A klub története, s célja Führinger Balázs weblapszerkesztő "tollából"! Olvasd el, s OSZD MEG az ÜZENŐ FALAIDON!

Ha itt jártál, Nyomj légyszi egy TETSZIKET, ha a fotód ott van legelöl, akkor ezt már megtetted egy korábbi cikkemnél-->



<--- FONTOS videó üzenet a klub mostani, s leendő tagjainak, a klub alapítójától! (Bal oldalon)

A mai napomat nem így terveztem…

Edzés közben hallgattam a Hír Tv-t…
Egyszer csak megdöbbentő dolgot mondtak benne…
Elkezdtem jobban odafigyelni, és láttam, hogy azt mutatják be, ahogy egy apa, brutálisan agyonveri 11 éves fiát… Színészekkel, élethűen illusztrálta a Tv az esetet. A gyerek tiszta vér, meg seb volt…

A kis 11 éves srácot az apa, először fakanállal kezdte el verni, s mikor az eltörött, egy nadrágszíjat fogott, és avval csapkodta…

A halott kém véleménye szerint több mint 100 sérülés volt rajta… :-S

- A kép illusztráció. Fotó: Magosi Beáta -


Gondoljuk már végig, hogy több mint 100 ütést leadni, mennyi időbe telhet?! Mit szenvedhetett az a szerencsétlen kis srác, ki nem tudott védekezni a magából kikelt apjától…

A műsorban elmondták, hogy a férfi rendszeresen verte, éheztette, és lelki terrorban tartotta a kicsit…

A saját fiát… :@
Még egy kutyával sem kéne így bánnia, nem, hogy egy kis gyerekkel, pláne nem a saját kis gyerekével… :-S

Nagyon felkavart ez a hír, és az, ahogy eljátszották a bűncselekményt a tv-ben… :-S

Annyira, hogy abba hagytam az edzést…
Kiszállt belőlem az összes erő…
És elhatároztam, hogy valamit tennem kell…

Kitaláltam, hogy a weblapom nézetségét felhasználva, s az internetes ismeretségemet bevonva, tagokat gyűjtök egy FACEBOOK-os csoportba, minek a neve:
(Kattints a sárga szövegre, csatlakozz, és hivd meg ismeröseidet!)


Később megkértem néhány ismert internetes barátomat, hogy álljon az ügy, és a csoport mellé!

Nem kellett csalódjak a magyar sztárjainkba, mert több együttesből segítettek tagok…

A cikk készültéig Pl: Dopeman, a BNF-ből, Márton Ádám, Szikralány, a Hösökből-Eckü, NatteR Mc, Angel...

De biztos vagyok benne, hogy más sztárok is segíteni fognak…
Ezen énekesek, rapperek felé a tiszteletem eddig is meg volt, de most hatalmasat nőttek a szememben! ;)

Joggal kérdezhetik páran, hogy mi értelme ennek az egésznek?!

Pl.:
-Az, hogy felbolyduljon kicsit az internetes társadalom… Ne csak egy rövid hír legyen a tv-ben egy napig, amire 5 percig emlékszünk, aztán megyünk tovább… Mert ez egy valós probléma, és nem lehet annyiban hagyni!!!
És ez nem csak egy kirívó eset! Ez a dolog hétköznapi! Lehet mindennap nem hal bele egy 11 éves kisgyerek, de nap, mint nap mennek fiúk, lányok az iskolába, óvodába kék-zöld foltokkal….

És az óvónő, tanárnő, gyámügy nem csinál semmit…

És erre lehet mondani, hogy de igen, meg így meg úgy! De az a baj, hogy nem a hasamra ütve írok erről, hanem tapasztalatból…

Más ezeket le sem írná, de én úgy vagyok vele, hogy nem szégyenem! Nem az én szégyenem! És ha egy jó ügyet szolgálók vele, akkor meg pláne leírom…

Én 0-10 éves koromig, ugyanilyen helyzetben éltem…

Apám 7 éves koromban meghalt, de míg élt, addig sem tartózkodott sokat otthon!

Nálunk anyám volt a zsarnok…

Aki éheztetett, aki lelki terrorban tartott, és fizikailag bántalmazott…

Olyan rettegésben töltöttem a gyerekkoromat, hogy mukkani sem mertem… De ő mindig talált valami indokot mivel belém köthetett…
És elkezdhetett ordítani velem torka szakadtából…
Ekkor már tudtam, hogy verés lesz belőle, így hát természetes, hogy elpityeredtem…
Akkor meg azért ordított, hogy:

„Ne bőgjél már! Rühelem mikor rinyálsz! Nem hallod rohadjál meg!!!
Na meg állj csak! (durr egy pofon) Hogy basznádat teherbe az anyádat te geci! Bőgsz még?! (durr megint 1-2-3 pofon…)”

Szerintetek melyik gyerek bírja abbahagyni a sírást, ha verik!
Ekkor rám parancsolt:

„Takarodjál ki a konyhába, és hozd be a fakanalat!”

Én csak szipogva néztem rá…

„Nem hallottad te patkány?! Lodulj!”

Megfogott a hajamnál fogva, és kicibált a konyhába úgy, hogy a lábam nem érte a földet… A hajamnál fogva húzott… Miközben ordítozott…

Kivette a főző fakanalat, és agyba-főbe vert, miközbe a másik kezével ráncigált. Vagy a ruhámnál fogva, vagy a hajamnál fogva! Ahol ért…

Ha hamar eltört a fakanál, mázlim volt, mert akkor megnyugodott…
Vagy akkor, amikor már öklendeztem, és a hányás szélén álltam…

Ekkor lehiggadt, és azon mérgelődött, hogy fáj a keze, amivel ütött…

Még egyszer utoljára megragadta a hajamat, és egy 3 négyzetméteres fürdőszobába ráncigált be…
Ezekben a pesti, körfolyosós bérházakban, olyan Wc van, amin nincs ablak… csak egy szellőztető lyuk…

Semmi fény nem volt…
Csak ami a kulcslyukon át beszűrődött…

Akkor már csak szipogtam, és fájlaltam minden porcikámat… Volt, hogy vérzett a fogam, az orrom, vagy a szám…
De nem volt, ki ellássa a sérüléseimet… Beletúrtam a hajamba, és egy csomó kitépett haj maradt a kezemben…

Volt, hogy néha még ekkor is váratlanul berontott, és kaptam még párat… :-S

Aztán kiment, és hosszú órákra bent hagyott étlen, szomjan, sajgó testtel…

Egy idő után a sötétben, félelmetes formák kezdtek kirajzolódni a szemem előtt… Lekuporodtam a wc mellé, és takartam a szememet, hogy ne lássam…

De amikor fölöttünk lévő szomszéd lehúzta a wc-t, s a tartály elkezdett után tölteni, annak a félelmetes sikítása a szívemig hatolt…

Vagy a bojler rettenetes piros szeme, ahogy világított a sötétben…


Ez ment 10 éves koromig, mikor egy ilyen verés előtt, mikor kiküldött a fakanálért, én megszöktem…




Nagymamámhoz menekültem… Ö lett a gyámom a későbbikben…

Hát így röviden a sztori ennyi…

Talán így már érthető, miért kavart fel ennyire ez a hír, és miért álltam az ügy mellé…

Felhívtam délben a főnökömet is, hogy ma nem tudok bemenni, dolgozni, mert van egy kis privát dolgom…
Azt mondta semmi gond… Így a délutánomat erre a dologra áldozom…

A csoport alapítás ötlete onnan jött, hogy a „Mondjunk le az aug.20.-ai tűzijátékról, az árvízkárosultak javára” c. csoport olyan nagy port kavart…

Talán ennek a csoportnak is sikerül ez! Pár óra alatt 1000-en léptek be, szóval nem lehetetlen, ha meghívjátok az ismerőseiteket Ti is!!!

És a cél nem kimondottan a törvénymódosítás, (bár reménykedem benne,ha elérünk egy kritikus tömeget, akkor felfigyel ránk a média, s a kormány, s bekeményít a családon belüli erőszak ügyében!) hanem az, hogy beszéljünk Róla! A csoportüzenő falán, privátba, vagy fórumokon, blogoban, Tv-kben, rádiókban, és megoldást találjunk erre a dologra! És akkor talán még a kormány is felfigyel ránk, és mellénk áll… Sosem lehet tudni!

Egy próbát megér!!!


Rengeteg posztot, kommentet, és levelet kapok! Igyekszem mindegyikre válaszolni, de tuti lesz amelyik véletlen kimarad! Ne haragudjatok meg érte kérlek!
De most óránként 100 értesítésem van Facebook-on, s iwiw-en és van, hogy már belekeveredek, de igyekszem reagálni! A fórumba ritkán szólok bele! Mert nem az a cél, hogy én, hanem, hogy Ti, s Magyarország kommunikáljon erről a dologról! És nem csak itt IWIW-en, s Facebook-on, hanem az életben is! A buszon, családdal, szomszédokkal, iskolában, munkahelyeiteken, s ha ilyen bűncselekményről tudtok, akkor lépjetek! Védjétek meg szegény kicsiket! Minden törvényes eszközt felhasználva! Figyeljetek a környezetekben élő kicsikre! És védjétek meg őket!

Egy levelet mindenképpen kiemelnék…
Aki ismeri a weblapomat tudja, hogy van egy interjú sorozatom, amit egy volt kábítószer-dilerrel folytatok…

Mr. X.-nek hívják, és Ő már megjárta a börtönt…

Annyit irt: Hogy nyugodj meg Balázs! Bent a böriben az ilyen rohadt állatoknak a fiuk megadják, ami megjár! Közellenség lesz! Romák, magyarok összefognak ellene, és megkeserítik minden egyes napját, míg köztük lesz!
Az őrök, mielőtt betennék, a zárkába a rohadtat bezörögnek, és beszólnak, hogy a következő rabot készítsétek ki, mert ezt, és ezt tette!

Akárhogy ordít, vagy dörömböl, nem fognak jönni az örök segíteni neki!

Köszönöm a levelet Mr.X…
Hát, én azt mondom ezt is érdemli! Méghozzá élete végéig! Az a kis fiú is egész életében szenvedett, míg a végén bele halt!

Hát, Ö is szenvedjen egész hátra lévő életében!!! Életfogytiglan raboskodjon, és kínozzák a többiek!
Életfogytiglanit az összes ilyen szarházi nőnek, és férfinak!!!

Kérlek HIVD MEG TE is az ismerőseidet ebbe a klubba! Kattints ide ->

-> szólj barátidnak, munkatársaidnak,családtagjaidnak, hogy Ők is tegyenek igy!
-> Most az újítások miatt csak 3 kattintásodba kerül meghívni ebbe a csoportba az összes ismerősödet!
->A klubba, bal oldalon ISMERŐSÖK MEGHÍVÁSA
-> kijön egy kis ablak, és bal felső sarok minden ismerőst
meghívók
->aztán jobb alul MEHET! Köszönöm...

Ha itt jártál, Nyomj légyszi egy TETSZIKET, ha a fotód ott van legelöl, akkor ezt már megtetted egy korábbi cikkemnél-->



Osszátok meg cikkeimet IWIW, és FACEBOOK-> ÜZENŐ FALAITOKON, hadd jusson el eme cikk minnél több emberhez! ;-)
Író: Führinger Balázs –F-
Kattints a képre, és JELÖLJ BE (akár ismeretlenül is) Facebook-on, / vagy IWIW-en/ és emilben, IRJ levelet, vagy kommentáld a cikkeimet a Weblap ÜZENŐ FALÁN! ;)
/Az ŰZENŐ FAL moderálásának a jogát fenttartom!.../









6 megjegyzés:

Petra írta...

Ez után a cikk után és a megalakított csoportod után büszke vagyok rá, hogy ismerhetlek!

Unknown írta...

Köszönöm Petra! :)
Ezek a szavak nagyon jól estek! ;)
Ma sajnos nem lesz időm már megirni azt a levelet a blogodba... Kérlek idéz innen a cikkemből, és azt illeszd ma be a blogodba... Egész délelött támogatókat kerestem a kezdeményezéshez...
Legyen szép napod! Sok puszi...

Gothic-Rabbit írta...

Minek él az olyan ember aki így bánik Isten ajándékával a gyermekével?Ember az ilyen?Nem!Egy rakás haddnemondjammi...Az ilyen nem féli a Magyarok Istenét?Az állat nem bánik így a kölykeivel és ne csináljon gyereket az aki nem tudja becsülni!!!

Nem mondom azt hogy sajnállak kedves Balázs a gyerekkorod miatt mert tudom hogy nem erre van szükséged.Bár nem ismerlek mégis úgy vélem téged a szenvedés csomó mindenre megtaníthatott és nagyon örülök hogy nem elzüllöttél emiatt hanem elindítottál egy ilyen láncreakciót,hogy másokon segítesz.Még több ilyen ember kell az országba.
József Attila nagyon jól leírta a gyerekekkel való bánásmódnak hogy kell történnie:

"Jó szóval oktasd,játszani is engedd..."

Aki saját gyermekében tesz fizikai vagy lelki sérüléseket a Teremtő Isten ellen vétkezik,az magát az Eget káromolja mert minden gyermek Isten ajándéka és mindenkit a maga képére teremtett a Magasságos.

Egy csomó rendes házaspár jó szülő lehetne de nem lehet gyermekük,ők bezzeg megbecsülnék míg más akinek lehet nem veszi észre magát...

Névtelen írta...

Kedves Balázs!Megrázó az oldal.Nem is nagyon tudok "megszólalni"...Mindem elismerésem a Tied.Sok sikert kívánok a továbbiakban!Egy megjegyzés:a tetszik gomb helyett inkább az együttérzek gombot nyomtam volna.Üdvözlettel:Balláné

Unknown írta...

Szia!

Köszönöm a hozzászólást, és az elismerést! Sajnos ez a gomb, csak Tetszik néven létezik... De valóban találóbb lett volna! Kellemes hétvégét Kívánok!

fuhrer_urnak_eletfogytiglant írta...

Szánalmas ez az egész, führer, az "író, költő, riporter". Író, költő, röhögnöm kell, ti hülyék, beveszitek ezt a maszlagot? Olvastatok ti ebben az évezredben verset, könyvet? Ez egy ostoba önjelölt, aki a szélsőséges idióták szokása szerint nem tesz mást, mint megtörtént és természetesen valóban nagyon szomorú esetek hírértékét kihasználva, ezeket meglovagolva terjeszti a saját ostoba és sötét nézeteit, mint hogy pl. "életfogytiglant minden gyermekbántalmazónak", a sok barom meg "meg van döbbenve", és csatlakozik a "klubhoz". Persze, minek is alaposan megvizsgálni egy esetet, gondolkodni az okokról, mert talán vannak ilyenek, aztán azon dolgozni, hogy mások ne kerüljenek ilyen szörnyű helyzetbe stb., á, lófaszt, minek ez a sok cécó, börtönbe vele, oszt ott rohadjon meg, na és természetesen maga a "költő" úr mondaná meg, hogy mi is az, hogy gyerekbántalmazás, ki megy börtönbe, ki nem, mert bíróság is minek, ugye, francba vele. (Amivel persze egyáltalán nem azt mondtam, hogy nem érdemel büntetést, aki bűnös.) Egy sokkal ésszerűbb világért előre!, költő úr, jöjjenek még az ehhez hasonló szintén "költői" ötletek! De nem, inkább menjél te a francba, a hozzád hasonló, mások tragédiáit kihasználó, kétszínű mocsokkal együtt.