Egy 22 éves lánytól kaptam ezt a kedves levelet...

Egy 22 éves lánytól kaptam ezt a kedves levelet...

Szia Balázs! :)

Tudom még nem ismersz, bár tegnap találkoztunk Enyingen a CBA-ban... Verseid teljesen elkápráztattak, nagyon jól bánsz a szavakkal és gyönyörűen fejezed ki magad...
Igazából,azt szeretném megkérdezni vagyis az engedélyed kérni,hogy leírhatnám-e az egyik versed,ami ha elolvasom szárnyakat kapok tőle és újra életet ad és reményt a szerelmet illetően...köszönöm válaszod és roppant örülök,hogy van a környezetemben egy ilyen gyönyörű tehetséggel megáldott férfi...írj még sokat...én kiváncsian várom verseid...
Szép napot!

Führinger Balázs válasza:

Szia! :)

Valóban nem emlékszem Rád. de kérlek ezért ne haragudj! Nagyon rossz az arc, és név memorám! Nagyon sokszor kell lássak vkit ahoz, hogy felismerjem... Sajnos ez egy rossz tulajdonságom... :)

Nagyon kedves, hogy engedélyt kértél! Örülök neki! :) Természetesen leirhatod! Boldog vagyok, hogy ilyen hatással vannak Rád a verseim! :)

Köszönöm a dicsérő szavakat, és ha további infokat szeretnél látni rólam, nyugodtan bejelölhetsz ismerősnek!
További szép napot! ;)
Sok puszi... :)

Balázs...


Nyomj egy Tetsziket, ha ott van a fotod legelöl, akkor ezt már megtetted! ;)

1 megjegyzés:

Shady írta...

Köszi Balázs,hogy beraktad a levelem,bár mikor megláttam meglepődtem :) De köszönöm :)
--- Adri ---