok ismerősöm van:(

Führinger Balázs válasza:

Szia !

Sajnos valóban én is azt tapasztalom, hogy a lányok java részt, ha nem is a tapló, de a rossz fiukat szeretik!

Sokszor hallottam ezt lány szájából:

„ A jó fiúk mind unalmasak…”

A jó fiúkat a lányok havernak, és nem szerelemnek szeretik… De erre persze azért sok ellen példa is van! És én azt mondom nem is kell jó fiúnak lenni , de rossznak se! Bele valóan, tökös, de azért tisztességes srácnak kell maradni! Amolyan közép utat kell megtalálni! És a kérdésedre a válaszom az, hogy igen! Van ilyen lány! Mindenkinek meg van a másik fele! Sok olyan lány van, aki azt a típust szereti aki Te vagy! És hidd el, azok a lányok, akik az ilyen tipust szeretik, azok a legértékesebbek! ;)
Aki keres, az talál! Helyes kölyök vagy, és ahogy én ismerlek nem is vagy elveszett, úgyhogy türelem! Meg fogod találni hamarosan a másik feledet! ;)

Führinger Balázs


Nyomj egy Tetsziket, ha ott van a fotod legelöl, akkor ezt már megtetted! ;)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

ÉN teljesen egyet értek veletek, pedig még csak 14 éves vagyok és lány.Utálom amikor becsapnak kihasználnak...NEm értem akkor minek kellünk valakinek ha nem akar semmit csak Azt... Szánalmas... Kik a "rossz" fiúk? Akik drogoznak és minden hétvégén részegre isszák magukat?Ez nem rosszd fiúság hanem csak így akarnak beilleszkedni a társadalomba..