Egy húszon éves női olvasóm írta:

Egy húszon éves női olvasóm írta:


Szia! Rég beszéltünk ugyan, de én egyszer elmeséltem neked a fél életem! :D Sajnos egy olyan kapcsolatban vagyok még mindig ami nem teljesen rózsás!Már az elején ki kellett volna lépnem belőle, de a szívem erősebb volt mint az eszem! Még a mai napig fájnak a dolgok, pedig 5 éve annak, amik történtek! Egyszerűen ne tudok továbblépni, és csak magamat sanyargatom ezzel, holott az eszem tudja, nem kéne! Megcsaltak, nem egyszer, többször is... Ugyanaz a személy, de ennek ellenére szeretem!És bár én vagyok a világ legnaivabb embere, hiszem, hogy egyszer majd minden jobb lest és boldog lehetek! Puszi… (Kérlek, ha lehet, akkor ne tedd közzé név szerint :D)


Führinger Balázs –F- válasza:

Örülök, hogy Te is, megbíztál bennem anno, hogy elmesélted a fél életedet, pedig gyakorlatilag nem is ismersz! Megtisztelő, hogy ezt a hatást váltom ki az emberekből… Sajnos nagyon sokan vannak úgy, hogy tudják ki kéne szállni egy kapcsolatból, mert csak a fájdalmat okozza számukra, meg csalják, meg alázzák, de még sem megy…

Fél az ember az újtól, a hiányától, vagy csak annyira ragaszkodik a másikhoz, hogy nem akarja elveszíteni, s még így is kell neki…

Én megértelek, de előbb utóbb erőt kellene venned magadon, különben sosem leszel boldog! Ne törődj semmivel, csak kezdj új életet! Old meg, hogy ne legyél rászorulva arra, hogy náluk élj! Esetleg változtass munkahelyet, ha ehhez az szükséges! Járj el szórakozni! Szerezz új barátokat, ismerj meg új embereket… Kezdj el élni, mert az évek pörögnek… És ezek, a legszebb éveid, mik gyakorlatilag kárba vesznek per pillanat! Ne félj az ismeretlentől! Ennél rosszabb nem lehet! Légy erős, és lépj! ;-)

Köszönöm a levelet! Sok puszi…



Nyomj egy Tetsziket, ha ott van a fotod legelöl, akkor ezt már megtetted! ;)

Nincsenek megjegyzések: