Interju, egy drogossal... 3. rész.





/ A fényképeken, a riport helyszíne látható… Egyik hobbim a fotózás, és úgy gondoltam, megörökítem Nektek a környezetet, hogy jobban el tudjátok képzelni a beszélgetést! : ) /


Nagy örömömre, sokan találják nagyon érdekesnek, és tanulságosnak a „titokzatos”, Mr.X-el folytatott interjúmat! Amit most hála Istennek, van egy kis időm, tovább mesélni Nektek! : )

Az alkohol, már mind a kettőnknél kifejtette a kellő hatását! Nagyon bekészültünk, s minél többet iszunk, Mr. X, annál közvetlenebb, s annál őszintébben beszél, élete sötét részéről!
A füsttel telitett szobában, kicsit kinyitottam az ablakot, hogy friss levegőhöz jussunk. Adtam egy kis hangot a házi moziból áradó zenére, mi ütemes ritmusával, lazít el minket, egyre jobban… : )
Kicsit megéheztem, így bedobtam a mikroba egy adag sós kukoricát. Míg pattogott, elmentünk Wc-re, aztán becsuktam az ablakot, mondván jóból is megárt a sok! : ) Kinézve láttam, hogy a beszélgetésünk alatt besötétedet… Ránéztem az órára… Már 21:30. Mr. X-el, repül az idő! : )
A folyamatosan szakadó hó, beborítja a tájat. Fehérségével megvilágítva az éjbe közeledő tájat! Szép látvány. Nyugtató…Tisztasága mindig lenyűgöz!
A bor, s a vodka hatása, hogy nem érezzük a hideget, de azért becsukva az ablakot, áthat a radiátorból áradó, kellemes meleg!
Elkezdjük tömni az arcunkba a kukoricát, közben töltök magamnak, s Mr. X-nek is, egy kis adag kávét, rakok bele cukrot, s tejet, közben kigondolva a következő kérdésemet!
Riporter:
Szóval elhatároztad, hogy kitörsz az utcagyerek létből! Hogy vitted ezt végbe?

Mr. X.:
Mivel nem volt már elég a pénz, amit össze tudtam bűnözni, se a drogra, se a cigire, így menet közben, elkezdtem kábszerrel kereskedni. Akkoriban, nagyon kevés diller dolgozott, s nagy kiváltság volt ismerni egyet is! Hát én ismertem talán az összesét, s ezt rengetegen tudták, így sokan felhívtak, hogy segítsek nekik cuccot szerezni…
Megszereztem, s lecsíptem belőle kicsit, így összegyűjtve az a napi drog adagomat! Először csak elszívtam, majd összegyűjtve a lecsípett füvet, adtam el az éppen hívó embernek! Végül már annyian hívtak, hogy egész sokat tudtam le szedni, s így nagy haszonra tudtam szert tenni.
Elkezdtem kicsit spórolni, s vettem szép, új, márkás, divatos ruhákat, miben megjelenésem bizalmat sugárzó lett! Mitől egyre többen kezdtek felkeresni avval, hogy szerezzek nekik ezt, azt…
Mindenen nyertem pár száz forintot! Mi nem volt sok, de sok kicsi sokra megy alapon, végül egész szép kis összeg lett belőle!
Reggeltől, éjjelig csak mentem, telefonáltam, adtam-vettem, s már akkora forgalmam volt, mint egy rendes diller!
Az a manyus, kitől akkor hoztam, nagyon szeretett velem businiselni, mert mindig ott volt a pénz, nem késtem a találkozóról, megbízható voltam, s akkora forgalmat csináltam én egyedül neki, hogy mással, nem is kellett volna üzletelnie! : )
Aztán a hírem akkora lett a városban, sőt a megyében, hogy üzentek nekem felsőbb körök, hogy látnak bennem fantáziát, s szívesen fektetnének belém pénzt! Hallották, hogy megbízható vagyok, s azt is mekkora forgalmat bonyolítok!
Megbeszéltünk egy találkozót, s adtak hitelbe egy nagy adag füvet! Életemben akkor láttam először ekkora mennyiséget egyben! Gyönyörű látványnak tartottam, s nagyon büszke voltam, hogy ilyen jó hírnevet sikerült kivívnom magamnak az utcán!
Kérdezte a manyus, hogy mikor tejelek?
Én azt feleltem, kérek 2 hetet, de szerintem még előbb is jelentkezni fogok!
Hát így is lett! 3 nap múlva kerestem. Kifizettem a tartozást, s elhoztam a következő nagy adagot, min szintén hamar túladtam!
A pénzt nem basztam el, hanem félre raktam, s a következő kört már úgy hoztam el, hogy előre fizettem! Amin nagyon meglepődtek a beszállítók, mert ez nem megszokott egy kezdő dillernél! Általában, elszívják a hasznot, s a végtelenségig hitelből dolgoznak!
E húzásommal, újabb bizalmat vívtam ki, s egyre többen ismertek meg! Több vidéki faluból, városból jártak hozzám!

Riporter:
Csak zöldet lehetett Nálad venni?

Mr. X.:
Nem, nálam mindent lehetett kapni! A Heroin, s kokain kivételével! Akkor is megszereztem a telefonálónak, ha nem volt rajta hasznom, csak azét, hogy legközelebb is engem hívjon! Végül, találtam több olyan személyt is, akik bogyót, meg spuryt szállítottak be nekem jó áron, s rengeteg pénzt csináltam belőle!

Riporter:
Mennyiért szerezted az anyagot, s mekkora árréssel dolgoztál?

Mr. X.:
Ahogy múlt az idő, egyre jobb minőséget, egyre olcsóbban szereztem meg. A beszerzési ár, attól is függőt, mennyit hozok el egyszerre.
Amikor elkezdtem, 1 gramm zöldet, 2000,- ért szereztem, s 3000,- ért adtam. Végül lejjebb mentek az árak, így engednem kellett 2500,-ra. De a fél grammos kiszerelést, akkor is 1500,-ért adtam. A legjobb ár, amiért hozzájutottam egy gramm zöldhöz az 1000,-forint volt.
A bogyót, először 1000,- ért kaptam, és 2000-ért adtam el! Majd az árak lejjebb mentek, így csak 1500,-ért, majd 1000-ért szórtam, csak hogy tőlem vegyék! A legjobb ár, amiért beszereztem, az 250,- forint volt!
A spury-t 2500,-ért vettem, és 4000,-ért terítettem. Majd lement 3500,-ra az eladási ár, s a legjobb amennyiért be tudtam szerezni, az 1000,- forint volt!

Riporter:
Hu… Ezek nem kis pénzek! Elég jó árréssel dolgoztál! És mennyit adtál el napi, heti, meg havi szinten? Mennyi bevételed volt?

Mr. X.
Ne haragudj, de erről nem beszélhetek! Annyit elmondhatok, hogy sok… Mindenre jutott, s bőven maradt is…

Riporter:
Ebből talán valami bajod lehet? Azért nem akarod elmondani?

Mr. X.
Ennyi év után, már nem lehet bajom, pláne azért, mert már leültem a büntetésemet, meg a bűncselekmények, amikről eddig meséltem, azok már rég elévült…
Egyszerűen, erről nem szabad ilyen nyílt riport keretein belül beszélni! Soha…

Riporter:
Értem, s ne haragudj a tolakodó kérdésért!
Ezek szerint voltál börtönben is… Majd remélem erről is mesélsz a későbbiekben, de előtte azt szeretném megkérdezni, hogy hol, s hogyan adtad el a kábítószert?

Mr. X.
Reggeltől, éjjelig az utcákat róttam. Volt egy hosszú útvonalam a városban, min voltak állandó pontok, s akik hívtak, mindig 3 ponttal előrébb beszéltem meg a találkozót! Minden csomópontban várt 3-4 társaság, kiket kiszolgáltam, s mentem tovább! A végére általában kiürült a táskám! Felmentünk újabb áruért, csavartunk egy cigit, elszívtuk, pihentünk kicsit, s mentünk a következő körútra…

Riporter:
Mennyire volt ez veszélyes? Voltak kemény helyzetek?

Mr. X.:
Hu… Csak azok voltak… Nagyon veszélyes volt, és fárasztó! Testileg, s lelkileg is. Sokat kellett menni, a hidegbe, s a melegbe… Intézkedni, telefonálni, s idegeskedni!
Előtte, azt hittem milyen jó lehet dillernek lenni! A hatalom, s a tisztelet, na meg a rengeteg pénz!
Na, ez valamilyen szinten igaz is volt, de folyamatosan résen kellett lennem, mert minden utcasarkon veszély leselkedett rám!
Minden találkozó, para volt! Annyira elterjed a telefonszámom a megyében, hogy a javát nem is ismertem a telefonáloknak! De a mohóságtól hajtva, mindenkit kiszolgáltam! Ez persze hiba volt, mert sok találkozó csapdának bizonyult!
Ezen felül, rengeteg rabló banda élt az utcákon, kik a dillerek kirablásától sem riadtak vissza, csak hogy enyhítsék drog éhségüket! Rengeteg trém, s betalálásom volt…

Riporter:
Találtál erre megoldást?

Mr. X.:
Igen! Összeismerkedtem, egy orosz származású manyussal, kinek az apja is nagy embernek számított az alvilágban! Ö társult be mellém! Neve alatt futottam tovább a céget! A habiszti az volt, hogy az Ö pénzét forgatom, s neki dolgozok! Így nem nagyon mertek a közelembe jönni! Nem akartak a pénzéhez nyúlni…
Persze nem az Ö pénze volt! Csak kölcsönös szimbiózisban éltünk! Nekem kellett a neve, a munkához, neki meg az ingyen cucc! Így mindenki jól járt! Nagyon komoly partykba jutottam el a jóvoltából, s hatalmas vevő körnek mutatott be! Komoly discokba árulhattam péntek, s szombat este! Hatalmas forgalmat lebonyolítva. Nagyon jó időszak következett… Dőlt a pénz, s elég nagy védettséget élveztem az utcán is!...

Riporter:
Gondolom a lopásokkal, meg más bűnözéssel, már nem kellett foglakoznod?!

Mr. X.:
Már nem! Ez volt a fő tevékenységem! E mellett orrgazdálkodással is elkezdtem foglalkozni, mert sok lopott telefont, ruhát, s mást hoztak, hogy cseréljem be nekik cuccra. Vagy letétben hagytak ott discmaneket, vagy más értékeket. Volt, hogy hitelre vittek el nagy mennyiségeket, s akkor néhányuktól, kértem letétet is biztosítékul. Ezeket volt, hogy nem tudták kifizetni, így nálam maradtak!
Tehát, olcsón kezdtem ruhát, és elektronikai cikkeket árulni! Néha egy szekrénynyi telefon pihent nálam, eladásra várva! : )
Emellett, elkezdtem még uzsorázni is! Néhány játékgépes függőségét kihasználva, nyertem hatalmas pénzeket!

Riporter:
Mekkora kamatra adtál kölcsön?

Mr. X.
Ez személy, s összegfüggő volt! De általában 10 ezerre, 5 ezer kamatot számoltam, s a lejárati idő is emberfüggő volt.

Riporter:
Nem volt gond a pénz beszedésével?

Mr. X.:
Érdekes módon, az uzsora tartozások behajtásával nem szokott problémát jelenteni! Mert jó hátterem volt, s a rászorulok, vagy játékgép függök, nem merték megkockáztatni azt, hogy ilyennel próbálkozzanak be, plusz féltek attól, hogy elvesztik a hitelképességüket, s nem kapnak tőlem, de mástól sem pénzt, mert ugye, akinek rossz híre lesz, avval többet más sem üzletel! Nem beszélve arról, hogy ha elmaradt a fizetéssel, minden egyes nap plusz pénzbe került…
A drogos tartozások beszedése, az már keményebb dió volt…

Riporter:
Sajnos most be kell fejeznem! Pedig a legérdekesebb részek, még csak most következnek! Amint lesz időm ígérem, folyatatom a riport leírását! : )

Ha itt jártál, kérlek nyomj egy TETSZIKET Te is!Ha a fotód ott van legelöl, akkor ezt már megtetted egy korábbi cikkemnél! ;-) -->



Osszátok meg cikkeimet IWIW, és FACEBOOK-> ÜZENŐ FALAITOKON, hadd jusson el eme tanulságos történet minnél több emberhez! ;-)
Író: Führinger Balázs –F-

Használd az ÜZENŐ FALAT,s ird le véleményedet a cikkről:
/Az ŰZENŐ FAL moderálásának a jogát fenttartom!.../








Nincsenek megjegyzések: