Egy fiatal lány kérdezte, hogy béküljön ki az anyukájával, kivel megromlott a kapcsolata, mikor megtudta, hogy leszbikus az anyuja...

Szia

Remélem elfogod itt is olvasni a levelemet . Láttam hogy a blogodon írnak neked levelet . Gondoltam én is írok hátha tudsz segíteni vagy valami . Nem akartam Facebook-on írni mert hát elég cinkes , vagyis én szégyellem . Szóval így tömören arról van szó hogy a szüleim elváltak már egy ideje és anyukámmal rengeteget költözünk . Aztán 2007-ben mentem haza suliból és benyitottam anyukám szobájába és láttam hogy egy csajjal van ... már mint érted úgy van ....... Így kellett megtudnom hogy anyám leszbikus . Onnantól kezdve én voltam a rossz ha semmit se csináltam is velem ordibáltak . 2008 nyarán jöttem apukámhoz nyaralni és hát elmeséltem apámnak hogy én ide szeretnék költözni bele is ment . Anyukámat felhívtam és nagyon összevesztünk olyanokat vágott a fejemhez hogy megbánta hogy megszült stb-stb...... és 2 éve már nem beszéltünk anyámmal . Szülinapomra se hív fel semmi ... Szerinted mit tudnék csinálni?

Szia…

Bárhol írhatsz nekem, én igyekszek mindenhol válaszolni…
Amúgy nem cink, ha facebook-on irsz, mert a nevedet, és a kilétedet alap, hogy soha senki nem tudja meg… ;)

Elég megdöbbentő dolgot írtál…
Komoly lehetett a pillanat mikor megláttad őket… Biztos egy világ dőlt Benned össze… Sajnálom, hogy anyukád ezt nem reagálta le normálisan… És így viselkedett…
Erre szokták azt mondani, hogy: „Legjobb védekezés a támadás…”
Szóval szerintem Ő azért viselkedett így. Nem tudta kezelni a helyzetet, talán szégyellte is ezt a dolgot, s így hárított…
És gondolom az, hogy elmondtad apudnak, s ott hagytad, az volt az utolsó csepp a pohárban… Ő ezt árulásnak, s cserbenhagyásnak foghatta fel…
Egy felnőtt nőnek, egy anyának nem így kellett volna lereagálni ezt a dolgot, de hát ez már mindegy is! Nem lehet meg nem történté tenni a dolgot…
Ahogy szavaidból kivettem, Te ki szeretnél vele békülni, és hiányzik Neked…

Tehát, én arra gondoltam, hogy kezd el puhítani a dolgot… Először szépen óvatosan, gesztusokkal… Ebben a dologban, szerintem Neked kell majd a felnőttnek lenni, és a kezdeményező félnek, mert attól félek anyud olyan makacs, hogy még 70 éves korában sem keresne meg… Sajnos vannak ilyen természetű emberek, de az a szerencse, hogy szerintem Te nem ilyen vagy…

Tehát, szerintem kezd avval, hogy irsz neki majd anyák napjára vmi kedves sms-t… Meg szülinap, névnap, stb…
Akkor ami közelebb van, az a ma este…
Ha tudod, hogy otthon van, és esetleg nem éjszakás, akkor irj neki, egy ilyen sms-t olyan 22 óra körül:

„Álmodj szépeket anya… Sokat gondolok Rád… Hiányzol… Vigyázz magdara… Nagyon SZERETLEK… Puszi... By: -Kislányod…-

Ne törj össze, ha esetleg nem kapsz rá választ!
De akkor se, ha kapsz, de esetleg nem olyat amire vágynál…
Ha bunkó, vagy bántó válasz érkezne rá, akkor inkább ne is reagálj rá semmit!...
Nyelj egyet, pityeregd ki magadat, s öntsön beléd az lelket, hogy egy háborút megnyerni nem lehet már az első csata alkalmával… Az elsőt mindig elbukjuk, meg még sokat, még vége lesz a célért vívott háborúért…

Aztán egy két ilyen gesztus után, írhatnál neki egy levelet, vagy kézzel, vagy emilbe!
(Kézzel, szerintem személyesebb…)
Amibe leírod azt, hogy..
-Te nagyon szereted Őt, és
-Sajnálod, hogy így alakult a kettőtök dolga…
-Nem ítéled el Őt azért amit anno láttál…
-Ne haragudjon Rád azért, mert anno elmentél, és elárultad Őt…
-Szűkséged van az anyudra, és szeretnél a lánya lenni…
-Sokat gondolsz rá, és nem akarsz így élni tovább…
-Vágysz arra az ölelésre, amit csak Ő tudott megadni Neked…
-Vágysz a hangjára, a mosolyára…
-És tudni szeretnéd azt, hogy van, és mi van vele…
-Nem szertnél bele szólni a kapcsolatába, és az életébe… Éljen úgy, ahogy Ő jól érzi magát… Csak közben legyen Neked is belőle egy kicsi…

Ezeket a gondolatokat próbáld bele fogalmazni egy szép levélbe, esetleg felhozni régi emlékeket még benne, mik közösek, és szívesen emlékeztek rá mind a ketten…
Rakhatnál a levélbe egy régi fotót, egy nyaralásról, amin ketten vagytok, s szép emlék, vagy valami ilyesmi…
Akkor egy rózsaszirmot…
Meg hát persze szép papírra, szép borítékba… Először piszkozatba megírni, aztán úgy….
Látszódjon azon a levélen, hogy szíved, lelked benne van, és hogy sokat dolgoztál vele! ;)

Esetleg facebookon, vagy iwiw-en küldhetsz neki szívet, meg ölelést, meg hasonló dolgok.. ;)

Vagy facebook üzenőfalára linkeld be ezt a számot...
Szerintem gyönyörű szám...

Itt a cime:

http://www.youtube.com/watch?v=e-FjHv3Yr-g



Vagy mms-be vmi aranyos kép üzenetet, vagy zenét…

Szóval sok kis apró dolog van,…. ;)

Ami fontos, hogy ne zúdítsd rá magadat… Szép apránként! Ne hogy hirtelen sok legyél neki, meg azért, hogy legyen ideje ezt mind végig gondolni! ;)

Így hirtelen csak ennyi ötletem volt… ;)
Remélem tudtam segíteni velük, és sikerül helyre hoznotok a kapcsolatotokat… ;)

Szorítok Nektek! ;) És ne add fel a felénél… ;)

puszi

Kérlek Nyomj egy Tetsziket a kedvemért! ;-) Ha ott van a fotod legelöl, akkor ezt már megtetted! ;)



Führinger Balázs –F-


Nincsenek megjegyzések: