Egy Női olvasóm levele:

Egy Női olvasóm levele:


Szia!

Elég sokat gondolkodtam azon, hogy írjak-e mert azt gondoltam biztosan sokan írnak és nem hiszem hogy pont az én hülyeségemre lennél kíváncsi,de aztán még is itt egy levél ))

Nagyon szívesen olvasom az interjút egy drogossal,én is nagyon jó ötletnek tartom ezt mert a mai fiatalok csak a jó oldalát látják ebben a rosszat nem... Mint én annak idején... nem tudtam semmi rosszat ezekről mikor az első cigit a kezemben tartottam... Aztán jött a többi..... És sajnos a magam kárán tanultam meg hogy azért a könnyű drogoknak vannak nagyon rossz és egy életre szóló mellék hatásai... na de ez csakis az én hibám,senki nem kényszerített és én akartam mert kis hülye voltam és senki nem világosított fel csak a bátyám de ő is csak akkor mikor már benne voltam a "jóba"...


Minden történetet (a börtön kivételével) át tudok élni Veletek...

Sajnos az én testvérem is hasonló fiatal srác volt,ugyan ő nem került börtönbe, de még mindig van egy folyamatban lévő ügye ami könnyen rossz irányba fordulhat. Annyira élethű és igaz, amit elmesél a Barátod és mikor olvasom milyen körülmények között kellett élnie.... Mindig megkönnyezem,de csodálom a kitartását az élni akarását,példa értékű minden embernek!!!!

Büszke lehet az aki a barátjának tudhatja és persze az is aki Téged!! ))

Sajnos az én testvérem nem tanul a hibáiból és teljesen tönkre tette már az életét a drog,sajnos itt minden erről szól vagy így vagy úgy de mindenkinek van köze hozzá...

Én mióta tünet mentes vagyok (ahogy a Barátod mondaná) ez azóta van mióta terhes lettem a fiammal,nem tudok elszakadni ettől, mert a testvérem miatt mint mondtam vagy így vagy úgy sajnos közöm van hozzá,ha bajban van én vagyok az akit hív aki kihúzza a szarból de mit tehetnék? A testvérem nem hagyhatom cserben... az éjszakák a kórházban hol ezért hol azért mind a drog miatt.....

Hetek óta próbálom rá venni, hogy olvassa ezt el ő is tanuljon már végre belőle, hogy van kiút... mind hiába...

a válasz: ha akarom, abba tudom hagyni....

Egyedül a kreket nem próbálta azon kívül mindent... a legrosszabb az volt mikor a heroint abba hagyta....

nem kívánom senkinek...

Azt hiszem, nem zavarlak tovább ne haragudj hogy igy elkanyarodtam, igazából csak annyit szerettem volna hogy nagyon jó amit csinálsz és ne hagyd abba, talán a mai fiatalok nem követik el a sok hibát amit én elkövettem és viszem egy életen át a következményét...

És hatalmas csodálat a Barátodnak a kitartásáért Neked is mindenért!!!

Sok sikert a továbbiakban!!!!!!!!!!!!!

PUSSSSZZZ


Führinger Balázs –F- válasza:


Köszönöm a dicsérő szavakat, és az elismerést, magam, és Mr. X. nevében is… Sokat jelent, hogy csodálod Őt, azért ahonnan, ahova jutott, és nem az van Benned, hogy egy „drogos, börtön töltelék köcsög diller”, mint ahogy néhány ember néz rá. Valószinű azért is, mert Te jobban átlátod sajnos ezt a dolgot, s ezt a világot… Könnyű belekeveredni, és nehéz kimászni belőle. Viszont én is csodálom Benned azt, hogy Neked is sikerült végül letenned a drogot, és szépen nevelgeted a kis fiadat! (Ráadásul, ha jól tudom egyedül.) Plusz, van egy tisztességes állásod, mi ráadásul nagyon szép szakma is! Elismerem a kitartásodat, és az erődet… Sajnálom, hogy a testvérednek még nem sikerült kikeverednie… Állj továbbra is mellette, bármit is tesz! Szüksége van Rád! Szorítok értetek! ;-)

Köszönöm a leveledet…



Nyomj egy Tetsziket, ha ott van a fotod legelöl, akkor ezt már megtetted! ;)

Nincsenek megjegyzések: