Egy lány levele: Mit csináljak a távkapcsolatommal?


Szia.

Én egy 15 éves lány vagyok.. segitséget szeretnék kérni..
Van egy barátom..távkapcsolatba élünk.. mindenki azt mondja, hogy úgysem lesz hosszú és, hogy szakitsak vele. Nem akarok szakitani vele, nem birnám őt elengedni! Életembe most vagyok szerelmes először.. és ezt a boldog érzést mindeki el akarja venni tőlem.Ne értem miért.Sok mindenen keresztül mentem már. Pl. barátok elvesztése.. pont tegnap veszitettem el egyet.. egy nagyon jó barátot..akkor fiukba csalódtam..ezek miatt kiborultam és pszichológushoz kell járnom. Alakommal sincs minden rendbe.. csúnya vagyok.. 175 cm és 68 kg.. suliba sokat csúfoltak ez miatt.. visszatérve a fiúra.. hiszek benne hogy működhet a távkapcsolat! Szeret ő is nagyon szeret, érzem. Szerinted mit csináljak? Próbáljam meg elengedni ( ami tuti nem fog menni :S ) vagy maradjunk együtt és legyünk boldogok? ( mellé teszem a fiú 21 éves )

Szia! :)

Nem értem miért kéne szakítanotok...
Ha szereted, és Ö is szeret, akkor semmiképpen sem kell!
Az nem számit, hogy 21 éves, ha megtudod adni számára azt amire vágyik, és passzoltok egymáshoz...

Ö elfogad olyannak, amilyen vagy, és ragaszkodtok egymáshoz! Ehhez semmi köze senki másnak...
Ha valaki azt mondja, hogy szakíts vele, építsd le, és mond neki, hogy légyszi ne szólj bele ebbe...

Lehet nem tart sokáig, de hát örökké semmi sem tart! Tart ameddig tar! Addig örülünk neki! Élvezzük, stb..
Utána egy kis szomorkodás, aztán egy új kapcsolat! Egyszer mindennek vége, tudjuk már az elején, de erről a tényről nem kell tudomást venni! Annak érdekében, hogy boldogan tudjuk élvezni minden percét addig amíg van! ;)

Ne hallgass senkire, csak a szívedre! Sok pusziii! :)
Ha elolvastad, légyszi Nyomj egy Tetsziket, ha ott van a fotod legelöl, akkor ezt már megtetted! ;)



Führinger Balázs-F-

1 megjegyzés:

subba42 írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.