Boldog Karácsonyt Kívánok Mindenkinek aki itt járt...




"Hol Karácsonykor is magányos szív eped a szeretetért, s
Hol szomorú szemekből szökik a fájdalmat száműző nedű,
Ott is legyen nagyszerű nap ez a mai,
ott is süssön ma bejglit, egy ragyogó szemű Nagyi..."

/ Führinger Balázs /

Kellemes Ünnepeket Kívánok Nektek,-kik egész évben erőt adtatok Nekem a figyelmetekkel, LIKE-jaitokkal, építőjellegű,vagy elismerő hozzászólásaitokkal! Köszönöm, hogy voltatok! :) Egyetek sok kalácsot, és mosolyogjatok sokat! ;)

Ha itt jártál, légyszi nyomj egy TETSZIKET Te is!Ha a fotód ott van legelöl, akkor ezt már megtetted egy korábbi cikkemnél! Köszönöm... ;-) -->

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Angyalszárnyon pihe lebben,kiscsengő szól, szellő röppen.Kívánok sok szeretettel, Boldog,Békés,Szép Ünnepeket!!!

Unknown írta...

Békés Boldog Ünnepeket Kívánok Neked.

Névtelen írta...

Szia Balázs! Megkaptam levelemre küldött válaszod az iwiw-en nagy örömet szerzett!Örülök, hogy használhatónak találtad ötleteim! Küldtem cserébe egy kis "ajándékot"! Írtam egy cikket a klubról a helyi újságnak, azt küldtem el. Kérlek olvasd el! Tudom, hogy kevés az időd de érdekel a véleményed. A levél témájához beírtam a cikk címét:CSALÁDI ÜGY!?
BOLDOG KARÁCSONYT! Cseténé