Egy fiatal srác irta Nekem ezt a levelet. Olvassátok el, s a Rá adott válaszomat. ;-)

Bevezető:
Arra gondoltam, ma nem egy segítség kérő levélből rakok fel ide egyet, hanem egy elismerő, boldogabb hangnemű levelet mutatok meg Nektek! :) Mert hála Istennek rengeteg hasonlót kapok, csak nincs időm beszerkeszteni mindet, meg régen beraktam párat, és kaptam az ívet, hogy sztárolom magamat! :-D
Na de mindegy, ma jó kedvem van, és arra gondoltam berakok egyet!
Ezt a levelet, egy fiatal sráctól kaptam! Olvassátok el, s a rá adott válaszomat! ;-)
Ime a levél:

Heló Balázs!
...lájkoltam a blogodat, Cukita fényképeinél anno. Egy pár hete elkezdtem olvasni a postjaid ,s elolvastam mind, melyből megtudtam mennyire jó ember vagy, s példamutató, életre való, és sorolhatnám a jó tulajdonságaidat...
Mondhatom egyik példaképemmé váltál, mivel énis ilyen vagyok, szeretek segíteni az embereken, bizalmat nyerek tőlük, elmondják mi a baj, probléma, s segítek nekik, a barátaimnak nagyrészt, talán énis indítok később egy honlapot,melyen segítek az embereknek...
A lényeg: tisztelem ezt amit csinálsz,s a verseid is szépek, érzelmeket vált ki az emberekből...

Ha válaszolsz erre a levélre esetleg mesélhetek az életemről,élet céljaimról..,Rólad elég sokat megtudtam a blogodon keresztül,de szeretnélek megismerni :)

Üdv. N...



Szeva Tesó! :)

Köszönöm szépen a leveledet! Mindig jól esik, ha ilyen elismerő szavakkal illet valaki! De ezt a mondatot nagyon imádom!:

"Monthatom egyik példaképemmé váltál"

Már többen írták ezt nekem, s a leges-legnagyobb elismerés ezt a mondatot olvasni/hallani!
Talán egész életemben arra vágytam tudat alatt, lehet tudatosan is, hogy ezt halljam! És én egy szerencsés ember vagyok, mert régebben, és most is sokan tartottak példaképüknek. Volt aki ezt ki is mondta, mint Te, volt aki csak éreztette! Mind két eset nagyon jól esett számomra, s büszkeséggel töltött el! :)

Örülök, hogy Te is érzel magadban késztetést arra, hogy segíts másokon! ;)
Jó ötletnek tartom azt, hogy Te is létrehozz egy weblapot! Biztos elfogom olvasni majd néhány írásodat! És drukkolok abban, hogy sok sikered, és örömöd legyen majd benne! ;)

Köszönöm a leveledet Teso! :)
Minden jót, s vigyázz magadra!

Führinger Balázs -F-

Légyszi, Nyomj egy Tetsziket, ha ott van a fotód legelöl, akkor ezt már egy korábbi cikkemnél megtetted! Köszi... ;)


Nyomj légyszi egy TETSZIKET az facebook-os verseim alkalmazására Te is!;-) -->

Nincsenek megjegyzések: