Egy gyönyörű, 18 éves lány kért Tőlem segítséget:

Frissitve: 2010' Július 22.

Egy gyönyörű, 18 éves lány kért Tőlem segítséget:


Szija. Azért írok, mert kicsit össze vagyok zavarodva. Már 2 hete van egy csoda pasim, de mégsem vagyok boldog, mert van egy srác, aki évődik egy kapcsolatba és megveszik a lányért, de a lány nem igazán foglalkozik vele. Ismerem fél éve és a legjobb barátjának tart, és tudja, hogy szeretem, de sose kellettem neki. Kérlek segíts, hogy mit tegyek?!


Szia!

Köszönöm, hogy a tanácsomat kérted!

Én azt mondom, hogy ha a fiú szíve más után sóvárog, és Téged csak jó barátnak tart, pedig tudja, hogy oda vagy érte, akkor viszonyulj mostantól Te is úgy hozzá… Hisz van egy „csoda” pasid, kinek lehet ez a két hét kevés volt, hogy elfelejtesse Veled a másik srácot, de 2 hónap már biztos elég lesz! ;)

Szerintem kerülnöd is kéne kicsit a másik fiút, hogy ne törjön Rád mindig az érzés, mit a látványa vált ki Belőled…


Töltsél több időt az új „csoda pasiddal”, és legyél nyitott a szerelmére, és a kedvességére! Élvezzétek a nyarat, s a fiatalságot! ;)

Hidd el menni fog, s nagyon Boldog leszel! Mint ahogy a srác részéről butaság, hogy évődik egy lány után, ki nem foglalkozik vele, részedről is butaság lenne évődni egy srác után, ki „csak” barátjaként szeret! Különben is, néha egy barátság többet ér, mint egy szerelem! ;)


Remélem Boldog leszel, és tudtam Neked valami okosat írni! ;) Sok puszi…


Führinger Balázs –F-


Vissza a többi levélhez


Nyomj egy Tetsziket, ha ott van a fotod legelöl, akkor ezt már megtetted! ;)

Nincsenek megjegyzések: