Beszélgetés egy 27 éves barátommal… Ki tanácsot kért tölem, mert beleszeretett egy lányba…




Mr.Y.:
Szeva Balázs…

Führinger Balázs-F-
Szeva Mr.Y.. Mi újság Veled?

Mr.Y.:
Azért jöttem, mert talán Te ismersz engem a legjobban, és ezért szeretnék Tőled most tanácsot kérni.
Van egy kis történetem, és szeretném, ha elmondanád róla a véleményedet! ;)

Führinger Balázs-F-
Rendben van Teso! :) Örülök, hogy megbízol bennem, meg hogy engem tartasz erre a legalkalmasabb embernek! :)
Mesélj mi történt…

Mr.Y.:
Az egész, körülbelül két hete kezdődött… A munkahelyemen, megláttam egy lányt, kinek mozgása oly szemet gyönyörködtető volt…
Kitűnt a tömegből. Szép, egzotikusan barna bőre, vállaiba omló korom színű haja, s lelkemig hatoló pillantása, egyből megbabonázott…
Gyakorlatilag karnyújtásnyira volt tőlem, így egész nap gyönyörködhettem benne.
Elhatároztam, hogy másnap oda megyek hozzá… Izgalmakkal teli mentem be a munkahelyemre. Úgy éreztem magamat, mint egy kis hülye kamasz, aki élete első nőjét próbálja becserkészni! :)

Végül elmaradt a várva várt első beszélgetés, mert engem aznap áthelyeztek egy másik területre…
Ekkor még nevét sem tudtam, de mivel a másik területen elkezdtem mérgelődni, hogy tegnap megláttam odaát egy gyönyörű kis barna csajt, kiért oda meg vissza vagyok, s kihez pont ma akartam oda menni, erre meg áthelyeznek… :-S

Ott néhányan tudták, hogy mi a vezeték neve, így legalább már ennyi infóm volt róla…:)
Másnap újra az saját területemen voltam, de addigra meg Ők már pont nem dolgoztak…
Na, mondom ilyen az én szerencsém…
Reggel mikor hazaértem az éjszakás műszakból, nem bírtam ki, és felkutattam őt a neten…
Iwiw-en írtam neki egy levelet, mibe belefogalmaztam azt, hogy ki vagyok, mit érzek, és mit szeretnék Tőle…
Aztán lefeküdtem aludni…
Mire felébredtem, már ott is volt a válasz…
Valami ilyesmi állt benne:
„Nagyon aranyos a leveled, szerintem mindig örül egy nő, ha ilyen bókot kap. Most kialakulóban van valami valakivel, úgyhogy vissza kell, hogy utasítsalak. De kedves volt tőled, hogy írtál. Te is jó legyél és vigyázz magadra.”

Führinger Balázs-F-
Milyen korrekt válaszlevél! Kedves lány lehet nagyon…
Mit válaszoltál a neki?

Mr.Y.:
Belépek itt Nálad az IWIW-emre, és megmutatom jó, meg a fotóit is?! :)

Führinger Balázs-F-
Persze! ;-)

Mr.Y.:

Ö lenne az… :)

Führinger Balázs-F-
Váo… Gyönyörű lány… Nem csodálom, hogy bele habarodtál…

Mr.Y.:
Hát igen! :)
Na, ezt válaszoltam neki:

Te is kedves vagy, hogy válaszoltál.
Többet is érdemelnél, mint eme pár bók! :)
Hihetetlenül szerencsés az a srác, kivel éppen kialakulóban van valami.
Irigylem… :)
Bízom benne, hogy minden úgy alakul, ahogy tervezed, és boldog leszel, de ha ne adj Isten még sem, akkor kérlek keress meg bátran…
Ajánlatom a végtelenségig, vagy míg nem lesz párom tart! :)
Ritkán tetszik meg ennyire lány, mint Te… :)


Mikor meglátlak, mindig egy kedves mese jut eszembe gyerekkoromból…
A kedves, kis vékony, szép barna lány, a gyönyörű fekete hajával, már gyerekkoromban is álmaim nője volt! ♥:)
(Elküldtem neki ezt a youtube-os videot)



Örülök, hogy végre megpillanthattam álmaim nőjét, és bízom benne, hogy egyszer még lesz lehetőségem arra, hogy megismerjem, s megszerettessem magamat vele! :) ♥

Mosolyogjál sokat! :) Nagyon aranyos vagy akkor! :)
Pihend ki magadat… Sok pusziii…

Ui:
Megadom az MSN címemet, vegyél fel, s ha egyszer úgy érzed, hogy beszélgetni szeretnél velem bármilyen témában… Ha úgy érzed, kellene pár kedves szó, vagy baráti tanács, akkor írj rám bátran! (Akármilyen színű az állapotom.)

És megadom a telefonszámomat is! :)
Talán egyszer még jól jön, hogy ott van a telefonkönyvedbe! ;)

Szia Te kis „mesebeli lány” ♥ :)

Führinger Balázs-F-
:-D
Ez a kis video nagyon aranyos volt! :) Meg az is amit irtál… Biztos örült neki a lány! Mit irt vissza erre a kis Szaffi? :)

Mr.Y.:
Nem reagált semmit… És égett is a fejem… Úgy éreztem kiröhögtettem magamat, és már bántam, hogy ezeket leírtam neki…

Führinger Balázs-F-
Ugyan már! Csak magadat adtad! Azt sose bánd! ;-)
Hogy folytatódik tovább a történet? :)

Mr.Y.:
Eltelt 3 nap úgy, hogy nem láttam, és nem is irtunk egymásnak! Aztán eljött a hétfő, és végre egy műszakba voltunk, s az aranyos kiscsaj, újra egy Karnyújtásnyira volt tőlem…
Izgatottan vártam a legmegfelelőbb pillanatot, hogy oda menjek hozzá személyesen is bemutatkozni…

A pillanat el is jött…
Odamentem… De hallod, én olyan szinten zavarba voltam… Tiszta szégyen volt az alakításom! A nagy dumás, hangoskodó, mindenkit leosztó srác, ott akaratlanul át vedlett halkan suttog, félénk kisgyerekké… :)

Führinger Balázs-F-
Mikor odamentél, mit mondtál Szaffinak?

Mr.Y.:
Valami ilyesmi volt a rövid beszélgetésünk:

-Szia… Nem szeretnélek feltartani a munkában, csak szeretnék személyesen is bemutatkozni. :)
-Szia. Az előbb már néztelek, hogy Te lehetsz e. :)
-Igen, én vagyok! :) Köszönöm, hogy visszaírtál…
-Azt ne köszönd. Természetes… :)

Aztán felnézett, rám mosolygott, integetett egyet a pici kezeivel, s azt mondta, hogy „Szia…” Aztán elviharzott…
(Mert Ő közben még dolgozott…)

A beszélgetést, elkönyveltem életem egyik legnagyobb kudarcának! És visszamentem a területemre…

Következő nap igyekeztem kerülni a tekintetét, mert zavarba voltam. Egyszer összenéztünk, és távolról kedvesen integetett, és mosolygott! :)
Nagyon örültem neki… Tök jól esett…
Éjjel mikor hazaértem a munkából, és épp a facebookomat nézegettem, egyszer csak beugrott egy kis ablak. Értesítés arról, hogy felvett valaki msn-re… :)
Sosem találod ki, hogy ki volt az?! :)

Führinger Balázs-F-
A kis csaj?! :)

Mr.Y.:
Igen Ö… :)
Nem hittem a szememnek…
Olyan 2 órán keresztül beszélgettünk. Úgy, hogy én is csak Vele, és Ö is csak velem… Nagyon kellemes volt… A közepe felé teljesen megnyílt nekem, és tök közvetlen lett…
Olyan boldogan feküdtem le… :)

Führinger Balázs-F-
Fűzügetted a beszélgetés alatt?

Mr.Y.:
Igen. Bókoltam neki, de nem e köré épült fel a beszélgetés. Inkább arról szólt, hogy megismerjük egymást… Ő is kérdezett, s én is. Meséltünk magunkról.

Führinger Balázs-F-
Megvolt az első normális kontakt köztetek, amiből már azért nagyjából le lehet vágni, hogy milyen személyiséggel rendelkező lány! Milyennek ismerted meg?

Mr.Y.:
Mire kezdett bennem körvonalazódni a személyisége, még jobban elmélyült bennem, azaz érzés, hogy Ő kell nekem! ;)
Nagyon mélyen érző, ragaszkodó, s becsületes lánynak tűnt az első alkalommal…

Bevallom, szívem reményekkel telődött, és bizakodni kezdtem abban, hogy talán lehet valami köztünk…
Úgy köszönt el akkor, hogy szerinte nagyon jót beszélgettünk… :)

Aztán eltelt pár nap úgy, hogy nem találkoztunk, s nem is beszélgettünk interneten sem…
Tegnap rám irt msn-en, és beszélgettünk néhány órát…
Fotókat mutattunk egymásnak, meséltünk magunkról, stb…
És persze közbe bókolgattam néha! :)
Végül megkérdezte, hogy mi tetszett meg nekem rajta?!
Örültem a kérdésnek, és hosszasan válaszoltam! :)
Jól estek neki a szavaim…
Végül én is megkérdeztem, hogy bennem mi bennem, mint férfiban, mi tetszik neki, vagy mi nem?

Ezt válaszolta:

„Nekem így, hogy beszélgetünk inkább a belsőd, ami megfogott.
Én szeretem az érdekes embereket,
akik nem átlagosak…
Külsőre meg szerintem jó az alakod, én szeretem, ha valaki jó formában van, szóval edzeni jár meg minden, de nem ez az első, csak nem árt.
Meg aranyos az arcod is…
De ne érts félre, én igazából azt szeretném, ha barátok lennénk, ha te is úgy gondolod…”


Führinger Balázs-F-
Hu… Micsoda fordulat… Már-már azt hittem, hogy a happy end felé haladunk…

Mr.Y.:
Egy pillanatra én is. Az első pár mondatát olvasván, akkora mosoly volt a fejemen, hogy körbe érte, mint Földet az egyenlítő, de aztán ez, hamar az arcomra fagyott…

Führinger Balázs-F-
Mivel magyarázta azt, hogy „csak” a barátod szeretne lenni?

Mr.Y.:
Avval, hogy már a legelső levelében írta, hogy most van neki valami kialakulóban, és hát az kezd elmélyülni…
Most mit csináljak?

Führinger Balázs-F-
Hát először is semmiképpen ne keseredj el…
Hisz a lány, nem tart tré gyereknek… A lehetőséget megadta Neked, hisz fel vett msn-re. Ahogy szavaidból kivettem, a külsőddel sincsen baja, s helyesnek tart. Valamilyen szinten még különleges is vagy a szemében. Nem átlagos…

Lehet, ha pár héttel hamarabb lelsz rá, akkor megpróbálta volna Veled…
De most tégy eleget a kérésének, és fogadd el a helyzetet…
Élj avval a kincset érő lehetőséggel, mit a barátsága jelenthet…
Megnyílt Neked, s élvezed a bizalmát. Nem sok ember mondhatja el ezt magáról, főleg így, ilyen rövid idő alatt…

A barátsága is többet ér a semminél! Sőt…
És egyszer még az életben lehet, hogy úgy alakul, hogy egyedül lesz, s szabad lesz a pálya előtted.
Addig is légy neki mindig ott, mint barát, ismerd meg Őt még jobban, és ismertesd meg magadat is vele még részletesebben…
És még ha szerelem végül nem is lesz belőle soha, akkor is esélyed van arra, hogy egy mélyen érző, lelkiismeretes, örök barátra tegyél szert…
És ez mindenképpen pozitívum…
Az ilyen gyönyörű lányok, nem mindenkinek adják meg az esélyt. De Te megkaptad…
S a barátságukat sem ajánlják fel akárkinek, de Te ezt is elmondhatod magadról. Hidd el, rengeteg fiú álmodozhat arról, hogy legalább csak ennyit hadd érjen el ennél a lánynál, amit Te elértél…

És még talán nincs is teljesen lefutva ez a kör… Hisz, még bármi megváltozhat egyik pillanatról a másikra, és lehet, hogy annyira megkedvel Téged rövid időn belül, hogy még is inkább Neked ad esélyt, s nem a másik kialakulóban lévőnek…

A lényeg, hogy add mindig magadat, s csak a szívedre hallgass…
Értékeld azt, ami van, de azért ne add fel az álmaidat… :)
Szerintem ezt az egészet ne kudarcként fogd fel!

Mr.Y.:
Igazad van Tesó! :)
Tudtam, hogy ha Veled leülök beszélgetni, a végén teljesen más képen fogom látni a dolgokat! :)
Köszi, hogy elmondhattam. Most rohannom kell! :)

Führinger Balázs-F-
Ne hülyéskedj! Nagyon szívesen! Gyere máskor is…

Mr.Y.:
Ugy lesz… ;-)
Csáo…

Führinger Balázs-F-
Csá-csá! ;)

Nincsenek megjegyzések: