Segitsetek! Kire szavazak a hétvégén?!






Segitsetek! Kire szavazak a hétvégén?!

Sziasztok! : )

Ez a bejegyzésem, nem azért születik meg, mert valakivel is le szeretnék állni, vitatkozni, hanem azért, mert tényleg tanácstalan vagyok, és szeretném megtudni, hogyan látjátok Ti ezt az egész dolgot…
Hálás lennék, ha privátba leírnátok a véleményeteket, vagy az üzenő falra kiírnátok…

Szóval, hétvégén szavazás… A sokak számára, várva várt választás… Én, megmondom őszintén, nem vártam annyira, mert fiatal korom ellenére is tudom, hogy a kis embereknek, mint mi, igazából, szinte mindegy, ki van a hatalmon… Sosem lesz jobb…

A politikusoknak, mi csak addig vagyunk fontosak, míg leadjuk rájuk a szavazatunkat! Addig ígérnek nekünk fűt, fát… Olyan irreális dolgokat tudnak mondani, mit az ember józanésszel is megvalósíthatatlannak tart, s tudja, hogy lehetetlen… De az embereknek kell a remény, s ez a taktika mindig bejön…

Bevallom, eddig még sosem szavaztam… Mert úgy voltam vele, hogy mindegyik hazudik, s nekem teljesen mindegy ki lesz, akkor sem lesz jobb… Szerintem csak a vállalkozóknak, meg a nagy embereknek számit, ahol a nagy kenő pénzek forognak…

De, most úgy érzem, el akarok menni, és letenni valakire a voksomat! Na de itt a probléma! Kire??? Sokan azt mondják, válasszam ki azt, aki a sztem, a legkevesebbet hazudja…
Hm… Szóval a sok rossz közül válasszam ki a legkevésbé rosszat?! Na de melyik az?

Most ugye, szavazhatok a Fideszre, az MSZP-re, a Jobbikra, vagy az MDF-re…

Hát akkor vegyük őket ebbe a sorrendbe!

Szavazzak a FIDESZRE?
Arra, aki már egyszer volt hatalmon, s Őket is vádolták meg sok lopással, meg csalással, meg stb… Plusz, Ők sem csináltak semmi extra dolgot… Létre hozták a Széchenyi tervet, minek a segítségével, a maffia könnyedén juthatott súlyos milliókhoz törvényesen… :-S Elismerem, lehet, hogy néhány kis embernek is segített, de… Hát, ja… :-S
Na, de ez még hagyjál, mert legyünk hiszékenyek, s mondjuk, hogy ez az intézkedés, jó szándékkal történt…

De én, mikor 2006-ban, meg utána néztem a Tv-t, s láttam Pesten a rombolást, a gyújtogatást, a majdnem polgárháborús helyzetet, mit gyerekként én vágtam, hogy Orbán izzított a beszédeivel! Néztem, mit magyaráz, s nem hittem a fülemnek! Mondom, miket beszél ez az ember?! Hol érzi magát? 1989-ben?! Különösen megérintett a dolog, hisz én Budapesten születtem, és sokáig visszahúzott a szívem, eddig a pillanatig! Amikor a Tv-ben láttam, hogy az Oktogonnál mi van, hogy az Aradi utcában a régi házunk kapuja előtt mi történik… Áldottam az eget, hogy már nem élek ott… És örültem, hogy nekem nem volt ott egy autóm, mit felgyújtottak volna, vagy egy ablakom, mit betörtek volna… És miért? Mert nem ők nyertek, meg, mert nem tetszett nekik az öszödi beszéd?!

De mondjuk ezt sem értem! Mi nem tetszett nekik rajta? Ők, ugyan így beszélnek otthon, ha nem csúnyábban! Vagy fájt az igazság?! Ezt mondjuk megértem, mert nekem is, de akkor törjön, zúzzon otthon, ne másét, meg ne köztulajdont! Dobálja a tányérjait otthon a falhoz!

Vagy menjen sztrájkolni, tüntetni, ez teljesen O.K., de ne romboljon, ne keltsen félelmet, ne akadályozzon meg abba, hogy bejussak a munkahelyemre, mint pl. amikor a földművesek, a több tíz milliós traktoraikkal, kivonultak és lezárták a 7-es főutat! A poén, hogy azt a traktort is, lehet többek között az én adómból vette állami segítséggel… Elhiszem, hogy nehéz nekik, de nem én tehetek róla…

És megértem, ha valakinek valami nem tetszik, de ne engem, meg másokat szívasson érte! Oldja meg úgy, hogy nekem a 30 perces út, ne tartson 1 óráig, s ne kapjak bérlevonást, mert nem érek be időbe, a melóba… :-S

Na, mindegy, a Fidesz-t, azt hiszem túl tárgyaltam…

: )

Jöjjön az MSZP… Na, hát erről is lehetne aztán regélni! Ezek többet loptak itt büntetlenül, mint az összes rab, kik a börtönben ülnek… Akkor ezerszer voltak már hatalmon, s hát káosz, káosz hátán, baj, baj hátán, stb…
Ígérnek, ígérnek, időt kérnek, s ígérnek, s a végén, sehol semmi… :-S

Vagy szavazzak a jobbikra?
Hát, elhiszem, hogy kik úgy vannak, mint én, s ki vannak ábrándulva az összes pártból, egy új párt, kiben még nem csalódtak, egy reménysugarat jelenthetnek, de szerintem, aki oda jut, hogy lophat, az lopni is fog! És ez alól, ők sem lesznek kivételek!

Na, és én, mindig azt vallottam, hogy a radikális dolgok, sosem megoldás semmire!
Plusz, Magyarország, egy kicsi ország! Más államban, egy városban élnek ennyien, mint itt! Ha nem egyben, akkor kettőben! Tehát szükségünk van a többi országra! Mint ahogy a legnagyobb országnak is szüksége van a világ többi országára! De nekünk hatványozottan! És, hát nem tudom az Unio, meg a többi állam, mit szólna ahhoz, hogy egy szélső jobb oldali párt kerülne hatalomra… :-S
Nem hiszem, hogy sok segítséget kapnánk tőlük, s hát, ha ők nincsenek, már rég csődbe lennénk… :-S

Na meg hát ezek a beszólások…
Leromboljuk a TV2-öt, meg az RTL klubot! Micsoda? Mi az, hogy lerombolják, meg bevetik sóval, meg ilyenek! Miért ki ö, hogy eldöntse, én mit nézzek! Mert neki nem tetszik? Hát, akkor van távirányító, és elkapcsolja egy olyanra, ami neki tetszik, mint ahogy én is, meg más is teszi!
Olyan dolog sosem lesz, mi mindenkinek tetszik! Akkor minden héten lerombolunk egy TV- csatornát, vagy mi?
Meg hát most azért elég sokan nézik, mert nekik tetszik! Felnőtt emberek! El tudják dönteni mi tetszik nekik, és kinek akarnak hinni!

Itt van például az én weblapom! Ez is sok embernek tetszik, sok embernek nem! Soha nem fog tudni az ember olyat alkotni, mi mindenkinek tetszeni fog! Így, nem is kell arra törekedni, hanem arra, hogy a mi saját magunk mércéjét megüssük…

És, ha a jobbik hatalomra kerülne, és nem tetszene neki az egyik cikkem, például ez, akkor betiltaná az oldalamat, vagy ha nem tudná, mivel külföldi site-on van, akkor lecsukna, vagy mi? Hagyjuk már! Én azt írok, mondok, amit akarok, és engem az olvas, hallgat, aki akar, és ne szóljon ebbe már bele egy harmadik fél! Mindenkinek a saját szíve joga, hogy mit néz, olvas, hallgat! Ez a demokrácia alapja!...

A népnek, ha jó sora is lenne, akkor is lét eleme a szólásszabadság!!! Aztán mi lenne a következő? Mint kina, ki tiltaná a youtube-ot Magyarországról? Aztán korlátozná a Googlee-ét? Mi ez?

Akkor mi van még? MDF?!
Hm… Hogy tudna irányítani egy országot?! A saját pártját nem tudja összetartani, pedig vannak vagy 10-en! Xd : )))
10 embert nem tud összefogni, hogy tudna akkor 10 milliót?! Úgyhogy talán erről olyan sokat nem is kéne mondani! Talán annyit, hogy ugye ők voltak a rendszerváltó párt, s ma már a közgazdászok meg mondják, hogy Antalék, majdnem akkor is tönkre baszták az országot! Szóval nekik is volt esélyük, és nem éltek vele!

Na, kire szavazzak?!....
Mert nem tudom!!! Egyik rosszabb, mint a másik! És mi a programjuk? Mert arról közben nem nagyon hallunk!

Vannak irreális ígéretek, mint hogy ennyi lesz ez, annyi az, és adó csökkentés, és fizetés, nyugdíjemelés, 1 millió új munkahely, kizavarjuk a multikat, és milyen jó lesz, de amikor megkérdezik tőlük, hogy hát, ok, ez így tök jó lenne, de ez nem lehetetlen? Hogyan akarja ezt csinálni? Csak mosolyog, meg hápog, meg majd meglátjuk, csak szavazzunk rá! Micsoda? Minek? Hogy utána meg idegeskedjek, hogy milyen hülye voltam, mert már megint hittem nekik, s mikor nyer, akkor meg mintha már nem is létezett volna a választási programja, és jönnek a megszorítások…
Mert tuti azok jönnek! Mert azoknak is kell… :- (
:-S
Itthonról tudja magáról az ember, ha kevés a bevétele, kevesebbet költ… Ennyi! Ehhez nem kell sok ész…
Egy állam sem költhet többet, mint amennyije van! Max., ha külföldről hiteleket vesz fel! :-S
Hát ilyen áron, itthon sem akarnám, hogy jobb legyen! Nem tenném mínuszba a kártyámat azért, hogy jobb kaja legyen az asztalon, azért meg pláne, (ha lenne családom), hogy Ők jobban szeressenek, mert lehet, rövidtávon szeretnének, de utána rajtuk csattanna az ostor, s utálnának, hogy minek vettem fel a hiteleket!

Szóval, az államtól is ezt várom el! Ne vegyen fel hitelt azért, hogy csökkentse az adót, hogy növelje a béreket, meg a nyugdíjakat, meg a családit, meg a stb… Emelje, ha van rá keret, ha nincs, akkor meg ne hazudjon, hanem merje megmondani!

De nem merik… Csak hazudnak, s hazudnak, mi meg el hisszük, hogy jobb lesz, aztán mikor rájövünk, hogy még sem, akkor meg gyújtogatunk, meg idebajoskodunk! Pedig magunkra kéne idegesnek lennünk, hogy már megint bedőltünk… :-S

Attól függetlenül, hogy én ezt ide leírtam, ez itt csak egy vélemény, ami nem biztos, hogy helyes, vagy jól gondolom!
Azért is írtam le, hogy tanácsot kérjek Tőletek, hogy halljam, Ti hogy látjátok ezt!
Nem fogok senkivel leállni vitázni, vagy ilyesmi, csak olvasni szeretném a gondolataitokat, s át szellemülni, s látni kiutat, ebből a szarból, mi most van!

Adjatok tanácsot kire szavazzak, s nem is az a lényeg, hogy kire, hanem, hogy miért arra!!! Ígérem, hétvégéig át gondolom, s a leveleitek tanulságából eldöntöm, kire fogom letenni a voksomat! Vagy nem is! Inkább összeszámolom melyik párt mellett hányan álltatok ki, s amelyik ezen a mini szavazáson nyer, arra teszem majd le a voksomat!

Ígérem, a leveleitekkel nem élek vissza! Véleményeteket, mint ahogy eddig is, bizalmasan kezelem, s mit küldtök levelet, elolvasás után egyből törlöm majd! ;-)
Előre is köszönöm a segítségeteket!

Az interjú egy Drogossal 19. része, hamarosan érkezik! ;-)

Sziasztok!
-Führer-



Nincsenek megjegyzések: