Interjú egy drogossal 14. rész./Sztori az üzetröl, és Ms.Zs-ről!/ ;-)

Sziasztok! : )

Hogy hol a 13.rész? Hát azt babonából kihagytam, mint amerikában a felhőkarcolók épitésénél a 13. emeletet! ;-)

Interjú egy drogossal 14. rész. /Sztori az üzetröl, és Ms.Zs-ről!/
;-)

Ma, folytatom az Interjú elmesélését, minek a következő részét oly sokan várjátok! : )


Riporter:
Végig gondoltad már, hogy a további üzleti karieredről mit szeretnél megosztani velünk?







Mr.X.:
Azt hiszem igen!
A lényeg, hogy Cirmossal való szakításom után, visszaszálltam. De már nem akartam ki menni az utcára, és ott szórni. Sőt, azt akartam, hogy a nevemen ne is legyen semmi…

Aznap éjszaka, mikor az emberemmel megbeszéltük, hogy újra bele vágunk, Ö elment aludni, én leültem a számítógép elé, és gondolkodtam.
Osztottam, szoroztam, neveket írtam össze, hogy kik megbízhatóak, és kivel kéne üzletelni. Csak egy full para mentes vevő körrel akartam szóba állni!

Reggelre, elkészült a terv, a lista, a számítások, és minden! Azon a hétvégén, el is kezdtem szervezni a dolgokat! Új beszállítót kerestem, s meg állapodtam vele. Kiválasztottam néhány srácot, kiket megbízhatónak tartottam, és láttam bennük fantáziát is…

Aztán pénzt fektettem beléjük, mint anno belém is fektettek néhányan…

Esténként, mindegyiket okítottam a jogszabályokra. Meséltem nekik, hogy mit, hogyan, kivel, mikor, stb….
Azért, hogy ők elkerülhessék a parákat, miket nekem végig kellett járnom! Engem az élet tanított, meg az utca, de nekik szerencséjük volt, mert ott voltam nekik, nagy tapasztalattal!

Mindennap, szájba rágós oktatásokat tartottam… Nem is volt semmi tréjük… Mindenki megszervezte magának a kis vevőkörét, és elkezdődtek a dolgok szépen felfele ívelni!
Pár hét alatt, úgy felfuttattam az üzletet, miről nem is álmodtam volna! Nem voltak paráink sem! Nagyon meg lett szervezve minden.


Riporter:
Mennyi pénzt fektettél az embereidbe?









Mr.X:
A szám, hatjegyű volt már a végén. Legyen ennyi elég…



Riporter:
Rendben…
Akkor újra egyenesbe jöttél igaz?








Mr.X.:
Igen! Nagyon jól mentek a dolgok! Ki is vettem egy lakást, fehérvár szívében, minek a címét, csak nagyon kevesen tudták. Felújítottam, berendeztem, s vettem egy nagy, 72 cm-es, sík képernyős, 100hz-es Tv-t, meg egy komoly házi mozi rendszert.

Persze, ez ma már nem hangzik nagy számnak, de akkor még a videók korszakában éltünk! Nagyon kevés embernek volt házi mozija, és még kevesebbnek ilyen komoly Tv-je!
Nagyon Örültem neki! Beköttettem a kábel tv-t is, s a legmagasabb csomagot rendeltem meg rá! : )

Kivettem a tékából néhány nagyon komoly filmet, s nagy házi mozizos láz kezdődött meg! : )
Nyár volt, az ablakok pedig nyitva, én meg bömböltettem a filmet, meg a zenét! Nagyon tetszett! : ) Ami a szomszédokról nem volt elmondható! Xd : )
Volt is pár reklamáció, amivel persze nem sokat foglalkoztam.
De aztán, egyszer visszakaptam! Egyik szomszéd, egész éjszaka üvöltette a Tv-jét…
Akkor jöttem rá, hogy ez ennyire áthallatszik, utána már kicsit figyelmesebb voltam…



Riporter:
Akkor biztos boldog lehettél! Elsőször pincékbe, lépcsőházakba aludtál, meg sátorba, aztán felfejlődtél a szállodákig, most meg már saját kecóba nyomtad!







Mr. X.:
Hát igen… Büszke voltam az elért eredményeimre, de boldog nem voltam. Folyamatos gyomor idegem gyötört. Mindig idegeskedni kellett valamin, plusz szervezkedni, meg gondolkozni…
Ami nem is lett volna nagy baj, mert szeretem az ilyet, de minden zsigeremben éreztem, hogy baj lesz! És tudtam, ha ez bekövetkezik, azt most nem úszom meg!...

Ez az érzés, meg az a tudat, hogy Cirmos már másé volt, elvette a kedvemet, és nem leltem nagy örömömet abban, hogy jól megy az üzlet, és szép lakásban élek… Magányos voltam…
Igaz voltak körülöttem lányok, kiktől sok szeretetet kaptam!

Egyet, ki is emelnék közülük!
Már csak azért is, mert kapcsolatunk számomra különleges volt, és kedvessége, odaadása lenyűgözött!

Nevezzük Öt most, egyszerűen Ms. Zs.-nek! : )

Vele, éveken át tartott a kapcsolatunk! Részletekbe lebontva…

Úgy ismerkedtünk meg, hogy mivel én hétvégén bent szoktam maradni a kollégiumban, sokszor találkoztam, oda osztálykirándulásra jövő lányokkal!

Hát egy szép hétvégén, Ms. Zs toppant be a kollégiumba…
Első pillantásra megtetszett! : ) El is kezdtünk közeledni egymás felé.
: )
Tekertem egy jointot, és bekínáltam a társaságot. Ö, azt hiszem nem kért belőle, de erre már nem emlékszem pontosan…

Én készre vágtam magamat, és miközben az ágyon ültünk, odabújtam hozzá, s Ö nem tolt el, hanem megsimogatta az arcomat, mitől kellemes borzongás futott végig az egész testemen…
Az illata, oly finom volt, s varázslatos…

Megcsókoltam…
Az íze fantasztikus volt… Teljesen beleéltük magunkat… : )

A többiek látták, hogy le kell lépniük a szobámból, így szép lassan mindannyian elpárologtak!

Mikor kettesbe maradtunk, bebujtunk az ágyamba, s lekerültek a ruháink is!...

Hajnalig kényezettük egymást csókokkal, és simogatásokkal!

Még szűz volt, s nem is próbáltam elvenni azt tőle! Tudtam, hogy ezt egy lány, a nagy Ö-nek tartogatja! Csak örömet szerettem volna neki szerezni, és ez kölcsönös volt! Rengeteg szeretetet kaptam Tőle az nap éjjel…

Ismeretségünk csak pár órás volt, mert kora reggel indultak vissza Budapestre az osztályával… Az elvállást, nagyon nehéznek éltük meg, mind a ketten! Közel kerültünk egymáshoz testileg, s lelkileg is…

Azt hittem, soha többé nem látom, de pár hét múlva nyakába vette a nagyvilágot, s nagy cseleket bevetve otthon, leutazott hozzám Budapestről!

Nagyon örültem neki, s hihetetlenül jól éreztem vele magamat! Hibátlan alakja volt, szép barna haja, puha érintése, minek selymességére, ha rá gondolok, még ma is kirázz a hideg! : ) Gyönyörű volt, s hát a mosolya, meg, ahogy nevetett!... Teljesen magával ragadott…
A simogatása, az ölelése hihetetlenül jól esett! Nem is ismert, de tudta mire van szükségem, s hogy mire vágyom!

Szeretetre, és törődésre vágytam, s Ö, ezt meg tudta nekem adni abba a pár órában, meg telefonon keresztül, meg levélben, s képeslapokban…

Nem jártunk, mert annak nem sok értelmét láttuk, de rengeteget beszéltünk telefonon, és sms-eztünk.
Volt, hogy feltöltöttük a kártyáinkat, és egy este alatt lefogyasztottuk! : )

Voltak komoly légvételű smsezéseink, de a java, erotikától volt túl fűtve! : )

Ö, úgy fel tudott izgatni telefonon keresztül is, ahogyan más nőnek, az életben sem sikerült! Hihetetlenül tudta, mikor, mit kell mondania, írnia, hogy jó legyen a lelkemnek! Nagyon aranyos lány volt, s a törődése, sokat jelentett nekem!

Mielőtt lekapcsoltak volna a yardok, vele voltam utoljára együtt! Mikor bemondta a Tv, meg a Rádió, hogy mi volt Fehérváron, akkor azt mondta a szabadulásomkor, hogy egyből tudta, hogy engem kaptak el! Hetekig próbálta hívni a számomat, de már nem élt… Biztos vagyok benne, hogy nagyon szomorú lehetett!...

Sokat gondoltam rá bent! A Csókjának az izét, még sokáig éreztem! Avval feküdtem, s avval keltem…

Sajnáltam, hogy nem törekedtem arra, hogy egy komolyabb kapcsolat alakuljon ki köztünk! Nagyon jól jártam volna vele!



Riporter:
Találkoztál vele az óta?









Mr.X:
Nem… Mikor kiengedtek, az elsők között volt, kiket felhívtam, de már volt barátja… Néha egy-két sms-t, vagy emilt váltunk, de már teljesen más lélegzetvételűek voltak, mint anno, a régi szép időkben…

Fényképeit, leveleit, s a képes lapját, mit karácsonyra küldött nekem, azóta is őrzöm! ;-)



Riporter:
Mennyi idősek voltatok akkor, mikor megismerkedtetek?









Mr.X.:
Ö 15, én pedig 18 voltam! Ha jól emlékszem! : )
Még nagyon fiatalok voltunk! De Ö, 15 évesen is, többször megoldotta, hogy ellógjon hozzám pár órára a világ végéről! : )

Sosem felejtem ám el a sok szeretet, mit Tőled kaptam Ms. Zs. : )
Talán egyszer Ö is elolvassa ezt, s magára ismer! : )



Riporter:
Semmi sem kizárt! : )))

Köszönöm azoknak, kik elismerték a munkámat avval, hogy regisztráltak rendszeres olvasómnak! Sokat jelent ez nekem, és hálás vagyok érte Nektek, meg persze a biztató leveleitekért is sok köszönet! ;-)
Tudom, el vagyok maradva sok válasszal! De pótolni fogom! Eskü! ;-)

Legyen szép a hétvégétek, és vigyázzatok magatokra! ;- ) Bulizzatok egy nagyot, ahogy azt én is tenni fogom ma! ;-)

Sziasztok! ;-)

Nyomj egy Tetsziket, ha ott van a fotod legelöl, akkor ezt már megtetted egy előző cikkemnél! ;)



Osszátok meg cikkeimet IWIW, és FACEBOOK-> ÜZENŐ FALAITOKON, hadd jusson el eme tanulságos történet minnél több emberhez! ;-)
Író: Führinger Balázs –F-
Kattints a képre, és JELÖLJ BE (akár ismeretlenül is) Facebook-on, / vagy IWIW-en/ és emilben, IRJ levelet, vagy kommentáld a cikkeimet a Weblap ÜZENŐ FALÁN! ;)
Balázs Führinger

Névjegy létrehozása
Használd az ÜZENŐ FALAT,s ird le véleményedet a cikkről:
/Az ŰZENŐ FAL moderálásának a jogát fenttartom!.../









Nincsenek megjegyzések: