42 éves nő levele, ki elvesztette párját, és minden vagyonát...



Szia.Az iwiwen olvastam ma a leveleket amelyeket neked irtak,sok ilyen ember kellene ide ebbe az országba.az jutott az eszembe amikor a leveleket olvastam,hogy nagyon sokat voltam mélyen lelkileg és annyira jo lett volna akkor egy ilyen ember aki meghallgat.42 éves vagyok de sok mindent megéltem már,röviden...20 évesen férjhez mentem 2 gyermekem született,a házasságom borzaszto volt,lelki és fizika bántalmazások napi szinten,már sirni sem tudtam,féltem kilépni a házasságombol.nagy sokára tettem meg,a férjemnek nöi voltak,nem dolgozott,ha engem nem bántott akkor a gyerekeim..nehéz idöszak volt.aztán találkoztam egy osztrák állampolgár férfival,akivel 7 évig éltünk együtt,királynö voltam mellette,nönek érezhettem mellette magam,vettünk egy házat itt magyarban és felvettem 9 millio hitelt.imádott a férfi engem is és a gyermekeim is,azt hittem most már boldog lehetek..de ez nem tartott sokáig.7.évben egy munkahelyu balesetben meghalt,azt hittem nem élem tu.itt maradtam a hatalmas fájdalmammal és a 9 millio tartozásommal.akkor mindent elvesztettem,pénzt,otthon és a szerelmem,itt maradtam semmi nélkül.munkám nem volt,semmi bevételem nem volt,4 éve történt ez,de talpra álltam ismét,a mult és a sok fájdalom bennem van,de élni szeretnék még és nem adom fel,még hiszek abban,hogy lehetek boldog.köszönöm,hogy elolvasod a levelem.tisztelettel...

Szia!

Én köszönöm, hogy elolvashattam a leveledet! Hidd el, történetedből most én is erőt merítettem! Részvétem az elvesztett párod miatt... Nagyon sajnálom, hogy ilyen borzalmas volt az életed. De legalább
szép éved volt. Hidd el, rengeteg ember örülne,ha legalább 7 szép éve lehetne, mire jó vissza emlékezniük... Felnézek Rád azért, mert ilyen mélyről, ily rövid idő alatt képes voltál talpra állni. Mindenkinek példa értékkel szolgál a történeted, élni akarásod, és a kitartásod! Légy mindig ilyen! Még egyszer köszönöm, hogy megosztottad velem életed történetét! Kívánok a továbbiakban is minden jót!

Tisztelettel: Führinger Balázs -F-

Ha itt jártál, kérlek nyomj egy TETSZIKET Te is!Ha a fotód ott van legelöl, akkor ezt már megtetted egy korábbi cikkemnél! -->


1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Tisztelt asszonyom,
Tudom en meg fiatal vagyok ahhoz hogy velemenyt nyilvanyitsak az elet nagy dolgairol, de fiatal korom ellenere atmentem sok rosszan, meg rosszabbon es vegul jobbra fordult minden. Kerem ne keseredjen el, a penz nem minden ( meglehet keresni megint) es az edesanyam peldajabol kiindulva mondom Onnek, meg mindig talalhat az utolso parjahoz hasonlo "uj part/szerelmet". A szuleim 36 evig voltak hazasok, apam egyik pillanatrol a masikra hallt meg, de most lassan 5 ev utan (septemberben lesz 5 eve) azt latom hogy a szerelem ratalalt az anyamra megint.
Kivanom onnek is a legjobbakat, es fel a fejjel. Sok szerencset a partalalasban.