Netty interjút adott az -F.B.F.-Weblap-nak



LIKE-old Netty-t ;) (Ha a fotód, ott van elől, akkor ezt már megtetted! ;)



Führinger Balázs-F-

-Szia Netty!
Mennyi idős vagy, és hol élsz?

Netty:

20 éves vagyok, Berekfürdő és Üllő között ingázom, de Pesten is sokat vagyok.

Führinger Balázs-F-

-Van egy számod, mit cozombolisszal feat.-be énekeltek. A Make it hot. Gyönyörű angol kiejtéssel.
Mesélj nekünk erről a számról. Ti írtátok a szövegét, s az alapot, vagy ez már egy létező szám, amit közösen adtok elő?

Netty:

A dalt egy nagyon kedves barátommal, Gáborral írtuk közösen, én a szöveget, és a dallamot, ő a zenét. Nagyon jól tudunk együtt dolgozni, úgy érzem ez hallatszik is:) Mivel Szolnokon egy stúdióban rögzítettük a dalokat Cozival, és Gáborral is dolgoztak már együtt, így jött az ötlet, hogy egy kis rapszerű részt énekeljen fel a dalomba.
Sőt, még kongázott is:) Nagyon jófej srác, olyan, amilyennek a tv-be látjátok, nem csak a kamerának szerepel.



Führinger Balázs-F-

-Mivel én nem nagyon vágom az angolt, és biztos sokan vannak így evvel, elmesélnéd nekünk röviden miről is szól ez a szép dal?! :) Mióta először hallottam, ezen törőm a fejemet! :)

Netty:

Hát igen, ez az angol dolog...Sokan kérdezik, miért nem magyarul? Erre sajnos csak azt tudom mondani, mivel én angol popzenén nőttem fel, nekem már mindig ez is marad a zene nyelve. De nem kizárt, hogy énekeljek magyarul, csak akkor szükségem van egy nagyon jó szövegíróra, illetve szerintem a magyarul a szívszaggató szerelmes dalok szólnak nagyon jól. Magyarul nagyon lehet szenvedni:) A Make it hot egy igazán bulizós nóta, ami arról szól, hogy csak jól akarom érezni magam, és a srác, akit kiszemeltem,velem akar táncolni ma este, és lehet hogy odakint hideg van, de bent forró a hangulat....így tudnám összefoglalni:)

Hallgassátok meg akkor Netty feat. Cozombolisz : Make it hot cimű számát



Jó volt a szám? Akkor kattints a "Tetszikre"! Ha ott a fotód, akkor ezt már megtetted! ;)



Führinger Balázs-F-

-Kicsit irigyellek, mert azt tanulod, ami engem a legjobban érdekel! Fő sulira jársz kommunikáció szakra, és az RTL-nél vagy gyakorlaton.
Milyen feladatokat bíznak Rád Magyarország legnagyobb TV csatornájánál, és pontosan mit szeretnél majd kezdeni a diplomáddal? Tehát műsorvezető, vagy szerkesztő, vagy újságíró szeretnél lenni? Mik a terveid?

Netty:

Az RTL-nél sajnos csak 90 órát tölthettem, akkor műsorajánlókat írtam, fordítottam, szerkesztettem azt, amit a műsorújságokban látsz, hogy hánykor milyen film lesz, kik a főszereplők, képet kellett keresnem hozzá és hasonlók...
Végül is érdekel mindegyik műfaj, az újságírás nagyon közel áll a szívemhez, de műsorvezetőként van már tapasztalatom, és nagyon élveztem. Egy helyi tv-nél, és egy karaoke klubnál voltam műsorvezető, illetve rendezvényeken is.



Führinger Balázs-F-

-Ha jól értesültem, már több fellépésed is volt! Emelj ki ezek közül párat. Hol volt a legnagyobb közönséged, vagy a legnagyobb sikered?!

Netty:

Lengyelországban hatalmas színpadon több ezer ember előtt énekelhettem, az nagyon jó érzés volt, de Pálinkafesztiválon is igazán jó kis buli kerekedett, viszont nagyon szeretem az olyan fellépéseket, ahol ismerőseim, barátaim is ott vannak, ezért igaz bár nem volt nagy a közönség, de a kollégiumomba ahová jártam, mai napig szívesen megyek énekelni, mert nagyon jó érzés mikor őket szórakoztathatom.


Führinger Balázs-F-

-Gondolkoztál már azon, hogy indulsz valamelyik nagy TV tehetségkutató versenyén? Megasztár, Csillag születik?... Vagy netán már meg is tetted? :)

Netty:

Igen, de nagyon rossz tapasztalataim vannak, amit ott láttam, az már nem a tehetségkutatásról szól, de sajnos többet nem mondhatok.
Aki komolyan tehetséges, és kitartó, azt előbb utóbb úgy is megtalálja a szerencse.
Csak tenni kell érte, és minden lehetséges helyen megmutatni mit tudsz.



Führinger Balázs-F-

-Te alapjában szóló énekes vagy ugye? Vagy énekelsz valamelyik zenekarban is?

Netty:

Igen, bár egy ideig énekeltem egy szolnoki zenekarban, de mivel még nem találtam meg azt a bandát, akikkel hasonló stílusban tudnánk együtt működni, addig egyedül próbálkozom.
De nagyon élvezem, hisz nem kell kompromisszumot kötnöm, így a dal tényleg olyan lehet, amilyen én vagyok. Bár sokkal nehezebb egy alkotónak ha egyedül van, viszont nagyobb szabadsággal is jár.

Führinger Balázs-F-

-Netty, hol láthatunk legközelebb fellépni?

Netty:

Bárhol, ahova szívesen várnak:)



Führinger Balázs-F-

-Úgy tudom az éneklés mellett, még az úszás is a hobbijaid közé tartozik! Abban is hasonló sikereid vannak, mint az éneklésben? Esetleg versenyeken is indultál, vagy ezt a sportot, tényleg csak hobbi szinten űzöd?

Netty:

Nem, az csak szigorú hobbi, mint a taekwondo. Imádok mozogni, ezért mindig kapható vagyok egy kis homokfocira, vagy vízilabdázásra:)

Führinger Balázs-F-

-Mi a legnagyobb álmod az életben, mi ha teljesülne, most azt mondanád, hogy volt értelme az életednek? :)

Netty:

Most alakulóban van egy amerikai project, aminek ha a részese lehetnék, semmi többet nem kívánnék. Szurkoljatok, hogy összejöjjön:)


Führinger Balázs-F-

Mindenképpen szurkolni fogunk Netty! ;)

Remélem összejön majd, és ha igen, akkor majd remélem be avatsz minket a projekt részleteibe! ;)

-Köszönöm az Interjút Netty…
Szia… :)

Netty:

Én is, sziasztok! :)



Kattits a "Tetszikre" ha a továbbiakban, figyelemmel szeretnéd kisérni facebook-on Netty további karrierjét... Ha legelöl ott van a fotód, akkor már LIKE-oltad Netty-t! ;)



Ide pedig akkor kattints, ha tetszett az interjú! ;)
ha ott van a fotod legelöl, akkor ezt már megtetted! ;)






Osszátok meg cikkeimet IWIW, és FACEBOOK-> ÜZENŐ FALAITOKON, hadd jusson el eme cikk minnél több emberhez! ;-)
Író: Führinger Balázs –F-
Kattints a képre, és JELÖLJ BE (akár ismeretlenül is) Facebook-on, / vagy IWIW-en/ és emilben, IRJ levelet, vagy kommentáld a cikkeimet a Weblap ÜZENŐ FALÁN! ;)
/Az ŰZENŐ FAL moderálásának a jogát fenttartom!.../








Nincsenek megjegyzések: