Olvassátok el a fiatal lánnyal megtörtént MSN beszélgetésemet, ki anyukája új párja miatt szenved...


Bevezetés:

Néhány hete, csináltam egy nyilvános MSN címet ( fuhringer@indamail.hu ) amire bárki felvehet, és igaz nagy ritkán tudok felmenni, de akkor szívesen beszélgetek mindenkivel… Ez az ötlet onnan jött, hogy rengetegen kérték az MSN címemet, és úgy gondoltam, ha csinálok egy ilyen MSN-t, az csak jó lehet! :)
És ahogy ez a pár nappal ezelőtti MSN beszélgetés is bizonyítja, volt értelme! :)
/Persze nem csak ilyen témában szoktam beszélgetni itt emberekkel, fiúkról, lányokról, bulikról, sportról, szóval bármilyen témában lehet írni nekem… :)

Olvassátok el a fiatal lánnyal megtörtént MSN beszélgetésemet, ki anyukája új párja miatt szenved!...

Lány:
szia
hogy vagy?
Führinger Balázs-F-
szia
:)
Köszi, egész jól! Most fejeztem be az edzést közben meg szétröhögtem magamat a megasztáron!
Xd
:-D
És Te?
Lány:
Én is a megasztáron röhögtem ;
de szerintem a bandának annak a eye valami nem tudom mi volt a neve annak jó volt a száma ;
akiket tovább is engedtek
amúgy te hány éves vagy?
Führinger Balázs-F-
Igen! Az szerintem is jó volt! Abból a kis kölyökből még sztár lesz!
:)
Mennyinek nézek ki?
:)
Lány:
őőő
15-20,
között
nem?!
Führinger Balázs-F-
:-) Ez igen! Ilyen fiatalnak sem néztek még! Xd :-D Ezért kapsz egy nagy puszit meg piros pontot! :)
Már húsz fölött vagyok pár évvel!
Lány:
Köszi:)
Igen, ez durva 17 körülinek néztelek
bár az írásaid elég komolyak és sajnálom a gyerekkorodat :( nekem egész jó csak a szüleim elváltak és anyukámnak most van egy barátja, aki egy rohadt nagy szemét és nagyon nem bírom a fejét de gondolom ez nem nagyon érdekel :/
Bocs...
Führinger Balázs-F-
Engem minden érdekel!
Mesélj csak nyugodtan! Én meghallgatlak, és ha tudok, még mondok is rá valami okosat
miért utálod a manyust?
Lány:
Köszi!
Végre valaki :-)
Azért, mert már volt két felesége, és amikor anyukámmal egy kicsit összekaptak valamin akkor ő odanyomott neki egy táblázatot és ki nem találod milyen táblázat volt az... Mindent felírt forintról forintra, amit anyára meg ránk költött a gombóc fagyitól minden (pedig ő hívott meg) és ezzel anyát nagyon megbántotta és szerintem is nagyon nagy bunkóság volt tőle... Aztán volt olyan is hogy a volt felesége írt
egy levelet, amiben egy csomó szörnyűség volt
meg egyfolytában takarít nálunk érted nálunk
meg füvetnyír
és mini hifit vesz ajándékba nekem, meg a tesómnak tv-t, a másiknak mp3 lejátszót, a harmadikat meg moziba viszi, és azaz érzésem van hogy meg akarja vásárolni a szeretetünket és ez szerintem nagyon nem jó…
Meg idegesít, pedig engem szinte senki nem idegesít…
És szerintem kihasználja anyát,
mert apukám nagyon gazdag és jó házunk van meg minden, mert ugye apa itt lakott és hát jól kereset...
És ez is egy ilyen luxus neki, hogy ide jár, bár nem költözik ide, de mégis itt alszik mindig.
És szerintem anya sokkal jobbat érdemel nála…
Führinger Balázs-F-
Hu... Az kemény... Mindent felirt forintról-forintra... Milyen emberek vannak... :-S
Lány:
Jah mindent…
Führinger Balázs-F-
Anyud meg gondolom fülig szerelmes bele igaz?
:O
Lány:
Mondom a fagyi is ott volt nekem anya mutatta.
Igen meg annyira gáz, mert már egy csomószor arra ébredtem, hogy nyög a pasi és szexelnek anyáék... Annyira szar érzés volt és... Majdnem lementem és odaszóltam neki, hogy nem lehetne halkabban, majdnem...
És az nagymamára sem hallgat pedig rá mindenben szokott...
De ebben nem
és anyának elég fontos az, hogy hívő legyen a pasi, és mit ad isten, most készül újra a hitre térni...
Nah mit szólsz?! :-S
Führinger Balázs-F-
Hát az a baj, ha anyud fülig szerelmes, és úgy látom a csávó tudja, hogy lehet elcsavarni a fejét... :-S Szóval, ezt most egy kicsit úgy kell felfognod, mint mikor Neked van, lesz fiúd, és ha anyud nem fogja bírni, nem szeretnéd, hogy oltogassa! És ha Te nagyon szerelmes lennél a fiúba, akkor nagyon fájna, ha Ö bántaná! Még ha igaza is lenne! Hiába lenne igaza, mert Te szereted... És nagyon megharagudnál rá, ha ö ezt a tényt nem fogadná el, és rád nyitna, mikor a fiúval szeretkezel, mert öt idegesíti...
Szóval érted mit szeretnék mondani?!...
Anyud felnőtt nő, és ha ö ebbe a férfiba szerelmes, akkor nem szabad beleszólnod hiába van igazad,
mert akkor csak a végére lehet, eltávolodtok egymástól anyuddal,
mert fájni fog neki, hogy nem hagyod, hogy boldog legyen...
Lány:
Baszus mennyire igazad van... De olyan szar... :( Midjárt bőgök... De csak ki fogja használni és ez fáj, mert én csak neki akarok jót... Mert szeretem és csak meg akarom védeni
:(
Führinger Balázs-F-
Elhiszem... De az anyák is csak meg akarják védeni a gyereküket, de ha egy anya azt mondja a lányának, hogy ne járj evvel, akkor ö annál inkább is fog...
És ez fordítva is így működik...
:-S
Anyud okos nő, és
tuti lépni fog, ha már tényleg olyan tré a helyzet
bízz benne! ;)
Lány:
És most egy kicsit úgy érzem, hogy a férfit jobban szereti, mint minket :( és mielőtt nem volt a férfi akkor anyával mindig tudtam beszélni és mindennap megkérdezte, hogy vagyok, mit csináltam ma, kibe vagyok szerelmes, stb…
És amióta a férfi is itt van az életünkbe... Azóta valahogy megváltozott és nem beszélünk annyit, és ha beszélünk is csak max. két héten egyszer... És hiányzik, csak ezt nem merem elmondani neki
mert tudom, megbántanám vele,
és azt nem akarom, és csak azt akarom, hogy boldog legyen, és ő jobbat érdemel.
Führinger Balázs-F-
Evvel nem bántanád meg! Ha normálisan egyszer odabújsz hozzá az ágyba, mikor tv-zik, és nincs a házba a férfi. és elmondod neki, hogy nagyon szereted, és szerinted nem illik hozzá a manyus, de mivel ö neki az kell, elfogadod ezt, de hiányzik az, hogy többet beszélgessetek, meg ezek, amiket leírtál, szóval szerintem örülni fog az őszinteségednek,
meg annak, hogy elmondod neki,
mert szerintem nem is tudja,
hogy te ezeket a beszélgetéseket szeretted,
de ha mondod neki, akkor tuti minden rendben lesz!
;)
Lány:
Ezt, hogy csinálod?! Olvasom, amit írsz és könnybe lábad a szemem :(
Führinger Balázs-F-
Aranyos vagy! :) De ne pityeregj! Mi a teljes neved?
Lány:
(X.Y.)
Miért?
Führinger Balázs -F-
Facebookon megnézem a fotóidat! De most sajnos mennem kell! Örülök, hogy írtál! És beszélgettünk! Sok puszi...
És fel a fejjel! És álmodj szépeket, de előtte
még menj át anyudhoz kopogj be, és menj oda hozzá és súgd a fülébe, hogy csak egy jó éjt puszit jöttem adni, aztán puszi, utána meg szeretlek a fülébe!
;)
Szia.
Lány:
Mikor leszel legközelebb Msn-en?
Führinger Balázs-F-
Nem tudom még majd kii rom az üzi falra
;)
pusziiiiiii
Lány:
puszi
de amúgy anya alszik.. :(
Führinger Balázs-F-
Nem fog haragudni, ha kap egy puszit álmában!
;)
Ha itt jártál, Nyomj egy Tetsziket légyszi! :) Ha ott van a fotod legelöl, akkor ezt már megtetted! ;)



2 megjegyzés:

Tkeke77 írta...

Balázs nagyon inteligens,jó empatikus készséggel rendelkező fiatalember!
A kislányban dúl a féltékenység,de némileg igaza van.
Anyuka nem lát a lila ködtől:(
Kívánom,hogy mihamarabb mindenkinek jó legyen!
Szeretettel,Timi

Névtelen írta...

Szia olvastam a leveled megértem a lány érzéseit , de üzenem neki a féltékenység nemhoz jó dolgokat ezt az érzést megkell beszélnie az édesannyával .Sajnos ezen énis átestem a nagyfiammal mikor megszületett az első testvére ez ugyanaz mikor a szülők elválnak és a gyermek magát hibáztatja aztán édesanya vagy édesapa jövendőbeli párját hibáztatja majd mikor ez elmúlik akkor következik a hiba keresése a másikban, majd aztán jön az,hogy anya vagy apa biztos nemszeretmár .Üzenem a kislánynak az anyai szeretet soha nemmúlik el csak anyánakis szüksége van egy olyan társra aki ottvan vele mikor te a discoba vagy és idegeskedik miattad. Eggy jótanács ülj le vele és beszéljétek meg szerintem nemfog rád megharagudni.!