Egy szülő levele, az öngyilkossá lett lány halálával kapcsolatban.


Szia Balázs

Olvastam leveled erről az ártatlan kislányról aki a vonat elé vetette magát.Nekem pont ekkora lányom van. És a sors furcsa fintora ,hogy aznap mikor kérték tőled a verset a kis diák lány emlékére az nap jött haza a lányom azzal a suliból hogy náluk is a vonat alá vetette magát egy diák lány társuk ,családi okok miatt. Ez a kis diák lány a nagykőrösi Toldi Miklós suliba tanult Vandának hívták. ÉRTHETETLEN A HALÁLA!!!!!!!!! A szívem meg hasadna ha a gyermekemet bármi baj érné, én úgy érzem hogy mindent meg beszélünk a gyerekekkel és úgy gondolom hogy nálunk ez soha nem történhetne meg. KÉRLEK: írd ki csak hogy meg nyugtassam a lelkemet : minden szülő csak egy pillanatra forduljon oda a gyerekeihez és kérdezze meg tőlük hogy nem-e bántsa őket valami. ennek a két kislánynak az emlékére, lehet hogy ők is ezt kérnék tőled, és lehet hogy nekik is jól eset volna ha még életükben meg kérdezte volna az anyukájuk tőlük.Kérlek.
Tisztelettel.....

Ha egy nap úgy érzed sírnod kell..hívj engem..
Nem ígérem hogy meg foglak nevettetni...de sírhatok veled...
Ha egy nap el akarsz futni...ne félj engem hívni...
Nem ígérem, hogy megkérlek állj meg..de futhatok veled...
Ha egy nap senkit nem akarsz hallani..hívj engem...
Ígérem veled leszek és ígérem nagyon csendben leszek...
De ha egy nap hívsz....És nincs válasz...
Gyere gyorsan látogass meg!!!!
Lehet nekem van rád szükségem!

Szia kedves Anyuka...

Bele képzeltem magamat abba, hogy milyen aggódást élhetsz meg olyankor, mikor ilyen szörnyű tragédiáról hallasz! Én is hasonló tanácsot adnék minden szülőnek, mint Te! Kérdezzék a gyereket, beszéljenek vele! Kössék szorosabbra a szülő-gyerek kapcsolatot! Tudom sok a meló, túlóra, a hajtás, de ez szerintem mindennél fontosabb! Mert lehet elkerülhető lenne a tragédiák x százaléka. És utólag, már késő bánkódni! Csináljanak a szülők közös, de fontos, hogy nem erőltetett programokat! Próbálják kitalálni azt, hogy az a gyerek hol érezné jól magát, menjenek el, s beszélgessenek sokat! És ne hagyják, hogy csöndbe szomorkodjon nap hosszat az internet előtt, vagy csavarogjon a városba...

Nehéz lehet szülőnek lenni... Csodálatos is egyben, de szörnyű feltelőség...
Remélem menni fog nekem ez az egész, ha elérek oda, hogy nekem is lesz egy utódom...
Führinger Balázs -F-
Légyszi, Nyomj egy Tetsziket, ha ott van a fotod legelöl, akkor ezt már egy korábbi cikkemnél megtetted! Köszi... ;)



Nincsenek megjegyzések: